Varhaisultra

womn

Vauhtiin päässyt keskustelija
Pistetään nyt tämmönenkin pystyyn :happy:

Eli itsellä tänää ultrista varhaisin, viikkoja pitäisi olla 5+2. Kyllä sielä oltiin oikeessa kohdassa kiinni. Juuri muuta ei näkyny, tuskasen pienihän se oli! Kysta löytyi oikeasta munasarjasta, kuulemma normaalia.
Kontrolli ultra nyt vielä sitten 20.12 jolloin määritellään laskettuaika vielä.

Näin mulla, päivitellään näitä tänne jahka uutisia tulee :happy:
 
Ois kyllä niin ihanaa nähdä pieni jo köllöttelemässä masussa :Heartred
Meillä ois kyllä neuvolalääkärillä vanha ultralaite, mutten tiiä missä vaiheessa meillä on neuvolalääkärille aika toista odottavalla....
Esikoisesta pääsin muistaakseni ultraan omassa neuvolassa ennen ekaa seulonta ultraa.
 
Womn ihanaa varmasti oli nähä pikkunen!
Pitääkö sille kystalle tehä jotain vai millanen juttu se on ?
Meillä on myös neuvolassa ultralaite jolla ultraa jos tarvetta.
 
No ei se oikeestaan jyvää kummemmalta näyttäny mutta huojentava tietää että sielä jotain on :happy:
Eipä sille kystalle mitään tehdä, ilmeisesti tosi yleisiä. Kontrolli vielä sit sillon jouluviikolla missä arvioidaan la ja kaippa ne sen kystanki kattoo
 
Mä sain tänään neuvolankautta ajan varhaisultraan!! 8.12, eli vaan viikko enää odotettava ja jännättävä :Heartbigred
Osaako joku sanoa pystyykö sykettä löytämään vielä 6 viikolla?:love7
 
Mulla yksityisellä vu 22.12 viikolla 9....eiks sit pitäis olla jo "aika" iso ja ehkä kuvankin sais...laittakaa kuvia jos saatte
 
Mä sain tänään neuvolankautta ajan varhaisultraan!! 8.12, eli vaan viikko enää odotettava ja jännättävä :Heartbigred
Osaako joku sanoa pystyykö sykettä löytämään vielä 6 viikolla?:love7
Ei ole mitään varmaa tietoa, mutta luulisin että tuo on siinä ja siinä.... Kun siinä kuudennella (5+) viikolla alkaa sykkiä jossain kohtaa. Ja sitten jos raskaus onkin kestäny oletettua vähemmän aikaa (ovis myöhemmin tms) niin voiskin olla ettei näkyisikään.
 
Mä sain tänään neuvolankautta ajan varhaisultraan!! 8.12, eli vaan viikko enää odotettava ja jännättävä :Heartbigred
Osaako joku sanoa pystyykö sykettä löytämään vielä 6 viikolla?:love7
Muistan lukeneeni täältä vau:sta että kun alkio on 25 päivän ikäinen, alkaa pikkuinen sydän sykkimään :) se näkyykö se riippuu ihan laitteen herkkyydestä? Mutta uskon että siellä näkyy. Tsemppiä!
 
Itsenäisyyspäivänä varhaisultraan. Olisipa äkkiä siis tiistai. Välillä kun olo että kaikki ei ole kuitenkaan kunnossa.
 
Itsenäisyyspäivänä varhaisultraan. Olisipa äkkiä siis tiistai. Välillä kun olo että kaikki ei ole kuitenkaan kunnossa.

Mitkä viikot sulla tuona päivänä Isabella84?
Toivottavasti kaikki on kunnossa, kerro sitten miten meni :angel8
 
Meillä on varattu ultra 21.12, viikkoja pitäisi silloin olla 6+6. Edellinen meni kesken varhain, niin jos tämä nyt kestää sinne asti niin haluan käydä tarkistamassa ennen joulua että kaikki on hyvin. Voin sitten yllättää äidin jouluksi ultrakuvilla. :)
 
Muokattu viimeksi:
Itse haluaisin vu.n mutta näin joulun alla ei huvittaisi laittaa siihen 154e..

En sit tiä pääsisikö mitenkään kunnan kautta Kun takana yksi km..
Olisi mukava viettää joulu sit rauhalisin mielin :)

Ja mie oon ehkä muutenkin kovin malttamaton niin haluaisi nähdä ennen vkoa 12 että onko sillä elämää :)
Viimeksi oli mennyt vkolla 6 kesken joka todettiin 9vkolla. Kaikki tuli onneksi itsekseen pihalle. Ainoa vaan että jälkitarkastuksessa kun kävin niin lääkäri oli lappuun kirjoittanut että Toinen munasarja on monirakkulainen? Ei siis selittänyt mulle edes että onko Se hyvä vai huono asia :sad001
 
Meillä mennään ultraan 20.12, silloin pitäisi olla rv 6+6.. Sinne asti odottelu tuntuu kyllä mahdottoman pitkältä. Aikaisemmin ei viitsi mennä, jotta varmasti näkyisi syke, (mikäli on näkyäkseen...) on sen verran hintavaa, ettei montaa kertaa viitsisi maksaa.
Toivottavasti pääsee sinne saakka ja kaikki menisi hyvin. Samaa toivon kaikille muillekkin :)
 
Mä sain tänään neuvolankautta ajan varhaisultraan!! 8.12, eli vaan viikko enää odotettava ja jännättävä :Heartbigred
Osaako joku sanoa pystyykö sykettä löytämään vielä 6 viikolla?:love7

Viime raskaudessa näkyi syke viikolla 6+4 just ja just. Gyne oli yllättynyt, että ylipäänsä näkyi jo silloin :Heartred Mutta mainitsi, että hänen käyttämänsä laite ei ole ihan tarkimmasta päästä. Riippu siis monesta asiasta, laitteista, lääkäristä, kiinnittymisestä.. Toivotaan että näkyy! :love7
 
Itse haluaisin vu.n mutta näin joulun alla ei huvittaisi laittaa siihen 154e..

En sit tiä pääsisikö mitenkään kunnan kautta Kun takana yksi km..
Olisi mukava viettää joulu sit rauhalisin mielin :)

Ja mie oon ehkä muutenkin kovin malttamaton niin haluaisi nähdä ennen vkoa 12 että onko sillä elämää :)
Viimeksi oli mennyt vkolla 6 kesken joka todettiin 9vkolla. Kaikki tuli onneksi itsekseen pihalle. Ainoa vaan että jälkitarkastuksessa kun kävin niin lääkäri oli lappuun kirjoittanut että Toinen munasarja on monirakkulainen? Ei siis selittänyt mulle edes että onko Se hyvä vai huono asia :sad001

Musta toi monirakkulainen viitais pco.hon. joka saattaa vaikeuttaa raskaaksi tulemista.
 
Takaisin
Top