Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mimmy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mieletöntä Zeni! :) Onnea! Pääsettekö nyt heti tihennettysti seurantaan vai kuinka monikkoraskaudet eteneekään? Miltä tuntui saada tuollainen uutinen? Pyörikö huone yhtään ympärillä?

Oi onnea Zeni!!!!❤

Oliko sulla mitenkään erilainen olo , erityisen huono olo tms...vai olikos teillä ennestään lapsia et voi verrata?

On kyllä mieletön uutinen, onnea

Kiitos kaikille, kyllä tässä on niin pyörällä päästään että huh huh <3
Ymmärsin niin että tihennetyt seurannat alkaa vasta nt ultran jälkeen, mutta ajattelin vielä soittaa huomenna neuvolaan ja varmistaa asiaa.
Siis hassuahan tässä on se, et ei mulla oo mitenkään erityisen voimakkaat oireet, no plussa tuli testiin jo tosi varhain eli 3+3 ja voimakkain oire on väsymys ja se onkin kyllä aikamoista. Mut muuten kuvotusta on (paitsi tänään), mut ei mitään oksentelua ja tissikipua ja masun turvotusta on reippaasti. Soitin heti kollegalle joka tietää mun raskaudesta ja sekin oli ihan ihmeissään et miten mulla ei oo huonompi olo :D

Niin ja tosiaan eka tai siis ekat tulossa, joten vertailukohtaa aiemmista raskauksista ei ole :)

MUOKS
Oli se kyllä hyvä et siinä oli pötköllään uutisen kuullessaan, ois voinu muuten jalat lähtee alta! Tosiaan joku ihmeellinen pakotus iski et sinne ultraan on nyt päästävä vaikka olin suunnitellut et mennään vasta sit nt ultraan, ni jotenkin kovasti pelotti et onko siellä kaikki hyvin ja sit se kätilö katsoi ikuisuuden sitä ruutua ennen ku sano mitään ja ajattelin et voi apua nyt siellä on asiat huonosti, mut sit sanoikin et kaikki hyvin, mut täällä on kaks <3

Muokattu viimeksi:
Mies sanoi että ei kannata mennä varhaisultraan eikä mitään järkeä maksaa siitä kun ei siitä oo mitään hyötyä :banghead: harmittaa, kun toinen ei tajua kuinka epävarma olo voi näillä alkuviikoilla olla.:sad001

Me käytiin myös tänään varhaisultrassa, yksi alkio näkyi kohdussa kiinni, normaali raskaus! Syke näkyi, oon niin iloinen siitä. Laskureiden mukaan 8+2, mutta vaavi on vasta 6+2 kokoinen!!!! Olisi siis voinut olla ettei sykettä olisi nähnyt.

Sen tiesin, että ovulaatio on ollut 5-6 pv myöhässä, mut ilmeisesti gynen mukaan hedelmöittynyt munasolu on jäänyt johonki jemmailee ennen kiinnittymistä vielä hetkeks [emoji23]

Nyt aion jatkaa maltilla ja optimistisesti odotusta eteenpäin, vaikka jännäriviikot jatkuukin pitkään vielä.

Tuplasti onnea sinulle ja miehellesi Zeni! Miten mies on reagoinut kaksosuutiseen? :)

Ihania uutisia Taigalta! <3

No kyllä hän hiukan järkyttynyt oli kieltämättä, ei niinkään sen vuoksi että lapsia tulee kaksi vaan kovasti miettii että onko pienet terveitä <3

Takaisin