Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mimmy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Nellu tuplasti sinullekin <3
Meillä on kohtuu aktiivinen keskustelu muiden kaksosodottajien kanssa lokakuisten ryhmässä, joten tervetuloa sinne höpöttelemään jos haluat :-)

Mikä olisi halvin ultrauspaikka Tampereella? Kaikki tuntuu olevan melko hintavia mitä itse olen katsonut.

Tuplaonnea Nellulle, tuliko isona yllärinä vai onko perheessä kaksosia?

Mulla on nyt varattuna aika perjantaille varhaisultraan just sinne Perhe-Arteeseen :):nailbiting: Jännittää ihan sikana. Esikoista kun oltiin menossa viikolla 12 ultraamaan sairaalaan, niin meni sitä ennen naisten vessaan itkemään pelosta. Toivottavasti nyt pääsen rauhallisemmin mielin sinne ultraan asti :)

Meillä oli varhaisultra tänään ja yllätykseksi näkyi kaksi vauvaa, vahvat sykkeet ja kasvu hyvä [emoji7] rv 7

Ohhoh! Taidat olla nyt toinen marraskuisista, jolla on tuplatoimitus tulossa. Onnea! Alkoi taas vähän enemmän jännittää oma huominen ultra. Oon kyllä aika varma, että yksi siellä vaan on. Olisitko oireiden vahvuuden perusteella tai muuten osannut arvata, että on kaksoset?

Onnea kaikille ultrakuulumisista! :Heartpink

En tiedä maltanko itse odotella ensi viikkoon vai käynkö ultrassa jo loppuviikosta. Minulla oireiden ja varhaisen plussan takia kummittelee pelko rypäleraskaudesta ja sen haluaisin sulkea mahdollisimman pian pois.

Todella yllätyksenä tuli! Kaksi lasta ennestään 13v ja 6v, viimeinen tilaus tulee sitten tuplana ;) ihmettelin kyllä alkuraskauden turvotusta ja mahdotonta palelua mitä ei aikaisemmissa ollut. Mummollani oli kaksoset, eli suvussa perimää :) vielä hieman hämillään uutisesta, kahden viikon päästä uusi ultra :)

Mikä olisi halvin ultrauspaikka Tampereella? Kaikki tuntuu olevan melko hintavia mitä itse olen katsonut.

Samaa tietoa etsiskelin jokin aika sitten ja päädyin siihen että Ovumia olisi yksi edullisimmista, ymmärtääkseni 85 euron luokkaa (en kyllä ihan varma ole). Sinne ei hirveän paljon etukäteen saa aikaa varattua, koska lapsettomuushoidoissa käyvillä on ymmärrettävästi 'etuajo-oikeus' :) mutta yritän saada itselleni ajan sieltä ensi viikoksi.

Ja onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista! :gen014

Täällä ollaan nyt seitsemännellä raskausviikolla ja aion mennä ultraan ensi maanantaina. Uskon että olen sykkeet pilvissä juuri ennen ultraa :confused1.
Takana yksi keskeytynyt km (rv12), onnistunut raskaus :), yksi alkanut kaksoisraskaus, joista toinen meni kesken rv7 (massiivisa vuotoja rv7 ja rv12) mutta toinen selvisi onneksi loppuun asti :) ja nyt viimeisimpänä spontaani km rv7.

Nyt vielä olo melko tyyni mutta jaiks! :D

Voi kun täälläkin pääsisi alle satasella ar-ultraan. Täällä kaksi tahoa jotka niitä tekee ja kummassakin maksaa ultra yli 150€ :(

Minäkin voin nyt ilmoittaa, että osastolle joutumiseni vuoksi gyne tahtoi ultrata mut ja siellä näkyi täysin viikkoja vastaava pieni, jonka sydän löi vahvasti <3 itku ihan tuli kun pelotti, niin paljon flashbackit kohdunulkoisesta ja siellä se pieni oli ja voi hyvin <3

Mulla oli tänään eka ultra. Menkoista laskettuna olis ollu rv 7+4, mutta koon perusteella jotain 6+2. Alkuun ei edes meinannu löytyä mitään, mutta löyty sieltä sit noin 5 mm:n alkio, jonka sydän pamppaili hurjaa vauhtia. :smiley-bounce012

Lisäks löytyi joku toinen samannäköinen tumma alue kohdusta. Lääkäri sanoi, että se saattaa olla hyytynyttä verta tai keskeytynyt alkio.

Se jäi vähän jännittämään. Onko kellään ollut vastaavaa?

On siis odotettavissa, että verta vuotaa jossain vaiheessa, jos se jokin lähtee pois... Kunhan nyt ei olisi mitään, mikä vaikuttaisi terveeseen alkioon. :nailbiting:

Onnea kaikille pienokaisensa nähneille <3 olen itse nyt yrittänyt malttaa olla ajattelematta ja uskomatta koko raskauteen.. 2 vuoden aikana 5 km kaikki ennen 7 viikkoa.. viimeisin oli kahden viikon erolla olevat kaksoset.. Mutta nyt en pystynyt enään vain sivuuttaan ajatuksia :) 7+2 on omien laskujen mukaan ja viimeiset 5 päivää tosiaan jo dopleriakin kokeillu (vielä ei oo tärpännyt (ihme :D ) ) huomenna aion kyllä soittaa neuvolaan ja Toivon että pääsisin niin pian kuin mahdollista <3

Takaisin