Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Diku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siellähän se toukka oli ja sydän hakkasi niin maan pirusti! :Heartpink

Tuntuu ihan uskomattomalta... Oli jotenkin valmistanut itsensä, että jos siellä onkin tyhjää. Vau.

Vastasi 7+5, alunperin tänään 8+0, muttei lääkäri lähtenyt muuttamaan LA.

Moikka! Täällä on ar-ultra ylihuomenna (29.5.) ja kyllä jännittää, viikkoja sillon 6+6.
Jostain kumman syystä mulle on tullut kaksoskuume ja elättelen olemattomia toiveita jos siellä olisikin kaksi.. :D Ensimmäistä siis odotetaan ja halutaan mennä varmistaan jos nyt kaikki on hyvin kun edellinen päätyi keskenmenoon... Ihan luottavaisin mielin kyllä mennään, jospa sieltä sydämen tykytyksiä kuuluis [emoji7]

Mä en oo vieläkään uskaltanut listautua tänne, pitkän yrityksen jälkeen ihan epäuskoinen olo ja jatkuva pelko persiissä. Mutta ultrassa keskiviikkona kuitenkin kaikki oli niin kuin piti, koko vastasi 6+6 kun 7+0 punktiosta laskien käytiin ja syke näkyi myös. Huomenna pitäis vihdoin neuvolaan soitella. Elättelen tässä toiveita että menisin piakkoin vielä uudestaan paniikkiultrassa käymään. Suhteellisen oireetonta ollut koko raskaus, en kyllä tietäisi jos en tietäisi olevani raskaana, väsymys oikeastaan ainoa oire ja menkkamaisia vihlontoja silloin tällöin.

Muokattu viimeksi:
Täällä on saatu tänään varattua neuvola, ja täti sanoi puhelimessa, että rv 12 pääsee ultraan, reilu kuukausi ensimmäisen neuvolakäynnin jälkeen. Saattanee olla normikäytäntö, mutta itselle kuulostaa kovin kaukaiselta, kun jotenkin vasta ultrassa on minusta jotain "oikeesti konkreettista". Tokaisin kyllä miehelle, että jos tuonne asti pitää odotella, niin haluan kyllä sitten ar-ultraan, kunhan sinne uskaltaa hyvillä mielin mennä. Onneksi oli samaa mieltä. ^^

Oon koittanut kovasti katsella, miten te muut ootte käyneet ja millaisia tuloksia, kun luin lääkäriaseman sivuilta, että jos liian aikaisin menee, niin saattaa jäädä epäselväksi löydökset ja aiheuttaa vain extrahuolta, kun taas jos ei menisi ja odottaisi neuvolan ultraan. Mutta suht varhain täällä ainakin porukka näyttää saaneensa hyviä ja iloisia tuloksia!

Kiitos kaikille ja Onnea myös muille hyviä uutisia saaneille. :)

Huomaa tosiaan, että tavallaan on kovettanut itsensä ja varautunut pahimpaan... Meillä kuitenkin myös jo se 4 vuotta yritystä takana ilman tulosta. Mutta nyt on melko levollinen olo, kun oikeasti on raskaana ensimmäistä kertaa ikinä ja todisteita on siitä nähnyt. Luottavaisesti vain tuultapäin. :D

Täällä on saatu tänään varattua neuvola, ja täti sanoi puhelimessa, että rv 12 pääsee ultraan, reilu kuukausi ensimmäisen neuvolakäynnin jälkeen. Saattanee olla normikäytäntö, mutta itselle kuulostaa kovin kaukaiselta, kun jotenkin vasta ultrassa on minusta jotain "oikeesti konkreettista". Tokaisin kyllä miehelle, että jos tuonne asti pitää odotella, niin haluan kyllä sitten ar-ultraan, kunhan sinne uskaltaa hyvillä mielin mennä. Onneksi oli samaa mieltä. ^^

Oon koittanut kovasti katsella, miten te muut ootte käyneet ja millaisia tuloksia, kun luin lääkäriaseman sivuilta, että jos liian aikaisin menee, niin saattaa jäädä epäselväksi löydökset ja aiheuttaa vain extrahuolta, kun taas jos ei menisi ja odottaisi neuvolan ultraan. Mutta suht varhain täällä ainakin porukka näyttää saaneensa hyviä ja iloisia tuloksia!

Niin mä oon käsittänyt et 6+7+ viikoilla kantsis käydä jos aikoo käydä :)

Ooooo ihanaa kaksoset! Onnea hirveesti! Varmaan menee hetki että tuollaisen uutisen ymmrtää ihan tosissaan. ^^

Nyt on sitten ar-ultra varattu täällä! Löysin pienen tutkinnan jälkeen, että mun oma gynekologi yksityisellä tekee myös varhaisraskauden ultraäänitutkimuksia. Varattiin juuri aika kolme päivää ennen neuvolaa, en malta odottaa! Mun gynekologi on ehkä maailman ihanin ja positiivisin ihminen jonka oon koskaan tavannut, joten menen enemmän kun mielelläni hänen vastaanotolleen tsekkaamaan, mikä mahassa on meininki sillon! Tuolloin olisi siis tasan 8+0. :)

Takaisin