Varhaisultra

Sehän on selvä että hintaeroa syntyy siitä tekeekö ultran kätilö vai lääkäri.

En tiedä menisinkö varhaisultraan jollei olisi hoitoalkuinen raskaus, ehkä en silloin osaisi olla yhtä huolissani. Tällä hetkellä tosin jo mietin, että pitäisikö mennä omakustanteisesti viikkojen 7 ja 12 ultrien välissä :shy: Yritän pidättäytyä, kun ei sitä km voi estää, ja joudumme joka tapauksessa kertomaan lähipiirille aika alkuvaiheessa
 
Voi ku heittelee nää mielipiteet itel.. Nyt mietin et miks menisin edes, ei syytä epäillä täl hetkel et jotain vialla ja on niitäki joilla oikeesti hätä.. No päivä kerrallaan
 
@Cygnus mulle ei ollut ekalla kerralla selvää:) ensimmäiseasä raskaudessa hödin tuskin tiesin ultran olemassa olosta, en oo koskaan joutunut yksityisiä käyttämään ja siinä ahdingossa etin vain halvimman paikan ja paikan päällä selvisi että ultraaja on kätilö. Mut hyvä jos muille on selvää :grin
 
Tampereen Ovumialla varhaisultra maksaa 110€ Kela-korvauksen jäljeen. Tossa hinnassa on mukana ultraus, lääkärinpalkkio ja toimistomaksu.

Mäkin käyn ovumialla. Siinä on ihan kiva se, että ultraaja on lääkäri.
 
Mäkin käyn ovumialla. Siinä on ihan kiva se, että ultraaja on lääkäri.

Kumpi lääkäri sulla on ollut?
Mun raskaudet on Tomas Candidon aiheuttamia! :grin
Ja Kati Pentti teki mun varhaisultran ja yhden punktion.
Mä voin lämpimästi suositella Ovumiaa ja sen henkilökuntaa, sekä lääkäreitä että hoitajia! :happy:
 
Kumpi lääkäri sulla on ollut?
Mun raskaudet on Tomas Candidon aiheuttamia! :grin
Ja Kati Pentti teki mun varhaisultran ja yhden punktion.
Mä voin lämpimästi suositella Ovumiaa ja sen henkilökuntaa, sekä lääkäreitä että hoitajia! :happy:

Mä käyn toisella paikkakunnalla :)
 
Millä viikoilla tuohon varhaisultraan on siis mahdollista mennä?
6+3 on ohjeistus ainakin aavan sivuilla. Mutta jos et tiedä varmasti hedelmöittymisajan kohtaa, ootteles vaikka viikko jotta ei tule utrauksesta sanomista että tuuppa viikon päästä uusix... Itse tiesin tarkkaan oviksen mutta menen ultraa 7+3 jotta ei varmasti ole liian aikaista
 
Mie vieläki mietin pitäskö varata se varhaisultra. Vieraita tulossa käymään ja heiltä salaa ois vaikea käydä nii kävisin joka tapauksessa vasta huhtikuun puolivälissä.
 
Takaisin
Top