Varhaisultra

Onnea Odottajako! :) Mietinkin yks paiva mielessani etta varmaan tahankin ryhmaan ainakin yhdet tuplat saadaan, mutta sitahan ei tietenkaan tieda ennen niita ekoja ultria. :grin
 
Onnea kaikille iloisia uutisia saaneille. Itse kävin tosiaan viime perjantaina ultraamassa ja yllätyin todella, kun sydän sykki. Minulla ei siis ole minkäänlaisia oireita. Ultran mukaan viikkoja oli silloin 7+3. Keskiviikkona on sitten eka neuvola.
 
Onnea kaikille hyvistä ultrauutisista, ja Odottajakolle tuplaonnea! :)
 
Oi, tuplaonnea Odottajako! Ja onnea muillekin!♡

Meilläkin oli varhaisultra eilen ja hyväähän sieltä kuulu! Siellä se sydän löi kovastikin jo ja kaikki oli kuulemma oikein hyvin. Pallero oli päivää isompi ja la aikaistu päivällä. Nyt voi alkaa nauttimaan tästäkin raskaudesta kun ei tarvitse enää keskenmenoa pelätä...♡
 
Tässä vielä kuva siitä miten lopuksi kaikki kääntyikin hyvin. :Heartred lue lisää keskenmenon pelko kohdasta..
2541c76aeb604f2703690c1bc92b2edc
 
Tuo on hyvä kuva verrattuna mun kuvaan Diann. Joo kirppu oli paikoillaan ja sydän sytkytteli. Ei meinannut saada kunnon mittoja kun huono laite oli. Mutta siis eräpäivää ei lähetä muuttamaan
 
Heippa taas kaikille ja onnitteluja tuplille ja ykkösille :) loman jälkeen käytiin tänään yksityisellä ja hitsi että jännitti! Oksensin koko automatkan 10km polille :D
Mut kaikki hyvin, toukka siellä pötkötti ja sydän sykki kovasti, ihan hurja juttu :) muutamalla päivällä aikaistu laskettu aika ja nyt viikkoja n. 8+0!
 
Mullakin oli tänään ultra, ja siellähän se oli, vähän nallekarkin muotonen tyyppi sykkimässä. ♡ Laskettuun aikaan saatiin tarkennusta, ja se osukin aika hyvin neuvolan ja mun oman arvion puoleen väliin. Nyt menossa siis 8+4.:)
 
Mulla on eka ultra 20.6. eli kaksi viikkoa vielä pitäisi jaksaa odotella. Silloin pitäis olla viikkoja 8+0. Jännittää ja pelottaa!!

Ihana kun hyviä uutisia teillä muilla :Heartred
 
Hei te varhaisultrassa käyneet, pitikö sinne mennä rakko tyhjänä vai täynnä? Viikkoja olisi omien laskujen mukaan ultrapäivänä 7+4.
 
En mie edes tienny et rakon ois pitäny olla täynnä, en oo koskaan kuullukaa:grin aina oppii jotain uutta!
Mie menin rakko täysin tyhjänä 7+3, ja oikein hyvin näky sikiö sykkeineen:)
 
Mäkin kävin rakko tyhjänä, piätin ensin ja kysyin, niin lääkäri neuvoi pissalle, sanoi että se ultraus voi olla epämukavaa täydellä rakolla. Edellisraskaudessa oisin käynyt yksityisellä, ja sieltä sanottiin että täydellä rakolla, mutta sinne asti en koskaan päässyt.
 
Takaisin
Top