Ultrattiinkin vatsan päältä vaikka ajattelin ettei vielä tässä vaiheessa näkyis. Siellä se pieni tyyppi kölli ja sydän löi, raajojen alut näkyi ja napanuoraakin :) vastasi 7+6 vaikka vm mukaan olin laskenut 7+4.
Täällä nyt viimeisimmän ultran mukaan viikkoja 8+2. Vm mukaan 9+5. Pelottaa jotenkin tuo noin suuri heitto vaikka kaksi kertaa ultrattu ja kummalakin kertaa syke löydetty ja kaikki näyttänyt kuulemma aivan normaalilta.
Tänään 8+0. Pieni kivi pyörähti sydämeltä mutta vielä on pitkä aika ennen kuin uskallan huokaista. Nyt ilmeisesti seuraavat ultraukset tehdäänkin suoraan kysissä.
Taustalla seurannut juttuja täällä ja tän päiväsen ultran myötä uskaltauduin mukaan joukkoon Omien laskujen mukaan tänään 7+2 ja neuvolan mukaan 7+3, ultra vastasi samoin eli pidettiin tuo 7+3 ja näin ollen laskettu aika olisi 29.1.18. Kuvaa en näköjään osannutkaan liittää kun herjaa liian suurena koko ajan.
Ultrassa käyty, itketti kun makasin siinä mutta sitten lääkäri onnitteli!! Olin kai jotenki shokissa kun olin vaan hiljaa ja sulattelin tätä 8+1, kahden viikon päästä eka neuvola.. ihanaa
Lisäyksenä:
Tietty jos on jotain epänormaalia esim. vuotoa tai vastaavaa tai sit jos raskauden kestosta ei oo mitään käsitystä, ni pääsee ultraan ennen NT-ultraakin ainakin meilläpäin:)