Varhaisultra

Menossa ehdottomasti. Ajan ajattelin varata noin kahden viikon päähän, sillon on jo viikkoja tarpeeksi kasassa niin näkee jos on elämää
 
Mennään, viikolle 7+1 varattu aika :happy:
Sinne melkein kaksi viikkoa niin toivottavasti päästään sinne asti :smiley-angelic001
 
Kyllä vain, 20.7. menossa ja tuolloin viikkoja kasassa 7+0. Toivottavasti sinne asti päästään. :Heartpink
 
Kyllä, oman mielenrauhan ja tiedon vuoksi! Olin esikoisesta myös. Aika on jo ensi viikolla, viikoilla 6+3, toivon ettei ole liian aikaisin, mutta olosuhteiden pakosta jo silloin.
 
Mä en osaa päättää ottaisiko joku lauantai ajan rv 7+1 vai rv 8+1. Nuo siis menkoista laskettuna ja omasta mielestä mennään n. 4pv jäljessä, joten tuo 7+1 ei olisi välttämättä ylittänyt edellistä kkm (ja henkisesti todella tärkeää mulle käydä vasta sen jälkeen)
 
Mä siirsinkin meidän aikaa tänään jo viikoille 6+5, aika ajoissa mutta lähdetään toisen pariskunnan kanssa viikonloppuhuvittelureissulle ja hyvä varmistaa ennen sitä onko siellä joku, ja sitten ehkä uskaltaa tälle parille jo paljastaa syyn miksen juokkaan. On ollut meillä tapana ottaa parit kaljat melkeen aina kun nähdään niin ei taitais olla selittelyille tilaa. Paitsi tietty se antibiootti. Mutta jos ne näkee mun huonovointisuuden ja väsymyksen ja kaikki niin parempi sanoa suoraan. Toki myös pelottaa jos siellä ei kaikki ookkaan hyvin niin pystynkö sitten edes lähtemään suruni kanssa. :sad001
 
Mä en osaa päättää ottaisiko joku lauantai ajan rv 7+1 vai rv 8+1. Nuo siis menkoista laskettuna ja omasta mielestä mennään n. 4pv jäljessä, joten tuo 7+1 ei olisi välttämättä ylittänyt edellistä kkm (ja henkisesti todella tärkeää mulle käydä vasta sen jälkeen)
Ottaisin siinä tapauksessa tuon myöhäisemmän ajankohdan. :)
 
Mulle on varattu 7+1, olen käynyt joka raskaudessa nytten, paitsi esikoisesta. Ekalla kerralla löyty tuulimuna ja toisella kerralla hematooma, joka johti sit keskenmenoon. Näitten kokemuksien takia haluan ehdottomasti mennä, oon tyytyväinen että menin aikaisemminkin että sain sen tiedon. Siinä epävarmuudessa on kaikista inhottavinta olla.
 
Todellakin, varasin rv 6+4, 27.7. Ja sinne on ikuisuus. Viime raskaudessa todettiin 7.viikolla kkm joka tapahtunut n. Viikkoa aikaisemmin
 
Varattu 29.7. jolloin 7+2.

Ehdin jo hätäpäissäni varata 6+0 mutta siirsin kun tajusin että liian aikainen ultra vain lisää pelkoja ja stressiä. Mieluummin odotan kuin kuuntelen että ei vielä näy, tule viikon päästä uudelleen.
 
  • Tykkään
Reaktiot: SP
Kenelläs meillä onkaan ekana varhaisultra? Jännään täällä valmiiksi jo meidän jokaisen puolesta :nailbiting::Heartpink
 
Mitkä viikot sulla sillon pitäs olla? Toivotaan et kaikki olis niinkuin pitääkin! :love7

6+3 "laskennallisesti", joten siinä ja siinä onko liian varhaista. Se on kai aikaisin, milloin otetaan edes varhaisultraan:confused005 Kiitos!:Heartbigred
 
Takaisin
Top