Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja womn
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä kävin tänään varhaisultrassa kaikki oli onneksi hyvin.

Alussa kätilö ultrasi pitkään aivan hiljaa ja totesi, ettei ainakaan kohdussa näy mitään raskausmateriaali ja pyysi kollegansa vielä apuun. Onneksi toinen ultraaja löysi kohdusta aivan viikkoja vastaavan pikkuisen, jonka sydän sykki hurjasti.

Kyllä ehti mielessä käydä vaikka mitä ja itku pääsi kun asia selvisi onneksi näin.

Eikös yleensä yksityiselle pääse tosi nopsaan ultraan? Mietin nyt näitä joulun/uuden vuoden aikoja, jos pyhät vähän sekottaa.

Mielestäni nyt on viikkoja 6+6 (2.11 alkanu menkat viimeks...meneekö lasku oikein?!) eli kyllä sykkeenkin voisi kuulla... huomenna kun selviää milloin pääsee neuvolaan, niin en ehkä malta olla varaamatta varhaisultraa :woot:

pukkunen: Hui, kun oli jännä ultra! Onneksi kaikki oli lopulta hyvin. :) Voin vaan kuvitella miten onnelinen ja helpottunut oli, kun pikkuinen löytyikin. ❤

Mäkin kävin tänään ultrassa. Näkyi ruskuaispussi ja raskauspussi kohdussa mutta ei vielä sikiökaikua. Lääkärin mielestä kuitenkin kaikki näytti olevan hyvin, mikä itsestä tuntui oudolta. Kyllä alkoi huolettaa. :sad001 Mun ongelmana on epäsäännöllinen pitkä kierto joten ovis on hyvin voinut olla myöhemmin kuin luultiin. Viikkoja ei tietenkään saatu mitattua.

Pukkunen: Huh mikä ultra!Olisin parkunut ihan koko ajan jos olis noin käynyt

Mä olin vaan jotenkin niin järkyttynyt, että rupesin miettimään mitä nyt tapahtuu ja onko se alkio jossain muualla yms. Mietin myös miten asiasta kerrotaan muutamalle lähipiiristä, jotka tiesivät raskaudesta.

Oli kyllä ensin ultrannut kätilö todella pahoillaan kun pelästytti mut. Kaikki on onneksi kunnossa, mutta jäi vähän jännittynyt/pelokas olo tuosta käynnistä

Hei vaan kaikille!

Mulla on varattu varhaisultra 2.1 ja millään ei malttaisi odottaa! Sillon pitäis olla 8+3 jos omat laskut osuu oikeaan.

Kesäkuussa todettiin tuulimuna ja haluan saada varmuuden siitä että onko siellä ketään tälläkään kertaa. En pystyisi odottamaan np ultraan asti mitenkään sillä jatkuvasti on huoli siitä että olenko turhaan innoissani tästä raskaudesta.

Keväthosu ja onkosielläketään 6+3

Huomenna on varhaisultra heti aamusta! Sitä on odotettu kun kuuta nousevaa. Jännittää kyllä tosi paljon, että onko kaikki kunnossa vaikka oireet ja kaikki on. Eipä sitä koskaan tiedä mitä sieltä löytyy.

Mie kävin nyt aamusta ja pikkutoukalla kaikki hyvin:Heartbigred Sydän jumpsutti kovasti! Sain kuvankin kotiin, niin ihanaa kun sai nyt varmistuksen et kohdussa on elämää!! Omien laskujen mukaan viimeisistä kuukautisista ois ollut 7+3, mut lääkäri sai 6+5, eli aika samoissa:love2

Valitin lääkärille myös mun 24/7 olevaa ällötystä ja oksentelua, niin määräsi sellasen pahoinvointi lääkkeen! Otin ekan n.tunti sitte ja olo on jo niiiiin paljon parempi:wav

Onnea ihanista uutisista Womn ja Elokuinen2017! :)

Mäkin sain ens viikolle neuvolalääkärille ajan ja hän ultraa!!! Oon ihan täpinöissäni ja yhtäkkiä tuli kamalan malttamaton olo vaikka aiemmin oottelin ihan rauhassa.... Nyt kun tietää että enää viikko niin ei millään malttais ootella! Hassua :D

Mie kävin nyt aamusta ja pikkutoukalla kaikki hyvin:Heartbigred Sydän jumpsutti kovasti! Sain kuvankin kotiin, niin ihanaa kun sai nyt varmistuksen et kohdussa on elämää!! Omien laskujen mukaan viimeisistä kuukautisista ois ollut 7+3, mut lääkäri sai 6+5, eli aika samoissa:love2

Valitin lääkärille myös mun 24/7 olevaa ällötystä ja oksentelua, niin määräsi sellasen pahoinvointi lääkkeen! Otin ekan n.tunti sitte ja olo on jo niiiiin paljon parempi:wav

Mitä lääkettä sulle määrättiin, onko reseptillä? Mä meinasin kokeilla niitä pahoinvointi rannekkeita vaikkei niistä aikasemminkaan aupa ollut. Mulla on iltasin yleensä noi. tunnin tauko kuvotukseen, mutta muuten on koko ajan kamala olo.

Ihanaa että on tullut hyviä uutisia :) toivotaan että kaikki tästä edes olisikin hyviä uutisia!

Womn, mä oon käyny kurkkaamassa heinäkuisten oire keskustelua kun siellä on enemmän samanaikaisia, tälllä puolella alkukuusta odottavat ovat hieman muita edellä niin lohduttaa lukea sieltäki :)

Mitä lääkettä sulle määrättiin, onko reseptillä? Mä meinasin kokeilla niitä pahoinvointi rannekkeita vaikkei niistä aikasemminkaan aupa ollut. Mulla on iltasin yleensä noi. tunnin tauko kuvotukseen, mutta muuten on koko ajan kamala olo.

Kirjoitti reseptillä sellaista kuin primperan.. En tosin tiedä saako sitä ilman reseptiäkin?
Mulla ei oo nyt sen lääkkeen oton jälkeen ollut mitään muuta kun väsy, ei okseta ja pystyy syömään :p
Outoa kun tuntuu niin normaalilta :grin

Takaisin