Varhaisultra

Niin kovasti haluaisin itekin käydä kolmannen kerran.
 
Me käytiin tänään jo vaikka piti vasta lauantaina alunperin. Sit siirsin torstaille, mut mulla muutaman päivän ollu aika kovia kipuja oikeella muniksessa ni halusin sulkee kohdunulkosen pois.
Keltarauhanen siellä kipuilee kuulemma.
Ihan oikeessa paikassa oli pipana, vastas just 5+6 mitä pitikin ja sydän jumpsutti jo vahvasti. :love7 lääkäriki vielä sano että tosi vahva syke näkyy näille viikoille:Heartred:Heartred
 
Huomenna ysiltä päättyy piina onko mitään elämää. Oon aivan hiton paniikissa suoraan sanottuna, mut ihanaa et sain ajan heti.
 
En sitten varannut varhaisultraa, joten täällä päästään kurkkimaan vasta viikon 12 ultrassa. Vielä siis jokunen viikko pitää odottaa, viikkoja nyt 7+4.
 
Mä kävin 22.12., silloin oli 6+2, maksoi jotain 137e tai sinne suuntaan.
Haluttiin miehen kanssa käydä, koska tiedettiin, että joulupöydässä tulee ilmi kun en herkkuani kylmäsavulohta syö :) niin halusimme sitten tietää, että siellä varmasti on sillä hetkellä edes jotain. Ja olihan siellä :) Oolin tyytyväinen, että käytiin ja silloin kuului jo sydänäänet mitä en tiennyt, oli aika hieno tunne :)
 
Me käytiin 2.1 uusintaultras, viikot täsmäs 6+1 silloon ja tuota.... Koettiin ehkä yks suurimpia järkytyksiä siinä samalla. NÄITÄ PERKELEITÄ ON KAKS! :joyful::grin:hungover: Ja ei, en oo oikeestaa enää nii järkyttyny ku ensalkuun. Mä vaa jotenki ajattelin et joo, yks siel onneks vaan on, et löytyy kaikki pinnasänkyjä ja vaunuja myöden, mut tuota.... Ei sitte. Miespuplinen tuijotti näyttöä,lääkäriä,näyttöä,lääkäriä ja totes vaan et tuos on yks liikaa näin ekaks yhteiseks,mut vastaan otetaan kummatki. Ite kysyin varmaan kolme kertaa et onkse ny iha varma kahesta,et jos kuitenki vaa ois yks, mut eheeei. Kaikki hyvin,kunhan ei nt ultras kolmatta löydä!!! XD Me siis saatiin tuplauutiset ja vielä kummallakin näkyi sykkeet hienosti. :):)
 
Mä en osaa valita meniskö varhaisultraan vai ei. Toisaalta tiiän ettei oma mielenterveys kestä odottaa vielä noin 6 viikkoa. Huomenna on esikoisen neuvola niin kysäsen samalla onko meillä neuvolassa mitään ultravälineitä, jos ei niin sitten luulen että varataan varhaisultra.
 
Takaisin
Top