Varhaisultra

Täällä oli jotkut käyneet perhe-artessa, niin mitenkähän tuo varhaisultra on tarkoitus varata kun nettiajanvarauksessa on vain "alkuraskauden ultra" millä yleensä tarkoitetaan sitä n.12 viikolle sijoittuvaa, tai "muu" ultra :bored:
Alkuraskauden ultra on se mikä kuuluu varata :) Se tarkoittaa juurikin alkuraskauden ultraa, ei rv 12 ultraa. Julkisella puolella puhutaan nt ultrasta ar ultrana. :)
 
Olikos se nyt niin, että syke voi kuulua 6. raskausviikon jälkeen eli 6+1 olis aikaisin mikä kannattais varata?

Mun ei annettu ottaa vielä tuohon, ota sinäkin suosiolla muutaman päivän päähän niin kuuluu äänet selvemmin :)
 
Joo suosittelen kans 7 + viikkoja. Jos ei kuulu tai näy niin voi tulla huoli.
 
hmm, pitäisköhän sitä sitten vielä siirtää. Nyt varasin 6+5, mutta esikoisesta taisin tosiaan käydä 7+2. Oli vaan sitä vuotoa ja sitten supistusmainen paine kokoajan tuolla alavatsalla niin haluaisin kyllä nopeasti tietää että onko tämä edes raskaus.
 
Mä haluisin myös mahd. Pian. Kolmesta keskeytyneestä keskenmenosta kaks oli pysähtyneet rv5-6 ja yks rv8, mutta siinäkin ultrassa löytyi syke 6+5 muttei vastannut viikkoja.
 
Mulla on huomenna varhaisultra. Jännittää ihan törkeän paljon. Koko päivän on ollut itkuinen olo ja kaupassa käyntikin tuotti tuskaa. Joka paikassa oli vauvoja ja raskaana olevia. En tiiä mitä kestän jos joudun taas kuulemaan että on mennyt kesken :sad001

Toivottavasti oireiden loppuminen ja verenvuoto olis vaan harmittomia sattumia ja kaikki oliskin kunnossa.

En tiiä miten selviän siellä tai saan edes sanottua mitään, saan varmana paniikkikohtauksen ja rupean hyperventiloimaan ja pyörryn. Onneks mies tulee mukaan.
 
Mulla on huomenna varhaisultra. Jännittää ihan törkeän paljon. Koko päivän on ollut itkuinen olo ja kaupassa käyntikin tuotti tuskaa. Joka paikassa oli vauvoja ja raskaana olevia. En tiiä mitä kestän jos joudun taas kuulemaan että on mennyt kesken :sad001

Toivottavasti oireiden loppuminen ja verenvuoto olis vaan harmittomia sattumia ja kaikki oliskin kunnossa.

En tiiä miten selviän siellä tai saan edes sanottua mitään, saan varmana paniikkikohtauksen ja rupean hyperventiloimaan ja pyörryn. Onneks mies tulee mukaan.

Tsemppiä ultraan! Täällä kans jännäillään huomista....
 
Tsemppiä kaikille tän päivän ultriin,toivottavasti pikkuisilla on kaikki hyvin!Itse pitää vielä jaksaa odottaa ensiviikon perjantaihin,mutta sit toisaalta ei halua edes mennä kun ei halua kuulla niitä huonoja uutisia,tässä vaiheessa on vielä toivoa että pieni on matkassa vaikka siltä ei kyllä tunnu...Annelenelle onnea tulevaisuuteen!
 
Tsemppiä täältäkin kaikille ultraan!! Pidetään peukkuja :Heartred.
Mä jännitän ensi tiistaihin asti :nailbiting: jolloin seuraava tarkistus. Viimeksi oli pikkuinen vähän pienempi kuin oletettu (mistä nyt kuitenkin olen hieman alkanut murehtimaan vaikkei pitänyt), mutta ei auta kuin odottaa ja katsoa. Verta tulee edelleen, tällä hetkellä kuitenkin vähemmän kuin jossain vaiheessa. Sais jo kyllä loppua :shifty:.
 
Huh, ultrassa käyty. Kaikki oli niinkuin pitääkin! :) Vastas kooltaan päivälleen mitä pitikin, et la pysyy siinä mitä oletinkin. Sain kuvan mukaan ja sydän sykki kovaa vauhtia, liikkuikin ja kädet ja jalatkin oli jo näkyvissä ja heilutteli niit kovaa vauhtia. Ääh.. jotenkin niin huojentunu olo! Josko tämä menis hyvin loppuun asti.
Toivottavasti muillekin tän päivän ultralaisille tulee hyviä uutisia! :Heartred
 
Onnea julianna hyvistä kuulumisista! Mitkä viikot sulla nyt jos kerran jo liikkui ja näkyi kädet ja jalat?
Meillä se mun mielestä vaa möllötti paikoillaan 7+6. Mites muilla?
 
Mulla oli rv8+4 ja kooltaan 20.2mm ja enempi viel just sellanen möykky oli mut pienet käsien ja jalkojen tyngät näky mistä lääkärikin mainitsi. Sanoi just et yleensä kun ultrataan rv7, ei näy viel näin paljon, mut mulla näkyi kun jo rv8. :) Ja ei se muuten niin "liikkunut" vaan monitorissa kädet jotenkin väpätti. Ei siinä parissa sekunnissa viel paljon erottanut sen enempää. Koitan laittaa koht kuvan tabletilla tähän.
 
Muokattu viimeksi:
Julianna89, aivan ihana söpöliini :Heartred!! Onnea! Tuli tosi leveä hymy (vähän niinkuin tuossa mun profiilikuvassa mutta luonnollisempi :happy090) kun näin tuon kuvan :happy:.
 
Takaisin
Top