Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mimmy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
tulkaa kertoo sit kuin ultrissa meni, ni uskallan ehkä varata sen ajan :D

Cedju, jep tällee jos lapsia haluaa ni noin pitkä kierto ei ehkä oo suosikki juttu! :D

Tämään tullut verinen vuoto pelästytti sillein, että varhaisulta alkoi juuri kuullostaa todella kiinnostavalta :p Nyt olisi neuvolan mukaan 5+2 ja mun mukaan 4+6 niin ehkä tässä viikon päästä uskaltaisi varata ajan ja mennä. Miten nopealla aikataululla olette saaneet ajan? Meneekö viikon päähän vai olisko aika melkein heti?

Mä sain ajan heti samalle päivälle :-D
MUOKS ja siis yksityiselle oli ko aika

Muokattu viimeksi:
Mä sain n. 2 viikon päähän, mutta en varannu sitä neuvolasta, vaan naistentautien polilta, kun oon ollu lapsettomuusklinikan asiakkaana vuoden alusta. Yksityisellehän pääsee ultraan aika nopsaakin, jos raaskii maksaa.

Muokattu viimeksi:
Mä itse ennätin käymään neljä kertaa siellä ultrassa jo. :grin ekalla kerralla ei näkyny mitään. Toisella kerralla veikkas mun olevan rv5 ja siellä näky jotain mut ei osannu varmaksi sanoa. Varmistus ultraan ku menin ni syke näkyi ja kaikki oli hyvin. Siinnä samalla tarkistettiin viikot ja olin rv 6. No jouduin sit vielä siihen neljänteen, ku tuli niin pahat supistukset ja vatsakivut. Tuntu et joku viiltää mun mahan puukolla auki. :sad001 pääsin onneksi ultraan ja siellä kaikki hyvin. :Heartred sovittiin sit vielä lääkärin kanssa, et jos kipuja tulee ni on lupa mennä. Luvan sain vain siksi et edellinen raskaus oli se rypäle. :sorry: nyt toivon hartaasti, et kaikki menee hyvin ja saisin tän pienen syliin.

Ultrassa käyty! Menkoista itse laskettuna 7+1, mutta hoitaja sanoi että koska kierto on ollut epäsäännöllinen ja kerroin hedelmöitysajankohdan, saattaisi olla vasta 5+6. Vastasi kuitenkin kooltaan 7+1 eli ehkä siihen pitää luottaa :)

sydän sykki siellä ja kaikki muutenkin hyvin <3

Neuvolalääkäri oli tosi epävarma nuori nainen. Saatiin näkyviin ultralla, että on siellä joku mukana ja sykettä hän ei muka ensin nähnyt, mutta sitten se siellä kuitenkin oli. Viikkoja ehkä seitsemän. Laskettu aika voi siitä heittää jopa viikolla, kun np-ultrassa katsotaan tarkemmin.

Pääasia, että joku siellä on. Se riittää mulle nyt. :)

Kävin ultrassa tänään ja lääkärin mukaan rv olisi vasta 5+1, eikä 5+6, kuten itse ajattelin. Jotain epämääräistä siellä näkyi, mutta sykettä ei vielä kuitenkaan. Katsotaan uudestaan ensi viikolla, sitten pitäisi löytyä sykekin jo! (siis toivottavasti) tiesin, että olen aikaisessa, mutta se tuli kuitenkin uutena tietona, että hedelmöitys voi tapahtua jopa 5 päivää yhdynnän jälkeen! Näin ilmeisesti meillä!

Hei kaikki uusimaalaiset! :) Missä olette olleet varhaisultrassa, millä lääkärillä ja paljonko maksoi? Mahdollisimman halvalla ja hyvällä hoidolla sitä tietysti haluaisi :grin

Me varattiin tänään varhaisultra kiirastorstaille, silloin 7+4 joten toivottavasti syke näkyy hyvin. Enää reilun viikon odotus ennenkin päästään näkemään mitä siellä tapahtuu! :happy093

Heh, olin tänään yksin töissä ja kun oli hetki aikaa, päätin tutustua meidän ultraan (en siis ole ikinä itse käyttänyt kun pääasiassa lastenneuvolassa touhuan) :-D
Mahan päältä en nähnyt tai tajunnut kuvasta yhtään mitään, mut emättimen kautta pikku pallurat näkyi heti ja molemmilla sydämet sykkii edelleen <3
Mitään mittoja en osannu alkaa edes miettimään, mut tuo sydänten sykintä taas rauhoittaa mukavasti mieltä :-)

Takaisin