Varhaisultra

Esikoisesta kävin varhaisultrassa ja niin taijan käydä tästäkin. Se oli ihan hyvä siinä vaiheessa kun sikiö kasvoi liikaa ja alettiin epäillä laskettua aikaa.
 
Meillä pääsee ihan neuvolan puolesta varhaisultraan. Ainakin aiemmilla kerroilla olen pääsyt, ellei nyt ole mitään muutosta tullut siihen asiaan. Vielä en ole neuvola-aikaa enkä ultra-aikaa varannut. Pitää ensi viikolla varata, kun käydään vanhemman lapsen kanssa neuvolassa.
 
Varasin ensi viikolle, kun on menkoista laskettuna 6 +4. Ollaan lähdössä lomalle heti sen jälkeen, ja tiedän etten voisi olla stressaamatta mahdollista tuulimunaa tai jotain muuta, jos en kävisi :)
 
Mä kävin jo 'pika'ultrassa, eli nopeesti lääkäri vaan tsekkas viikot. Kk laskettuna olis ollu menossa jo vko 10, mutta koska epäsäännöllisen kierto, oli vasta 6+5.
Ensi viikolla sit varhaisultra ja pääsee varaamaan nt-ultraa keskussairaalalle.
 
Oiii.... Tuplasti Onnea tuolista Purpure!! Siis tuplista!!!! :brb:
 
Muokattu viimeksi:
Tekisi kovin mieli mennä, mutta taidetaan kuitenkin odottaa kuukauden päivät sinne nt-ultraan. Aluksi oli ajatuksena heti 6-viikolla mennä, mutta se jäi.
 
Varhaisultra takana ajankohtana 7+1 ja pää pyörällä. :) Kohdusta löytyi kaksi sykkivää sydäntä omissa pusseissaan. :Heartred Kooltaan toinen päivän toista vanhempi. Mennään kahden viikon päästä tarkistamaan että kaikki jatkuu ok.

Tuplaonnittelut! :Heartred :) Meillä on myös keväällä 2 vuotta täyttävät kaksoset ja tuoreessa muistissa on vieläkin ensimmäinen ultra ja oli kyllä melkoinen shokki ja pää pyörällä muutaman päivän. :grin
 
Oli pakko käydä perjantaina kovien vatsakipujen takia varmistamassa että kaikki on hyvin. Onneksi löytyi hyvin aikoja. Kävimme perhe-artella ja on kyllä ihana paikka. Pikkuinen voi hyvin, siellä hän näkyi ja sydän sykki kovasti. Viikotkin hieman nousi mitä itse olin kuukautisista laskenut. Niin ihanaa ja jännää❤️
 
Olen ihan kahden vaiheilla käydäkö varhaisultrassa vai ei. Tekisi kovasti mieli mennä, mutta sitten toisaalta tuntuu turhalle. Ehkä jos kaikki menee hyvin, niin jätän väliin.
 
Mietin kovasti pitäisikö käydä varhaisultrassa. Esikoisesta ei käyty. Tämä tuntuu kuitenkin jotenkin epätodemmalta nyt, kun ei ollut varsinaisesti suunniteltu juttu..
Luulen kyllä että aika kuluu paljon nopeampaan kuin esikoisen odotuksessa, että sen puoleen jaksaisin varmasti kyllä odottaa np-ultraankin.
Toisaalta haluaisin jo kovasti kertoa jollekin muullekin kuin miehelleni ja haluaisin tietää varmasti että siellä joku oikeasti kasvaa..
 
Täällä olis huomenna varhaisultra (neuvolan puolesta) rv 7+2. Jännittää että onko siellä mitään ja mitä siellä on..
 
Me päätettiin sitten kuitenkin varata varhaisultra ja kannatti kyllä:Heartred Semmonen jännitys kyllä lähti, kun näki, että raskaus on varmasti oikeassa paikassa ja sydän lyö. Tarkentui myös tuo laskettu aika, kun hieman heittikin kuukautisista laskettuna.
 
Takaisin
Top