Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Deb
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä varmaan huomenna soittelen neuvolaan ja kyselen et oisko mun mahdollista päästä varhaisultraan ku on nää viikon niin epäselvät. Harmittaa vaan ku ollaan vasta muutettu toiseen kaupunkiin ja eka raskaudessa pääsin ilman mitään syytä varhaisultraan ku siellä ilmeisesti ultrattiin kaikki. Oispa täälläki sama käytäntö :rolleyes:

Mäkin sain tänään varhaisultraan ajan. Johtuen kahdesta ulkoisesta raskaudesta ja yhdestä tuulimunasta. On kuitenkin yksi onnistunut raskaus takana. Jännittää todella mennä sinne ultraan. Meen seiska viikolla eli kahden viikon päästä, ellei aiemmin tule kipuja tai vuotoa... hui!

Mä odottelen täällä että ultrasta soitetaan takasin, jätin soittopyynnön :nailbiting: jännittää niin kamalasti onko pienellä kaikki hyvin <3

Mä en ajatellut mennä, vaikka viimeks nt ultrassa todettiinkin kkm. Jännittää ja pelottaa varmasti siihen asti paljon mutta ei mahda mitään :|

Mulla sama kokemus kuin pienitimantilla, mutta onneksi sen jälkeen myös yksi onnentäyteinen kerta, kun sykkeet löytyi ja raskaus eteni hyvin loppuun asti. :) Joka tapauksessa haluan itse tietää, mun tapauksessa viikotkin epävarmat, vaikka aika vahva veikkaus mulla onkin, että nyt olis n. 4+5...

Minulla viikot tänään 4+2 ja HCG arvo oli 498:happy:eli hyvältä näyttää. Alkuraskauden ultra myös varattu, mikä Juhannuksen jälkeen.Silloin 7+0.Vauvelia ja minua seurataan aika tiiviisti sairashistoriani vuoksi...sytostaatteja, sädehoitoa olen joutunut kokemaan ja sen vuoksi tiivis seuranta. Mutta mukava on päästä toki useisiin ultriin ja nähdä pienen kehittyminen.

Muokattu viimeksi:
Ketkä ovat joskus käyneet varhaisajan ultrassa? Tai ovat menossa? Itse haluaisin mennä ja olisi mukava kuulla kokemuksia miten varhaisilla viikoilla olette käyneet ja mitä näkyi? :)

Ensimmäisestä lapsesta kävin 8+4 viikolla.Katsottiin, että raskaus on oikeassa paikassa ja raskausviikkoja selviteltiin, että osattiin ajoittaa nt-ultra oikeaan kohtaan. Kiertoni oli silloin niin heittelevä, niin viikoista ei ollut tietoa. Sydän siellä sykki.

Toisesta lapsesta taas eka ultra oli omien laskujen mukaan 6+5, mutta alkionmitta vastasi enemmänkin 6+0-6+1 ja sydän siellä jo silloin sykki.Samalla tietenkin lääkäri tarkisti, että raskaus on oikeassa paikassa ja olihan se kohdussa.

Ja nyt kolmannesta siis UÄ tulossa niin, että raskausviikot on 7+0...en malttaisi odottaa!!

15.6 Deb
16.6 Sireeninkukka
19.6 Hilja89
21.6 Piony
22.6 Tinja79
22.6 Jenska#88
26.6 Äitiliini

Lisäsin Debin ja itseni listalle. En muita puuttuvia nyt nopealla katsomalla huomannut.

15.6 Deb
16.6 Sireeninkukka
19.6 Hilja89
21.6 Piony
22.6 Tinja79
22.6 Jenska#88
26.6 Äitiliini
27.6 Emiilia84

15.6 Deb
16.6 Sireeninkukka
19.6 Hilja89
20.6. Amppeli
21.6 Piony
22.6 Tinja79
22.6 Jenska#88
26.6 Äitiliini
27.6 Emiilia84

16.6. Ar-u, tuolloin 10+0.

Odotan ydinfyysikko-aivokirurgia. Ainakin paras olis, yökkäyttänyt aivan eri lailla kuin ekaa odottaessa! Vaikka vallan hyvä siitä ekastakin näyttää tulleen! :D

15.6 Deb
16.6 Pipaa
16.6 Rosetta
16.6 Sireeninkukka
19.6 Hilja89
20.6. Amppeli
21.6 Piony
22.6 Tinja79
22.6 Jenska#88
26.6 Äitiliini
27.6 Emiilia84

Mistä te varaatte nuo varhaisultra ajat, yksityiseltä? Kauhee tuulimunan pelko :sad001

Me mietitään vielä tuota varhaisultraa. Ei olla ennen käyty, niin en sit tiedä että käydäänkö nytkään. Meidän neuvolassa ei ole omaa ultrauslaitetta joten sielä ei ainakaan ultrailla. :)

Takaisin