Varhaisultra

Varasin ultran 17.10. Josko sillon sitten selviäisi viikot tarkkaan :). Tällä hetkellä mun tiedon mukaan mennään viikolla 4-6. Olis kiva saada kuitenkin toi kahden viikon väli kurottua tarkkaan päivään. Vois sitten osallistua POKS palstallekin :joyful:

Onko noi neuvolan kautta tulevat ar-ultrat joku pienempien paikkakuntien juttu? Turku ainakaan tarjoa mitään ylimääräisiä :)

Lahti tarjoaa ar-ultran, eikä kaiketi lasketa pieneksi paikkakunnaksi. :)

Joo ei Lahti oo ihan pieni :joyful:. Oon aina ollut sitä mieltä että turkulaiset on vähän mulkkuja (itsekin siis turkulainen...), eli ei kai se nyt mikään yllätys ole ettei täällä pääse ar-ultraan :p

Varasin ajan ultraa 27.10 sillo on kaiketi jtn 7+4-7+6 kai tollon jo näkyy sydän ja ne varmasti... En muista mitää esikoisen ajasta.. Sillo kaupungissa oli omat ultrat nyt ne joutuu itse maksaa päälle 100e niin haluan olla varma ettei turha käynti.. Mitä teidän viikot on kun meette?

Joensuussakin täytyy ar-ultra maksaa itse. Ellei tietysti ole jotain erityistä syytä.
Viimeksi en päässyt vaikka tuli runsaita vuotoja, mutta oli neuvolan mielestä liika aikaista (6+3 muistaakseni). Nyt jos tulis kovat vuodot, niin menisin suoraan päivystykseen, enkä edes soittelis neuvolaan. Onneksi monessa muussa paikassa huolehditaan jo alkuraskauden aikana paremmin. Kamalaa vain odotella, jos on kova huoli.

.. Naistentautien polilta soittivat, ultra olisi ens tiistaina! Viikkoja silloin 6+4. Pelottaa ihan kamalasti :(

Höyhen mulla on samana päivänä ultra ja sillon on 6+6. Jännittää kans aika lailla.

Vilttitossu, siekin täältä Joensuusta? :) Nii ei täällä tosiaan ihan rutiinisti pääse, mutta ite oon kahesti päässy suht helpolla ja kolmas kerta nyt tulossa. Ekalla kerralla ihan vaan siks et huoletti onko kaikki kunnossa (noh intuitio oli oikeessa eikä ollut), sit pääsin sen kkm:n takia ja nyt terkkari ite kysy haluanko käydä, kun neuvolaan soitin :)

Sallahaa, Joensuusta miekin :) Kiva kuulla, että kaikki neuvolat ei ole niin jyrkkiä täällä päin. Tosin minulle on vain tainnut sattua ennemminkin jyrkkä neuvolatäti. Viime raskaus oli jo hankalaa hänen kanssa, niin jännittää kyllä tulevakin.

Ompa kurja juttu :( Joo kyllähän se terkkaristakin niin riippuu. En kauheesti tykänny esikoisen aikana meijän ekasta terkasta, mut se jäi onneks aika pian eläkkeelle niin sit tuli paljon mukavampi nuori tilalle. Tää on nyt tosin ite äippälomalla, mutta mukavalle vaikutti nykyinen sijainen, hänet tapasinkin sillon kun tyttö oli viikon ikänen ja käytiin siellä ensikäynnillä mikä oli vielä äippäneuvolan puolella :) Ois kiva tutustua joskus vaikka ihan naamatusten, ainakin jos nää raskaudet jatkuu pitemmällekin :)

Höyhen mulla on samana päivänä ultra ja sillon on 6+6. Jännittää kans aika lailla.

Toivon koko sydämestäni, että sielläkin olisi kaikki hyvin! Ja sitä toivon meille kaikille <3

Siirrän ajatusta kokoajan syrjään, vaikka mielen päällä asia pyöriikin jatkuvasti... Yritän pitää itseni kasassa...

Sallahaa, sovitaan ihmeessä joku tapaaminen, kunhan ollaan varmemmilla viikoilla :)
Tiedä vaikka ryhmään saatais lisääkin vielä samoilta seuduilta odottajia :)

Mä en käsitä miten aika voi tuntua kuluvan näin järkuttävän hitaasti... Ensi viikon perjantaina olis se eka neuvola jolloin menossa 8+0, ultraavat samalla kun vuosia sitten meni alussa kesken. Jännittää, pelottaa, ahdistaa ja samaan aikaan oon niin onnellinen ettei mitään järkeä :love017

Herimi, täällä kanssa samoilla fiiliksillä. Mulla varhaisultra ma 23.10 ja tunnit tuntuu kokoajan kuluvan pikkuisen hitaammin ja asiaa tulee ajateltua jatkuvasti.

Ensi viikon työjuttujen takia piti vaihtaa tuo varhaisultra huomiselle, jännää [emoji4] Tuleekin nyt siis odotettua aiemmin. Huomenna 7+0. Nyt ei silti enää millään jaksaisi odottaa mitä siellä näkee... [emoji4]

Ensi viikon työjuttujen takia piti vaihtaa tuo varhaisultra huomiselle, jännää [emoji4] Tuleekin nyt siis odotettua aiemmin. Huomenna 7+0. Nyt ei silti enää millään jaksaisi odottaa mitä siellä näkee... [emoji4]

Ilmotelkaahan tänne sit kaikki ar-ultran tuloksista. Voi jännäillä muitten puolesta kun omaan on vielä pari viikkoa aikaa.

Takaisin