Varhaisultra

Täällä on kotiuduttu varhaisultrasta. Viikot täsmäsi täysin ja syke näkyi! :Heartred
MOLEMMILLA! :excited001

Sain ultrassa tuplayllärin! Helpotuksen huokaus vaihtui nopeeta järkytykseen, mutta ehkä se tästä tasoittuu! Päällimmäinen fiilis on kuitenkin onnellinen! :Heartred
 

Liitteet

  • 20181218_110944.jpg
    20181218_110944.jpg
    256.7 KB · Katsottu: 91
Täällä on kotiuduttu varhaisultrasta. Viikot täsmäsi täysin ja syke näkyi! :Heartred
MOLEMMILLA! :excited001

Sain ultrassa tuplayllärin! Helpotuksen huokaus vaihtui nopeeta järkytykseen, mutta ehkä se tästä tasoittuu! Päällimmäinen fiilis on kuitenkin onnellinen! :Heartred

Oho,onnea!
 
Minä varasin tänään ajan varhaisultraan, mutta se on vasta 12.1 kun ei aiemminkaan sopivaa aikaa ollut. Saa nähdä kuinka sitä malttaa odottaa...:)
 
Täällä on kotiuduttu varhaisultrasta. Viikot täsmäsi täysin ja syke näkyi! :Heartred
MOLEMMILLA! :excited001

Sain ultrassa tuplayllärin! Helpotuksen huokaus vaihtui nopeeta järkytykseen, mutta ehkä se tästä tasoittuu! Päällimmäinen fiilis on kuitenkin onnellinen! :Heartred


Superisti onnea, Peruna!
Mua kiinnostaa kovasti tää kokasosuusasia, kun meilläkin tosiaan suvussa kaksosuutta on ja jostain olen saanutpäähäni, että minä tulen ne kaksoset jossain vaiheessa saamaan. Oletko huomannut voinnissa eroa, esim. ovatko Alkuraskauden oireet olleet voimakkaampia, tms.? Oliko sulla mitään aavistusta tästä?
 
Superisti onnea, Peruna!
Mua kiinnostaa kovasti tää kokasosuusasia, kun meilläkin tosiaan suvussa kaksosuutta on ja jostain olen saanutpäähäni, että minä tulen ne kaksoset jossain vaiheessa saamaan. Oletko huomannut voinnissa eroa, esim. ovatko Alkuraskauden oireet olleet voimakkaampia, tms.? Oliko sulla mitään aavistusta tästä?

Lueskelin nyt foorumia oikein tarkemmin ja huomasinkin, että melko oireettomatkin on sullakin ollut. Ihana ylläri on kyllä
 
Täällä on kotiuduttu varhaisultrasta. Viikot täsmäsi täysin ja syke näkyi! :Heartred
MOLEMMILLA! :excited001

Sain ultrassa tuplayllärin! Helpotuksen huokaus vaihtui nopeeta järkytykseen, mutta ehkä se tästä tasoittuu! Päällimmäinen fiilis on kuitenkin onnellinen! :Heartred

Oi vitsi, paljon onnea ❤️
 
Meillä täällä varmistetaan raskaus ekassa neuvolassa ultralla kun semmoinen sattuu tk:lla kerran olemaan. Eli ei tarvii mennä erikseen varhaisultraan, kuhan saisin sen neuvola ajan varattua, sinne on tosi hankala soittoaika enkä oo päässyt soittamaan siihen aikaan töitten takia... pitää aamulla heti soittaa

Ja onnea kaikille hyvistä ultratuloksista!! :)
 
Onnea hyvistä ultratuloksista!

Me tuskin mennään varhaisultraan. Ekassa raskaudessa käytiin, saatiin huonoja uutisia kasvun laahaamisesta ja meniki kesken hyvin pian. Esikoisen raskaudessa odoteltiin nt-ultraan ja vaikka se epätietosuus oliki aika raastavaa, niin silti helpompa mitä se varman keskenmenon odottaminen.
 
Meillä on myös neuvolalääkärillä ultra vehkeet. Tosin hyvin kivikautinen, ainakin 2015 oli.
 
Onpa kiva, jos neuvolassa on ultra! Meillä ei Tampereella (tai ainakaan Hatanpään Sarviksella) ole.
 
Takaisin
Top