Varhaisultra

Hei, osaisko joku kertoa kun soitin neuvolaan viime viikolla varatakseni ekan neuvolan ja samalla mainitsin, että pitäisi päästä rutiinilliseen alkuraskauden ultraan koska alku vuodesta epäiltiin kohdun ulkopuolista, niin sanoi vaan, että mulle soitetaan siitä ultra ajasta myöhemmin. No nyt olen viikon jo odottanut niin ymmärsinköhän jotenkin väärin vai missäköhän vaiheessa sieltäpäin ollaan yhteyksissä? :bored: Tällä hetkellä viikkoja on 5+0 ja eka neuvola viikoilla 8+2

Mulla ei ole omaa kokemusta tästä, mutta sen tiedän, että jos on epäilty kohdunulkoista raskautta niin seuraavassa raskaudessa alkion sijainti katsotaan ultralla n. viikolla 7+. Eli luultavasti neuvolasta laitettiin lähete sinulle ultraan ja aika soitetaan tai lähetetään kirjeellä sinulle. Jos ei aikaa ala kuulua lähellä tuota 7+0 viikkoa niin kannattaa soittaa uudelleen neuvolaan.
 
Miulla kun oli riski kohdunulkoiseen niin määrättiin ultra jo viikolle 5-6. Vaikka silloin ei alkiota näykään välttämättä niin ruskuaispussi löytyy todennäköisesti.
 
Kävin Oulussa Mehiläisessä varhaisultrassa ja hintaa jäi kelakorvauksen jälkeen n. 170e. Harmi kun se meri-oulun neuvola ehti lopettaa jo marraskuussa niin ei sinne ehtinyt.
 
Kävin Oulussa Mehiläisessä varhaisultrassa ja hintaa jäi kelakorvauksen jälkeen n. 170e. Harmi kun se meri-oulun neuvola ehti lopettaa jo marraskuussa niin ei sinne ehtinyt.

Saitko rahoillesi vastinetta? Eli tuliko hyviä uutisia?
 
Mä en oikein tiedä, mitä tekis... Toisaalta tekis mieli käydä, mutta onhan tuo kallis, jos tuleekin huonoja uutisia tai vaikka meneekin myöhemmin kesken :confused: Täytyy ehkä soittaa neuvolaan, jos pääsis sitä kautta, kun periaatteessahan raskauden kestosta ei ole tietoa :shy: Neuvolan soittoaika on vaan tosi huonoon aikaan, kun en halua töistä soittaa ja sit mulla jäi ton syksyn keskenmenon takia vähän huono maku siitä terkasta, niin tekis mieli vaihtaa sekin :bag:
 
Täällä ollaan. :) Olin aiemmin heinäkuisissa, mutta eilisen ultran mittojen perusteella siirryttiin elokuulle. Pieni sydän sykkii kauniisti, nyt menossa viikko 7+6.

Taustalla on vielä pieni huoli, sillä meillä oli kesällä keskeytynyt keskenmeno viikoilla 9+5. Se huomattiin vasta viikolla 12+5, eli sikiö oli ollut kolme viikkoa kuolleena, vaikka raskausoireet jatkuivat normaalisti. Niinpä mennään vielä uuteen varhaisultraan viikolla 10, jotta nähdään tämän pikkuisen selvinneen pidemmälle kuin edellinen ja porskuttavan kovaa vauhtia eteenpäin. :Heartred

Onnea kaikille varhaisultraan ja toivottavasti kaikki menee hyvin!
 
Minä vähän katselin varhaisultraan aikoja, mutta ei löydy semmoista, että töistä pääsisin käymään. Täytynee odottaa nt-ultraan. :nailbiting:
 
Ei ole tullut mentyä ultraan. On ollut niin hyvä, luottavainen olo että päätin etten mene ellei mitään pahaa tapahdu. Nt ultra on 25.1 ja pianhan (?) sekin jo tulee. Vähän yllättynyt olen kyllä kärsivällisyydestäni! Tänään 7+4
 
Hei jee! Sadetuuli kiitos vinkistä. Tuo Gyneko ottaa vastaan myös lauantaina, joten menenkin h 7+1 sinne. :grin
 
Tänään varhaisultrasta löytyi yksi sykkivä sydän :Heartred En edes munasolupunktiota ole jännittänyt niin paljon kuin tätä ultraa. Pahoinvointi ehti hävitä tuossa muutama päivä sitten ja huoli oli kova, ettei sieltä mitään löytyisi. Nyt täytyy yrittää alkaa nauttimaan näistä paremmista päivistä ja uskomaan, että tämä raskaus on totta.
 
Kävin Oulussa Mehiläisessä varhaisultrassa ja hintaa jäi kelakorvauksen jälkeen n. 170e. Harmi kun se meri-oulun neuvola ehti lopettaa jo marraskuussa niin ei sinne ehtinyt.


Juurikin Kaarinan luona ois niin mieluusti käynyt meri-Oulun neuvolassa, mutta oli tosiaan lopettanut. Soittelin hälle aikaa ennen kun tiesin lopetuksesta, ja ohjasi Oulussa johonkin(?) missä tehdään hänen hinnoin... mutta en yhtään enään muista mikä paikka oli kyseessä.
 
Onnea kaikille hyvistä ultra kuulumisista!

Kävin itse viikko sitten 7+0 varhaisultrassa. Mutta varasin uuden ajan ensi viikolla, kun on 8+6. Jotenkin pakko saada varmistus, että kaikki on edelleen hyvin.
 
Mä aikaistin päivällä varhaisultraa (oo, suuri muutos!) eli se on viikon päästä perjantaina. Viikkoja kuukautisten perusteella 6+5, mutta mitä enemmän asiaa pyörittelen, oon varma että ei olla noin pitkällä. Toivottavasti sieltä syke kuitenkin löytyisi.
Esikoista odottaessa en uhrannut paljon ajatusta keskenmenon, kohdunulkoisen tai tuulimunan mahdollisuudelle, mutta nyt se on koko ajan mielessä. :sad001
 
Takaisin
Top