Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Deb
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
567166850df90e1b278b2ff2c831a441

Ihanaa, että niin moni on saanut hyviä uutisia! :Heartred Mulla ultra lähenee, ensi viikon maanantaina olis. Meinattiin jo siirtää perjantaille, mutta mulla on silloin tärkeät juhlat ja jos tuliskin huonoja uutisia, ei juhlista tulis kyllä yhtään mitään.

Moi Ivy83: Helsingin Perhe-Artessa n. 85€ toimistomaksuineen muistaakseni puhuivat marraskuisten ryhmässä. Kävin km raskaudessa yksityisellä gyniksellä Tapiolassa, maksoi tosi suolaiset 160€... tällä kertaa Perhe-Arteen jos sinne asti päästään :) Soitin jo tänään sinne ja kyselin hcg:n mittauksesta kun mua kiinnostais se verikoe.

Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista!
Oispa ihanaa itekin mennä jo kohta mut en raaski maksaa.

Mulla on jääny tää ketju aivan huomaamatta! Ihania uutisia ootte jo saaneet <3 Haluaisin iteki varhaisultraan, mutta en uskalla mennä. Pelottaa niin kamalasti ettei sykettä löydykään :nailbiting:

Viikon päästä aika ultraan, ei millään malttais odottaa :happy: ei onneksi ole niin kallis kuin luulin, 60e (+toimistomaksu 15,50e).

Kirppunen en tiedä lukeeko deb täälä enää, hän sai tosi ikäviä uutisia :( kurkkaa tuonne keskenmenon pelko kansioon.

Takaisin