Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Deb
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
70e itse ultra ja siihen tuli klinikkamaksu päälle 15,50e :) Lahdessa oli kai kympin halvempi.

Oli kyllä joka euron arvosta. Ensimmäinen raskaus varsinkin kun on, sai jotenkin todellisemmaksi asian kun siellä heilu tyyppi ja sydänäänet kuulu. Ollut niin shokissa ensimmäiset pari viikkoa kun sai kuulla:D

70e itse ultra ja siihen tuli klinikkamaksu päälle 15,50e :) Lahdessa oli kai kympin halvempi.

Oli kyllä joka euron arvosta. Ensimmäinen raskaus varsinkin kun on, sai jotenkin todellisemmaksi asian kun siellä heilu tyyppi ja sydänäänet kuulu. Ollut niin shokissa ensimmäiset pari viikkoa kun sai kuulla:D

Oho! Oikeassa oot. Olin katsonut Lahden hinnastoa vahingossa enkä edes siinä tunnemylläkässä huomannut, että tuli maksettua enemmän. :wink

Oho! Oikeassa oot. Olin katsonut Lahden hinnastoa vahingossa enkä edes siinä tunnemylläkässä huomannut, että tuli maksettua enemmän. :wink

En ihmettele yhtään, mäkään en edes miettinyt ku vasta kotona miksi se sitte oli kalliimpi kun mitä olin kattonu :D oli se niin hieno kokemus!

Millon yleensä se varhaisultra on? Oon ihan kujalla kaikesta koska ensimmäistä kertaa raskaana oon kaiken lisäks vielä "niin" nuori ettei kavereita oo joilla lapsia ois

Saa kuvan. Varhaisultrassa voi käydään rv 6-9. Kaikki kunnat eivät tarjoa lääkärin tekemään ultraa, silloin voi käydä oma kustanteisesti yksityisellä. Näitä tarjoaa mehiläinen, terveystalo, Perhe-Arte ja googlesta etsimällä voi löytää enemmän paikkakunnasta riippuen :)

Mä en saanu kuvaa mukaan koska oli se paperi loppunu :sad001 sain kuitenki ottaa kuvan siitä näytöltä :joyful:

Me ainakin saatiin esikoisesta pari kuvaa mukaan. Pitää varmaan varata nytkin ar-ultra oman mielen takia

Mä en saanu kuvaa mukaan koska oli se paperi loppunu :sad001 sain kuitenki ottaa kuvan siitä näytöltä :joyful:

Aika erikoista että vaikka oot maksava asiakas niin et saa kuvaa mukaan. Kai ne nyt osaa paperit sinne vaihtaa? Mä olisin varmaan nostanu äläkän tosta.

Ite en erikseen oo menossa ku en menny aiemmissakaan.. säästän ennemmin vauvalle johonki kivaan. :) mut ekassa neuvolassa ultrataan kyllä sit. Vaikka viikot on kyllä sit jo 9+4. :D

Meillä on huomenna varhaisultra, jännittää! Onko jotain sen ihmeempää mitä pitää muistaa ennen sinne menoa, olla käymättä vessassa ennen tai muuta? :)

Minullakin on huomenna, jännittää!!! En muista itsekään pitikö olla tyhjä vai täys rakko, muistaakseni ei sillä loppujen lopuksi ollut edes väliä. Mulla on muistikuva että viimeks pihtasin pissalla käyntiä, ja sit kesken ultrauksen hoitaja lähetti mut vessaan kun oli hankala olla. Mutta en nyt muista ultrattiinko ko kerralla alateitse vai mahan päältä... hmmm..​

Minulla oli ihan tyhjä rakko kun ultrattiin rv6+3. Muistaakseni täysi rakko voi myös haitata näkyvyyttä.

Kävin itse viime kuussa juuri ennen keskenmenoa varhaisultrassa Tampereella. Ovumiassa maksoi n. 100€. Näytti olevan monessa paikkaa 200€:n luokkaa..
Tässä raskaudessa pääsen ensi viikolla ultraan kun määritetään laskettuaika, ei ole tullut menkkoja km ja uuden raskauden välissä niin ei pysty laskemaan kuinka pitkällä raskaus nyt on :) Muuten en ajatellut mennä ultraan enne np-ultraa..

Takaisin