Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mimmy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos teidän kaikkien kirjoituksista! Niiden lukeminen on saanut omaa päätä hieman rauhoittumaan <3

Lahja, onneksi sait nyt siitä tietää, niin ei sitten tuu järkytyksenä jos yhtäkkiä alkaa vuoto. Aika hyvin kai toinen vauva selviytyy jos toiselle käy jotain ja luulisin sen perusteella että hyytymäkin menisin ongelmitta pois sitten aikanaan.

Mua jännittää jo perjantain ultra! :nailbiting: Vähän tekisi mieli siirtää se ensi viikolle, niin varmemmin näkyisi jotain, mutta en taida malttaa! :p Perjantaina neuvolan mukaan kumminkin vasta 6+4 ja mun mukaan 6+1.

Onnea kaikille pienokaisensa nähneille <3 olen itse nyt yrittänyt malttaa olla ajattelematta ja uskomatta koko raskauteen.. 2 vuoden aikana 5 km kaikki ennen 7 viikkoa.. viimeisin oli kahden viikon erolla olevat kaksoset.. Mutta nyt en pystynyt enään vain sivuuttaan ajatuksia :) 7+2 on omien laskujen mukaan ja viimeiset 5 päivää tosiaan jo dopleriakin kokeillu (vielä ei oo tärpännyt (ihme :D ) ) huomenna aion kyllä soittaa neuvolaan ja Toivon että pääsisin niin pian kuin mahdollista <3

Mäkin mietin, että voihan se keskenmeno tulla, mutta toisaalta ultrassakin olis sitten voinut sen havaita, ja sit olis voinut selvitä se ennemmin.

Jäin miettimään tota "kahden viikon erolla olevat kaksoset". Miltä se näytti ultrassa? Nimittäin ne mun tummat läikät näytti ihan samanmuotoisilta muuten, mutta vaan toisessa oli alkio näkyvillä. Voisko olla mahdollista, että se toinen oliskin nuorempi alkio?

Aikaisempien km vuoksi katsottiin aikas alussa (olisko ollu rv5 paikkeilla) ultra ja pussi sielä näky ei muuta, se lähti menemään kumminkin kesken ja "lopputarkastuksessa" huomasi että sielä olikin seuraava ollut jo valmiina ja edellistä noin 2viikkoa myöhemmin saanut alkunsa. Sanoi vain että viimeksi kun katsoi niin epäili että olisiko mulla tulossa kysta, kun oli nähnyt jonkun varjon.. valitettavasti nuorempikin tuli aikas pian ulos.. :/

Joten kyllä Lahja uskon että voisi ihan hyvin ollakin nuorempi sisar sielä piilossa :) pidän peukkuja <3

Joten kyllä Lahja uskon että voisi ihan hyvin ollakin nuorempi sisar sielä piilossa :) pidän peukkuja <3

Huih... No, parin viikon päästä oon taas viisaampi. Jos ykskin pysyy mukana, niin hienoa! Sitten näkee, onko se toinen edistynyt vai taantunut tai pienentynyt.

Taas pari piiiitkää viikkoa edessä. :happy090

Onnea hyvistä ultrakuulumisista.
Hui huomenna selviää onko ketään kotona :eek: jännittää

Mua jännitti ihan hirveesti. Olin myöhässä, koska olin laittanu ajan väärin toiseen kalenteriin! Lääkäri ja hoitsu oli lähteny jo syömään ja jäin odottaan. Onneks ne otti mut kuitenkin vastaanotolle. Olisin varmaan haljennu, jos en olis päässykään.

Mua jännittää jo perjantain ultra! :nailbiting: Vähän tekisi mieli siirtää se ensi viikolle, niin varmemmin näkyisi jotain, mutta en taida malttaa! :p Perjantaina neuvolan mukaan kumminkin vasta 6+4 ja mun mukaan 6+1.

Mua yllätti se, että raskaus ei ollukaan niin pitkällä (6+2), kun luulin ja että sieltä ei meinannu alkuun löytyä mitään. Jos ois pystyny pari viikkoo odottaan, olis näkyny enemmän.

Lahja, mulla oli pieni verihyytyma, on kuulemma todella yleista (sonografi sanoi 9/10 on sellainen) ja se yleensa katoaa ajan kanssa. Ei ilmeisesti tule ulos vuotona. Se syntyy, kun joko kiinnittyessa tai ruskuaispussin kasvaessa tapahtuu pieni repeama :)

Mulla oli toinen ultra tänään, kaikki oli hyvin <3 tällä kertaa sain myös kuulla sykkeen, kun viimeksi se vain nähtiin. Meinasi tulla itku kun se oli niin ihanaa <3 viikot vastasi taas ensimmäistä arviota, eli nyt olisikin 8+6 kun edellisen ultran perusteella olisi jo 9+2 :)

Lahja, mulla oli pieni verihyytyma, on kuulemma todella yleista (sonografi sanoi 9/10 on sellainen) ja se yleensa katoaa ajan kanssa. Ei ilmeisesti tule ulos vuotona. Se syntyy, kun joko kiinnittyessa tai ruskuaispussin kasvaessa tapahtuu pieni repeama :)

Kiitos tiedosta! Kuulostaa loogiselta ja kaikkein uskottavimmalta selitykseltä. Voisin nyt rauhoittua sen suhteen. :smiley-ashamed004

Puff ja Nipsukka. Onnittelut hyvistä ultra kuulumisista :)

Muistaako joku ulkoo mille aikavälille se np ultra pitää varata? Pieni muistikuva on että 11-13??

Nipsukka84, se taitaa riippua ihan sairaanhoitopiiristä ja sairaalasta. Mitä nyt oon näitä keskusteluja täällä selannut. Jotkut ei ota ennen 11+6 ja jotkut ottaa 11-13.
Minä varasin varmuuden vuoksi 12+2 (paitsi että se oli eka vapaa aika muutenkin :D )

Takaisin