Varhaisultra

Mä aikaistin päivällä varhaisultraa (oo, suuri muutos!) eli se on viikon päästä perjantaina. Viikkoja kuukautisten perusteella 6+5, mutta mitä enemmän asiaa pyörittelen, oon varma että ei olla noin pitkällä. Toivottavasti sieltä syke kuitenkin löytyisi.
Esikoista odottaessa en uhrannut paljon ajatusta keskenmenon, kohdunulkoisen tai tuulimunan mahdollisuudelle, mutta nyt se on koko ajan mielessä. :sad001

Mulla meni samoin! Esikoisen raskausaika meni liidellen, kaikki oli ihanaa eikä mielessä edes käynyt, että jotain pahaa vois tapahtua. Ylimääräsissä ultrissa en käynyt. Kaikki menikin lopulta oikein hyvin.

Toinen raskaus kun alkoi niin pelko kaikesta mahdollisesta oli persiissä heti alusta asti! Ja keskenhän se raskaus menikin.

Nyt sitten tän raskauden alettua halusin varhaisultraan näkemään, että kaikki on hyvin, et vois vähän edes henkäistä helpotuksesta. No joo, syke näkyi ja viikkoja vastattiin, muttei ultra mitään mielenrauhaa tuonut! Nyt jännään kaikkea tuplasti pahemmin! :nailbiting:

Ja jos on yhtään mahdollista niin päivät kuluu jopa hitaammin nyt, kun ennen ultraa! :shifty: Oispa jo tammikuun loppu!
 
Mekin varmasti varataan varhaisultra. On niin paljon tota keskenmenotaustaa
 
Muuten en menisi varhaisultraan, mutta kun ikä alkaa olla niin suuri numero, ettei tässä enää montaa kiertoa yritetä, on pakko käydä kuulemassa mahdolliset huonot uutiset mahdollisimman pian, jospa sitten ehtisi saamaan tähän vielä yhden onnistuneen yrityksen ennen kuin vanhuus painaa päälle.

Varhaisultra tammikuun puolessa välissä siis. Tarjosivat aikaisemmalle, mutta kun olen sitä edeltävällä viikolla työmatkalla Saksassa, Virossa ja Ruotsissa, oli tuo ensimmäinen mahdollinen aika. Toivottavasti ei tule muita työmatkoja, ettei tarvitse eteenpäin siirtää.
 
Minäkin olin varannut varhaisultran loppuviikolle, jolloin olisi ollut vasta 6+1. Mutta peruin sen kumminkin, vaikka vähän harmittaa. Minulla siis jo kolme lasta, mutta jokaisen kohdalla ja edelleen jännään meneekö tämäkin hyvin. Mutta kumminkin varhaiset keskenmenot on yleisiä niin pähkäilin lopulta itselleni tuon ultran vähän turhaksi. Vaikka syke löytyisi jne, niin onhan tästä vielä vkolle 12 aikaa, ja homma voi mennä kesken viikkojen 6-12 välissäkin. Niin silti toivon että kaikki sujuu, raskausoireet on onneksi vahvat ainakin toistaiseksi.

Edit. Tietty vkon 12 jälkeenkin km mahdollinen, mutta sen jälkeen olen yleensä hieman huokaissut helpotuksesta.
 
Mulla ois ollut varhaisultra alunperin ensviikon lopuilla, mutta tänään on tullut pyyhkiessä hieman ruskeaa vuotoa ja alaselkään jomottanut, niin oman mielenrauhan takia siirsin sen ensiviikon puoliväliin, ( ei siis hirveän suuri ero mutta kuitenkin muutama päivä) eli niin aikaiselle kun löysin ajan. Tiedän että alkuraskauden vuoto yms voi olla normaaliakin, mutta kyllähän se nyt säikäytti :sad001
 
Käytiin kumppanin kanssa eilen varhaisultrassa. Meidän ikäväksemme sieltä löytyi tuulimuna.:sad010Joten sanon heipat omalta osaltani ja ihanaa odotusta. :Heartred
 
Käytiin kumppanin kanssa eilen varhaisultrassa. Meidän ikäväksemme sieltä löytyi tuulimuna.:sad010Joten sanon heipat omalta osaltani ja ihanaa odotusta. :Heartred

Voimia ja tsemppiä Pulla-ulla!

Meillä jännitellään vielä reilu viikko.. 8.1. olis terveystalolla varhaisultra.
 
Takaisin
Top