Varhaisultra

Mä mietin nyt uudestaan sitä perumista. Yöllä kun kävin vessassa, tuli paperiin pyyhkiessä ihan vähän semmoista limaa missä oli veriviiruja. Säikähdin vähän ja oon nyt sitte miettiny sitä tässä. Onko kellään tullut samanlaista?

Kuivilta limakalvoilta voi tulla. Mulla tuli edellispäivänä. Seksiä oli harrastettu noin vuorokausi aiemmin ja totesin silloin miehelle et tuntuu siltä, et pitää käydä ostamassa liukkaria.
Lisäksi mun pissalla käynnit on lisääntynyt enkä ihmettelisi jos olisin pyyhkinyt itseni verille. Eli myös pehmeämpää wc paperia ostoslistalle.
 
Tänää olis omassa neuvolassa varhaisultra aikaisempien useiden kipuilujen takia. Viikkoja 7+4. Kipuilu on vähentyny toki nyt mutta edelleen aika ajoin on. Hermostuttaa..
 
Jännittävää! Mä menen nyt myös tänään
toista kertaa varhaisultraan. Että saisi vähän pääkoppaa kasaan ja malttaisi odottaa nt-ultraan reilu kolmen viikon päähän. Nyt toivottavasti ultrassa näkyy jo jotain isompaa kun ekalla kerralla Nyt siis 9+5
 
Jännittävää! Mä menen nyt myös tänään
toista kertaa varhaisultraan. Että saisi vähän pääkoppaa kasaan ja malttaisi odottaa nt-ultraan reilu kolmen viikon päähän. Nyt toivottavasti ultrassa näkyy jo jotain isompaa kun ekalla kerralla Nyt siis 9+5

Ah, ihanaa! Siellä hän pomppi jo vähän enemmän vauvan näköisenä! Auttaa taas jaksamaan pahaa oloa paremmin, kun muistaa mistä kaikki johtuu :Heartred
 
Meen toiseen varhaisultraan pe, silloin 9+2
Peruin sen koska en ois selviytyny eilisestä jos ois enää yhtää enempää ollu juoksemista. Koira piti käyttää ell:llä ja sinnekin meni 130 että ihan rahasyistäkin jätin väliin. Ja menin kuitenki vielä iltavuoroon. No varasin ens tiistaiksi ajan ja sinne kyllä meen vaikka mikä ois. Et varmistuu et kaikki hyvin ja pääsee vihdoinkin tästä salailun piinasta
 
Käytiin toissaviikolla yksityisellä uudelleen varmistelemassa että pienellä on kaikki kunnossa. Silloin oli rv 10
Toinen siellä niin jumppasi ja esitteli kuinka sai jo omista pienistä varpaistaan kiinni :Heartpink

Oli niin huikeaa nähdä kuinka sikiön muoto oli jo muutamassa viikossa alkanut selkeästi hahmoutua!

Nt-ultra ensi viikolla!
 
Tänään ultrassa sikiö vastasi viikkoja 10+1 eli la aikaistui pari päivää neuvolan laskemasta eli tän hetken la 15.3. Pituutta päästä peppuun 31,9 mm ja toisessa kuvassa 32,6 mm ja kovasti pomppi ja heilutteli käsiä. Syke kuunneltiin samalla ja se oli 180. Kohtu vähän eteenpäin kallistunut ja istukka etuseinämässä
 
Tänään kävin mielenrauhaultrassa kun olin niin varma että kaikki on jo mennyttä, vaikka hyvin on sujunutkin. Pieni oli kasvanu jo hirveästi ja sydän sytkytti. Nukkui, mutta kiukustui ultraamisesta niin jalat vispasi ja käsi meni korvan taakse. En kestä, nyt on luottavaisempi olo taas ennen nt ultraa. :Heartred
 
Ihana en ollut tiennytkään et moni käy kahdestikin! Voisi itsekin harkita sillä vk 7+1 ultrasta on jo aikaa! Nyt siis 9+2 ja tuntuu että ekaan neuvolan ultraan on ikuisuuuus :oops: olo on onneksi ollut tosi huonovointinen niin se vähän rohkaissut mut nyt sain kyllä kaikkien ihanista kirjoituksista rohkaisua josko itsekin menisi vielä toiste ennen :shy:
 
Tänään kävin mielenrauhaultrassa kun olin niin varma että kaikki on jo mennyttä, vaikka hyvin on sujunutkin. Pieni oli kasvanu jo hirveästi ja sydän sytkytti. Nukkui, mutta kiukustui ultraamisesta niin jalat vispasi ja käsi meni korvan taakse. En kestä, nyt on luottavaisempi olo taas ennen nt ultraa. :Heartred
Mistä päättelit kaiken olevan ohi?
 
Mistä päättelit kaiken olevan ohi?
Ihan vaan pessimistisyyttäni, varsinkin kun edelliset raskaudet on sujuneet niin hyvin, ja saaneet alkunsa nopeasti, niin olen saanut päähäni, että kyllä se jossakin vaiheessa käy köpelösti. Lisäksi nyt oli tosi omituisia tuntemuksia alavatsalla pitkän aikaa, joita en muistanut tunteneeni aiemmissa raskauksissa, kipuja. Kaipa ne oli vaan kohdun kasvamista. Vaan nyt tämän ultran jälkeen rauhoitun, koska kysyin näyttääkö lapseni kohtalaisen elinvoimaiselta, niin terkkarini sanoi että näyttää hyvin elinvoimaiselta. Ihan surkeaa että näissä parissa viimeisimmässä raskaudessa en ole voinut olla rauhallisin mielin, vaan pelkään pahinta koko ajan... :sad001 loppuu kokonaan vasta kun tunnen liikkeet, sitten alan vuorostaan pelkäämään sitä että millon synnytys alkaa ja syntyykö lapsi matkalle :wacky:
 
Takaisin
Top