Varhaisultra

Täällä ei mennyt ultrassa yhtä hyvin vaan tuomio oli se mitä epäilinkin :sad001

Sykettä ei kuulunut ja alkio oli vain 3mm kokoinen.

Poistun siis täältä ja jään odottelemaan aikaa tyhjennykseen, kun ei ilmeisesti tämäkään osaa omin avuin ulos.

Alkaa tuntumaan siltä, että meille ei vaan ole tarkoitettu lasta. Sitten kun vihdoin ja viimein tulee raskaaksi menevät raskaudet kesken :sad010
 
Varhaisultra varattu maanantaille, silloin 7+0. Edellisessä en käynyt mutta nyt on kamala olo että jos tää on väärässä paikassa tai tuulimuna tai ei mitään. :-(
 
Varasin kans varhaisultraan ajan jolloin pitäisi olla 7+2 rv haluaisin vaan tietää elonmerkit. Harmi vaan kunnalta ei saa apua tähän. Minulla oli tuulimunaraskaus heinäkuussa jouduin lopulta kaavintaan. Nyt pelottaa ja oikeastaan masentaa epäily jos se taas toistuu. Tuntuu ettei kestäisi sitä taas. Raskausoireet yhtä vähät kuin tuulimunaraskaudessa oli. [emoji17]
 
Tää on just hirveetä kun mullakin ollut toi tuulimunaraskaus mutta sillon oli enemmän oireita kun tällähetkellä.Raskaus oli keskeytynyt joskus vko 6-7 ja huomattiin vko 11 ultrassa ja luulin tosiaan että kaikki oli hyvin kun oireita oli niin paljon vaikka oli mennyt kesken jo aikaa sitten.Nyt on kokoajan pelko kun ei oo edes oireita.Ensiviikon perjantaina uusi ultra kun ei tosiaan näkynyt vielä vko 5+9 sydänääniä mutta muuten vastasi kokoa,eli siihen asti ainakin kehittynyt normaalisti...mutta toivottavasti se syke sieltä sitten löytyy koska muuten on tyhjennys taas edessä...Mulla ei ollut mitään vuotoja tuulimunaraskaudessa eikä nytkään.
 
Huomasin netissä mainoksen Kiehto-nimisestä yrityksestä, tarjoaa erilaisia palveluja mm valmennusta, mut huomasin et nyt tarjouksessa alkuraskauden ultra 45e, kätilön tekemänä. Helsingissä siis..
 
sofiask no nyt on kyllä hinta kohdallaan! kiitos tästä tiedosta,varataan aika heti! :happy:
 
Käytiin tällä viikolla varhaisultrassa, jännitti ihan mielettömästi sinä aamuna! Aika tuntui pysähtyvän kun ruudulla näkyikin vimmatusti sykkivä sydän ja täsmälleen oikeankokoinen pieni :Heartred Sitä tunnetta ei pysty laittamaan mitenkään sanoiksi.
 
Nyt kun käyty varhaisultrassa rohkenen tännekin kirjoittaa. To kävin viikolla 6+6, pieni tyyppi oli oikeassa paikassa ja sydän löi. Vastasi pari pv pienempää, kuten mulla ollut aina varhaisultrassa.
 
Takaisin
Top