Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Moi kaikki!
Kävin tänään varhausultrassa, koska edellisten kuukautisten perusteella olisin ollut jo 6-8 viikkoa raskaana (la heinäkuun alku-loppupuolella). Tänään kuitenkin näkyi pikku alkio 2mm ja kuulemma olen rv 5+5. Sen mukaan la olisi vasta 1.8. vaikka luulen kyllä, että se on oikeasti jo aiemmin heinäkuussa.
Viikon päästä sitten on taas ensimmäinen neuvolakäynti!
Näkyikö vielä sykettä?
En nyt oikein tiedä minkä mukaan laskis lasketun ajan...
tein positiivisen ovistestin 2.11. Jos siitä laskee että silloin ois tapahtunut hedelmöittyminen (ovis ois tullu heti samana päivänä) la ois 26.12. Ja sitten taas seuraavana päivänä hedelmöittymisestä niin la olis 27.12.
Jos taas laskee menkkojen mukaan la olis 28.12. Paitsi jos laskee menkat alkavaksi jo tiputteluvuodosta niin sitten olis la 26.12.
Ja vielä jos tän päivän ultraa katsoo niin la olis 29.12.
Olis mukava päättää mitä nyt lähtee seuraamaan ja milloin poksuu :D muutenhan tällä muutaman päivän heittelyllä ei ole mitään väliä..
En nyt oikein tiedä minkä mukaan laskis lasketun ajan...
tein positiivisen ovistestin 2.11. Jos siitä laskee että silloin ois tapahtunut hedelmöittyminen (ovis ois tullu heti samana päivänä) la ois 26.12. Ja sitten taas seuraavana päivänä hedelmöittymisestä niin la olis 27.12.
Jos taas laskee menkkojen mukaan la olis 28.12. Paitsi jos laskee menkat alkavaksi jo tiputteluvuodosta niin sitten olis la 26.12.
Ja vielä jos tän päivän ultraa katsoo niin la olis 29.12.
Olis mukava päättää mitä nyt lähtee seuraamaan ja milloin poksuu :D muutenhan tällä muutaman päivän heittelyllä ei ole mitään väliä..
Ootko jo neuvolaan soittanut tai että onko sieltä sanottu laskettua aikaa? Meillä neuvola laskee oman kaavansa mukaan mikä sitten on ja pysyy jos ei np-ultrassa mitää järkyttävän isoa heittoa ilmene. Itelle helpompi ajatella sitä samaa laskettua aikaa vaikka todellisuudessa voikin olla muutaman päivän heittoa..En nyt oikein tiedä minkä mukaan laskis lasketun ajan...
tein positiivisen ovistestin 2.11. Jos siitä laskee että silloin ois tapahtunut hedelmöittyminen (ovis ois tullu heti samana päivänä) la ois 26.7. Ja sitten taas seuraavana päivänä hedelmöittymisestä niin la olis 27.7.
Jos taas laskee menkkojen mukaan la olis 28.7. Paitsi jos laskee menkat alkavaksi jo tiputteluvuodosta niin sitten olis la 26.7.
Ja vielä jos tän päivän ultraa katsoo niin la olis 29.7.
Ootko jo neuvolaan soittanut tai että onko sieltä sanottu laskettua aikaa? Meillä neuvola laskee oman kaavansa mukaan mikä sitten on ja pysyy jos ei np-ultrassa mitää järkyttävän isoa heittoa ilmene. Itelle helpompi ajatella sitä samaa laskettua aikaa vaikka todellisuudessa voikin olla muutaman päivän heittoa..
Mä oon tääl eläny iha paniikissa. Lauantaina erehdyin jo menemään varhaisultraan tiedostaen että voi olla liian aikaista. Viikot sillon neuvolan mukaan 6+0, omasta mielestä hieman enemmän.
No oli mitä oli niin sielä ei näkynyt mitään EHKÄ kerran vilahti joku pieni piste mutta tosiaan EHKÄ.
Nyt sitten perjantaina uusi ultra ja katsotaan mitä tuleman pitää :'(
Oon kahlannut googlea läpi ihan friikkinä. Lukenu kaikki mahdolliset tarinat missä tuulimunaepäily onkin paljastunut viikon kuluttua sikiöksi ja sykkeeksi joka saanut alkunsa myöhemmin.
Mutta myös olen lukenut paljon juttuja tuulimunista ja keskeytyksistä.
Onko kellään kokemuksia moisesta kauheudesta ?