Varhaisultra?

bello

Kommentoinnin ninja
Elomammat 2016
Eloäidit 2020
Niin, siinäpä kysymys, eli aiotteko mennä varhaisultraan?

Mä varasin varhaisultran viikolle 7, eli 3 viikon päähän :)

Edellinen raskaus meni kesken ennen kuin pääsin ultraan asti, nyt toivon kovasti että siellä sykkisi pieni sydän :Heartbigred
 
Mä saatan varhaistaa varhaisultraa vielä. Mulla on ollut ikäviä toispuoleisia vatsakipuja, ja pelkään kohdunulkoista raskautta (kuten pelkäsin esikoisenkin kohdalla kovasti :rolleyes: ). Menen ehkä jo ensi viikolla ultraan tsekkaamaan, onko raskaus oikealla paikallaan. Katsotaan, kestääkö mun hermo tuonne 7-viikolle :grin

Ensi viikolla vielä ei siis näkyisi sykettä tai pystyisi arvioimaan alkion kasvua sen kummemmin. Se olisi ainoastaan tsekkaus, ettei kyseessä ole kemiallinen tai kohdunulkoinen raskaus.
 
Varasin myös viikolle 7. Pääsen julkiselle edellisen kohdunulkoisen vuoksi. Toivottavasti tällä kertaa kaikki olisi kunnossa. Yritän myös malttaa olla kertomatta siihen asti.
 
Samoilla mennään täälläkin. Eli ultra varattu rv 7 oletetusti. 12.12. Ei oo ku pari viikkoa.. Viimeksi en minäkään ehtinyt ultraan saakka. Ja sitä edellisellä kerralla näkyi varhaisultrassa tuulimunaraskaus. Että voisi sanoa melkoiset jännät paikat tässä.. Antaisin niin paljon, että saisin nähdä pienen elämän sykkivän sisälläni! ❤
 
Meillä on onneks neuvolassa käytäntö että ekalla neuvolakäynnillä varataan aika varhaisultraan, pääsee sit kurkkimaan mitä näkyy. :nailbiting:
 
Mä mietin, et oisin soittanut neuvolaan vasta ton ultran jälkeen... Ei tarttis perua sit niitä aikoja.. Mut tiedä sit jos oikeesti onkin joku matkalainen mahassa tällä kertaa, että alkaako nillittää terkkari, miksi en aiemmin soittanut :shy:
 
Aion mennä ehdottomasti! Kerran jo todettu tuulimunaraskaus jonka jälkeen olikin matkassa kyytiläinen :Heartbigred toivottavasti on onnea matkassa tälläkin kerralla :love7
 
Saa nähdä meneekö itsellä yli joulun toi varhaisultra. Kerran tuli mentyä liian aikaisin ja sit tuli uusintakäynti :happy093

Pääsen myös ultraan ennen joulua joten jännät on ajat tässä!
 
Muokattu viimeksi:
Joo mä varasin heti kans ultrat ja neuvolat sen takia, että toi joulu on tossa. Neuvola-aika tosin on joulunpyhien jälkeen, mut tulipa varattua. Jos ne pitää perua, niin sitten pitää. Siinä tilanteessa se on kyllä yks pienimmistä huolista...

Oon voinut paremmin, joten säästän rahojani ja menen ultraan silloin viikolla 7, jottei tarvitse käydä kahdesti.
 
Olin jo varaamassa varhaisultraa kunnes kuulin hinnan... jestas pitääkö ihmisen muka pystyä tosiaan odottamaan viikolla 12 että saa vasta tietää onko kaikki hyvin
 
Olin jo varaamassa varhaisultraa kunnes kuulin hinnan... jestas pitääkö ihmisen muka pystyä tosiaan odottamaan viikolla 12 että saa vasta tietää onko kaikki hyvin

Kyl se niin on että jos et neuvolan kautta pääse varhaisultraan, niin valitettavasti pitää odottaa sinne 12+ viikoille asti. :sorry:
 
Varaan viikolle 6+ ajan varhaisultraan! Käytiin poikaa odottaessa rv 6 ja sielä näkyi silloinkin jo selkeesti sykkivä sydän. :)
 
Takaisin
Top