Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja womn
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Riippuu paljon terveydenhoitajasta, ja varmaan myös siitä kuinka hyvät laitteet on.. itsellä esikoisesta eka neuvola oli 8+4 eikä silloin vielä kuunneltu.. mutta voihan sitä aina kysyä :)

Meidän neuvolassa ei kuunnella ennen rv12. Ei ole kuulemma mitään takeita että vatsan päältä varmasti löytäisi sikiön sykkeen. :) parempi niin, turha huoli saattais vaan tulla jos ei kovalla yrittämiselläkään löytyisi.

Meidän neuvolassa ei kuunnella ennen rv12. Ei ole kuulemma mitään takeita että vatsan päältä varmasti löytäisi sikiön sykkeen. :) parempi niin, turha huoli saattais vaan tulla jos ei kovalla yrittämiselläkään löytyisi.

Joo tottahan tuo on, sit vaikka siel varmast oliski eloa mut ei vaa sydän äänet kuulu ni kylhää sit alkais huolestuu turhaa :)

Tänään käyty varhaisultra ja aivan uskomaton olo :smiley-bounce012 Kaikki oli niin hyvin että ei kuulemma ole kuin minimaalinen riski enää saada keskenmeno, en sitten tiedä mistä sen näkee? Viikot 7+2 ja LA siirtyi 2 päivää taaksepäin. Ultrattiin vatsan päältä ja tosi tarkkaan näkyi voimakas syke ja kaikki:joyful: Ilmeisesti aika uudet laitteet täällä. Olo on aika epätodellinen, varsinkin kun ei oikein ole vielä oireita eikä ole pahoinvointia vieläkään :grin

Kiva kuulla hyviäkii uutisia! :) mulla vast viikon pääst se eka neuvola ja ekaa ultraa odotellessa, menee johkii tammikuun puolee välii, on tää niiiiin pitkää tää aika :o nyt menossa 7+0.

Mulla oli 7+6 ja ei edes ehdottanut sydänääniä kuunneltavaksi. Naapurilla oli 9+? ja kuunneltiin ja saivat kuulumaan heti :)

Käytiin tänään varhaisultrassa, kaikki oli hyvin ja syke näkyi. :) Laskettu aika siirtyi päivällä aikaisemmaksi, eli nyt ollaankin 7+1 eikä 7+0. Nyt ehkä uskaltaa hellittää vähän pelosta, että tämäkin menee kesken.

Täälläkää ei kuunnella neuvolassa sykkeitä kuin vasta np.ultran jälkeen. Tosin täällä ultrataan lääkärineuvolassa joka on jo ennen np.ultraa.

Mua harmittaa kun meidän neuvolassa ei ole ultraa :sad001
Eikä pääse kovinkaan helposti kunnalliselle alkuraskauden ultraan..

Kertokaas hei kaikki tietävät mikä on edullisin paikka käydä varhaisultrassa Helsingissä? En oo siis aiemmin käyny eikä ollut tarkoitus nytkään mutta voi olla etten 4D ultraan mene tällä kertaa niin sit ei haittais jos vähän rahaa menis ar-ultraan :)

Mä kävin femedassa, maksoi 124e. Omalla paikkakunnalla soittelin Aavan olisi maksanut reilu 200e ja terveystalossa 300e. Soitin femedaan ja sanoi, että käynti lääkäristä riippuen 140-200e. kysyin suoraan ketkä lääkäreistä on edullisia niin katto mulle sieltä sopivan ja tosiaan kaikkine kuluineen 124e. Ollaan tuolla käyty molemmista edellissä raskauksissa 4D ultrassa ja ollaan oltu tyytyväisiä.

JoSuel mäkin oon käyny nimenomaan Brunon vastaanotolla Femedassa 4D ultrassa :)
Sehän se kallista lystiä onkin, mut aivan ihanaa kun saa dvd:n ja ison läjän kuvia :)
Kuka teillä oli tää alkuraskauden ultraaja? Mietin jos yrittäisi päästä samalle

Kertokaas hei kaikki tietävät mikä on edullisin paikka käydä varhaisultrassa Helsingissä? En oo siis aiemmin käyny eikä ollut tarkoitus nytkään mutta voi olla etten 4D ultraan mene tällä kertaa niin sit ei haittais jos vähän rahaa menis ar-ultraan :)

Helsingissä halvin on Perhe-Arte, kätilö ultraa. Maksaa kokonaisuudessaan n. 84-86 € palkkioineen päivineen.

Joku mies se oli,mutta en nimeä nut muista, pitää ettiä ne paperit jostain.
Paljon 4D maksaa nykyään? 7v sitten makso 160e.

Tosi edullinen toi keväthosun laittama paikka!

Joku mies se oli,mutta en nimeä nut muista, pitää ettiä ne paperit jostain.
Paljon 4D maksaa nykyään? 7v sitten makso 160e.

Tosi edullinen toi keväthosun laittama paikka!

Mä kävin viimeksi 1,5 vuotta sitten 4D ssä ja maksoi 230-250€
Siis toi summa on Kela-korvauksen jälkeen, että hinnat on todellakin noussut....

Mulla on alkuraskauden ultra varattu 9.1. jolloin pitäisi olla 7+3. Jännittää ihan hirveesti, että mitä siellä silloin näkyy. Toivottavasti menee kaikki hyvin. :)

Takaisin