Varhaisultra

Me myös käytiin varhaisultrassa yksityisellä aiemman raskauden vuoksi, joka päättyi keväällä hieman ennen puoltaväliä menehtyneen prinsessan synnytykseen. Oma pää ei olisi kestänyt ilman sitä. Ultrassa kaikki oli hyvin ja syke löytyi, mutta uskon, ettei tämä jää ainoaksi ns ”ylimääräiseksi” ultraksi meidän kohdalla.
 
:Heartred mä niin toivon, että kaikille joilla on takana niin rankkoja kokemuksia tarjotaan julkisella puolella ylimääräistä palvelua ja tukea.

Mä käytin pelkopolia kun eka synnytys oli aivan infernaalinen kaaos ja toinen synnytys jännitti pahasti. Näitä kokemuksia en siis vertaa toisiinsa vaan halusin antaa ruusuja julkisen puolen palvelulle omalla kohdallani. :)
 
Niin ja siis mulla on maanantaina toinen ultra, toivottavasti tällä kertaa on jo näkyvissä elämää, muuten joudun täältä poistumaan (ja LA varmaan siirtyy huhtikuulle, jos sieltä löytyy syke).
 
Me myös käytiin varhaisultrassa yksityisellä aiemman raskauden vuoksi, joka päättyi keväällä hieman ennen puoltaväliä menehtyneen prinsessan synnytykseen. Oma pää ei olisi kestänyt ilman sitä. Ultrassa kaikki oli hyvin ja syke löytyi, mutta uskon, ettei tämä jää ainoaksi ns ”ylimääräiseksi” ultraksi meidän kohdalla.

Hei, onpa kiva bongata sut täältä :happy: Keväällä oltiin jutuissa vähän tuolla eri osassa foorumia... :sorry: Pidän sulle peukkuja ja toivotan ihanaa ja onnellista odotusaikaa :Heartred
 
Niin ja siis mulla on maanantaina toinen ultra, toivottavasti tällä kertaa on jo näkyvissä elämää, muuten joudun täältä poistumaan (ja LA varmaan siirtyy huhtikuulle, jos sieltä löytyy syke).

Toivotaan, että tällä kertaa syke löytyy ja saadaan toivottaa sulle tervemenoa huhtikuisiin :smiley-angelic001:happy:
 
Syke löytyi! Mieletön fiilis! Lääkäri ajoitti nyt 7+1, jolloin LA olisi huhtikuun alkupuolella. Edellisistä voisin päätellä, että maaliskuun lopussa on synnytys, joten jäänkö mä tänne vai siirrynkö huhtikuisiin?
 
Syke löytyi! Mieletön fiilis! Lääkäri ajoitti nyt 7+1, jolloin LA olisi huhtikuun alkupuolella. Edellisistä voisin päätellä, että maaliskuun lopussa on synnytys, joten jäänkö mä tänne vai siirrynkö huhtikuisiin?
Jää vaan tänne :wink :Heartred ja voithan varmaan huhtikuistenkin kanssa rupatella :happy:
 
Syke löytyi! Mieletön fiilis! Lääkäri ajoitti nyt 7+1, jolloin LA olisi huhtikuun alkupuolella. Edellisistä voisin päätellä, että maaliskuun lopussa on synnytys, joten jäänkö mä tänne vai siirrynkö huhtikuisiin?

Ihania uutisia :Heartred :)
 
Syke löytyi! Mieletön fiilis! Lääkäri ajoitti nyt 7+1, jolloin LA olisi huhtikuun alkupuolella. Edellisistä voisin päätellä, että maaliskuun lopussa on synnytys, joten jäänkö mä tänne vai siirrynkö huhtikuisiin?
Ihanaa! Onnea!
On tuskaista arpoa kummassa ryhmässä olla, kun LA siinä rajalla. Tuskin kehtaa molempiin anoa salaiselle puolelle pääsyä. Itse päädyin huhtikuisiin, että ei tulisi loppuvaiheessa niin pitkää matkaa katsella kaikkien muiden syntymäuutisia ennen omia :oops:
 
Syke löytyi! Mieletön fiilis! Lääkäri ajoitti nyt 7+1, jolloin LA olisi huhtikuun alkupuolella. Edellisistä voisin päätellä, että maaliskuun lopussa on synnytys, joten jäänkö mä tänne vai siirrynkö huhtikuisiin?

Onpa ihanaa, että sait hyviä uutisia :Heartred:happy:
 
Ihanaa! Onnea!
On tuskaista arpoa kummassa ryhmässä olla, kun LA siinä rajalla. Tuskin kehtaa molempiin anoa salaiselle puolelle pääsyä. Itse päädyin huhtikuisiin, että ei tulisi loppuvaiheessa niin pitkää matkaa katsella kaikkien muiden syntymäuutisia ennen omia :oops:

Kiitos! Mun kaksi aikaisempaa lasta on syntyneet 38+0 ja 38+1, joten mä en usko että tämäkään huhtikuulle menee. Haluaisin itse olla mieluummin maaliskuisten viimeinen kuin huhtikuisten ensimmäinen :woot:, mutta eipä tuolla kai hirveästi ole merkitystä. Jotenkin ehdin henkisestikin asennoitua tänne maaliskuisiin. Mulla tosin toi salaiselle puolelle pääsy ei ole mitenkään ajankohtaista, siinä oli joku monen viikon raja foorumilla olemiseen mitä täytyy odotella ensin.
 
Meidän raskaus alkoi ivf:stä, joten meillä hoitoihin kuului myös varhaisultra viikolla 7+?. Siellä tyyppi oli kolme neljä päivää liian pieni (mikä on merkityksellistä hoitoalkuisessa raskaudessa, koska tarkka hedelmöittymisaika = alkion ikä tiedetään). Se oli kurja juttu, koska myös talven raskaudessa oli samoin, mutta yli viikon pienempi. Silloin ennustettiin keskenmenoa ja niin myös kävi, keskeytynyt km todettiin rv 9. Tästä historiasta johtuen lapsettomusklinikan ihana lääkäri kysyi, haluaisinko tulla varmuudeksi vielä toiseen ultraan rv 10, vaikka nyt ennuste oli raskauden jatkumisen puolella. En voi sanoin kuvailla, miten ihanalta tuntui tämä tarjous! :Heartred Hän vielä sanoi, että olisi tarjonnut samaa mahdollisuutta, vaikka olisi ollut tismalleen oikean kokoinen. Sanoinkuvaamatonta ymmärrystä lapsettomuuspolkua tarpovalle kkm:n kokeneelle.

Rv 10+? ultrassa tyyppi oli kuronut eron kiinni ja oli tismalleen oikean kokoinen! :Heartred Lisäksi hän sätki ruudulla niin, ettei tämä tutkimuspöydällä makoilija voinu ku nauraa! :D

Saatiin vielä yksi jännityselementti tosiaan ennen nt-ultraa, kun vuosin verta viikkoa ennen. Kaikki kuitenkin nyt hyvin, ja kovasti toivotaan, että vähemmän draamaa liittyisi tuleviin viikkoihin.
 
Takaisin
Top