Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mimmy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Immullekkin onnittelut hyvistä ultra kuulumisista :) ja tsemppiä pahoinvoinnin kanssa.

Wow! Huh, huh! Oli varmaan tavallista hämmentävämpi reissu Zeni86! Aiheuttaa entistä enemmän pohdittavaa ja kysymyksiä. Toisaalta hauska juttu! Mulle ei ollu tullu ees mieleen, että totta tosiaan, voihan siellä olla useampi kuin yksi pallero!

Hienoa, että varhaisultrista on saatu hyviä uutisia muutenkin! Immu, mullakin pitäis olla n. 7+0, kun pääsen ultraan. Se on vasta viikon päästä. Lasken päiviä, tunteja ja minuutteja siihen.

Oli kyllä Lahja kieltämättä aika mykistävä käynti, onneks siinä pötköllään olin ku uutisen sain :-D
Eipä mullakaan kyllä tullut pieneen mieleenkään että tämä tapahtuisi omalla kohdalla, siksi tässä varmaan onkin niin pöllämystynyt olo ja toki kun riskit kasvoi aika merkittävästi tuon tiedon myötä, niin pistäähän sekin ajatukset lentämään. Nyt vaa kovasti toivotaan että kaikki sujuisi hyvin <3

Ja onnea kaikille tänään ihania ultrakuulumisia saaneille! :-)

Immulle onnittelut ultrakuulumisista!

Saa nähdä saadaanko Zenin lisäksi saadaan porukkaan vielä lisää kaksosodottajia. Varmaan on tosiaan hämmentävä tilanne ollut tuon tiedon saaminen. Toivotaan ja uskotaan, että kaikki menee hienosti loppumetreille saakka!

Meillä varhaisultra 19.4., ja siihen tuntuu olevan vielä ikuisuus... Silloin onkin jo yhdeksäs viikko alkanut, ja jännimmät paikat pikku hiljaa takanapäin. Siinä vaiheessa uskalletaan sitten jo kertoa isosisaruksille ja miehen perheellekin tilanteesta.

Muoks. Aikaistin ultraa, 13.4 on aika niin ei tarvitse pääsiäisen yli jännittää.

Muokattu viimeksi:
Tässä ketjussa on jo niin paljon viestejä etten kaikkia ehdi nyt lukea, mutta kysymys:

Onko joku käynyt/menossa varhaisultrassa ennen rv7? Mä haluaisin mennä ennen pääsiäistä, 13.4 mut sillon olis vasta rv 6+5 (neuvolan mukaan rv 7+3, mut en usko olevani niin pitkällä).

Tässä ketjussa on jo niin paljon viestejä etten kaikkia ehdi nyt lukea, mutta kysymys:

Onko joku käynyt/menossa varhaisultrassa ennen rv7? Mä haluaisin mennä ennen pääsiäistä, 13.4 mut sillon olis vasta rv 6+5 (neuvolan mukaan rv 7+3, mut en usko olevani niin pitkällä).

Mä meen lauantaina, silloin ehkä 6+0?

Meritähti: Syke alkaa näkymään muistaakseni 6+2, eli jos oikeesti sit ois viikkoja sulla se 6+5, niin sykkeen pitäis näkyä. :)

Mulla on ens viikolla 6+4, jos laskin oikein, kun menen. Aluks laskin, että 7+0, mutta uusimman laskuopin mukaan en ookaan ihan niin pitkällä vielä. Voin sit kertoa, kannattiko...

Mulla on huomenna ja mä vaan toivon sormet ristissä, että olen jo niin pitkällä että näkyy syke. Ja etten ole paljon ainakaan pidemmällä, etten myöhästy np-ultrasta... Siis kolmen kuukauden kierto on kätevää ainoastaan nuorena, kun ei haluaisikaan menkkoja koko aikaa.

Takaisin