Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Diku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä oli kans kaikki hyvin ja viikot vastas 7+2. Oli tuplannut itsensä vajaassa viikossa :D sydän löi kovaa ja tasaisesti.
606e1118a74569da34a16798890dd86b

Suosittelen lämpimästi ihan oman mielenrauhan takia, vaikka rahaahan siihen uppoaa. Me käytiin Järvenpään Aavassa ja hinta oli 195e. Kaksi vuotta sitten käytiin Helsingin Aavassa ja hinta oli joku 175e.

Hintaeroja löytyy varmasti ja se ilmeisesti vaihtelee paljonko Kela siitä korvaa. Mistäpäin olitkaan PikkuMyy? Veikkaan, että pk-seudulla on vähän kovemmat hinnat.

Onnea Diann <3 Teillä oli taitavampi "kuvaaja" kuin meillä :D ultrakuvasta erottaa vain epäselvän möntin :D

Kiitos :) kyllä ihanan tarkka kuva tuli muistoksi.

Pikkumyy, alueesta tosiaan riippuu paljon noi hinnat. Joillakin lukee ultrahinnat netissä ja voihan sitä soittaakin ja kysyä, ei oo kyllä käsitystä voiko samalla paikkakunnalla olla paljonkin eroja. Mä kävin Tampereella ja reilun satasen maksoi, ihan tarkkaan en muista.

Mulla oli oulussa yksityisellä vissiin 135e kelakorvauksen jälkeen.

Varasin yksityiseltä, siellä ultra maksaa noin 100€, siihen päälle lääkäri plus toimistokulut, niin koko summa noin 180€. Kela korvaa pienen osan.

Joku täällä sivustolla suositteli Perhe-Artea Helsingissä. Itse meen sinne, ja hinnaston mukaan ultraus maksaa 70€ ja toimistomaksu 15,50€ eli yhteensä 85,50€.

En taida tässäkään raskaudessa mennä. Viime raskaudessa harmitti kun en päässyt, mutta tässä toisessa on paljon varmempi ja luottavaisempi olo että kaikki on ja menee hyvin

En taida varsinaiseen varhaisultraan mennä ellei tule vuotoja. Mulla on neuvolalääkäri kuitenkin heti alkuraskaudessa, viimeksi oli rv 9, joten siellä sit pääsee kurkkaamaan kyytiläistä. ;)

Jännittävin ja pelottavin fiiliksin varattu aika varhaisultraan 2.6, silloin pitäis viikkoja olla 6+3. Muutama kk sitten oli keskenmeno, eikä nyt uskalla innostua liikaa. Viimeksi pari päivää ennen varhaisultraa aloin vuotamaan. Toivotaan, että tällä kertaa kaikki menisi toisin. :) Tsemppiä kaikille, joilla varhaisultra edessä :happy:

23.5 Diku
23.5 Eltsi
24.5 Nuppu3
29.5 Nemie
2.6 NAKKE
22.6 Diann / nt-ultra

Takaisin