Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Deb
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Perhe-Artella on koulutuspäivä, niin tämän päivän ajan varhaisultra maksoi vain 40€
Kiitos tsempeistä :)

Perhe-Artella on koulutuspäivä, niin tämän päivän ajan varhaisultra maksoi vain 40€
Kiitos tsempeistä :)

Puoli unessa olin varannut väärälle päivälle.. Eli huomenna on Lahden Perhe-Artella kaikki varhaisultrat 40€.
Sain onneksi vaihdettua ilman kuluja oman ajan huomiselle... :D Eli huomenna klo 9 olis ultra! :D

Lääkäri laittoi minulle lähetteen naistentautienpolille. Onkohan siellä elämää??

Oliko sulla ivy ollu niitä jotain vuotoja? Oon taustalla jonkun verran seurannut teidän höpinöitä. Tsemppiä, toivottavasti kaikki on kunnossa!

Mä varaan maanantaina varhaisultran, jos vielä silloin ollaan raskaana...

Ihanaa siellä oli viikkoihin nähden terve pieni möykky <33 jolla sykki sydän vimmatusti. Vähän epäuskoinen olo edelleen. Päivällä heitti la mutta milli sinne tänne nii voi muuttuaki jollain päiväl la. 6+2 näytti. Menkkojen mukaan menen 6+3. Usein np ultrassa tarkkempia mittoja saa.

Joo ollut viikosta 4 lähtien. Tiputteluvuotoa. Viikonloppuna oli runsaampaa niinkuin olis menkat alkanut. Loppu vuoto kyllä todella nopeasti. Nyt ei näy vuotoa ollenkaan eikä lääkärikään nähnyt mitään vuotoon viittaavaa kohdussa. Nyt vaan uskomaan ja toivomaan että pikkuinen jaksaa mukana.

Olipa ihania uutisia Ivy! ^_^ Ehkä siellä oli hematooma, joka vuosi omia aikojaan pois? Pääasia kuitenkin, että pienellä kaikki hyvin, eikä mitään huolestuttavaa syytä vuodolle näkyny :)

Takaisin