Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voimia kaikille jotka saaneet surullisia uutisia! Ja aplesiinilla oli sekä että, onneksi toinen pysynyt kyydissä!
Mulla on tänään oma varhaisultra ja PELOTTAA.
Miten onko kaikilla näkynyt jo tuossa vaiheessa?? ja mitä pitäis näkyä?
No niin nyt oli se mun jännitetty, odotettu päivä eli ultra.
Kohtu oli kasvanut muttei terkkari oikein ollu varma näkeekö jotain, ehkä jotain pientä.
Se oli niinkö pahin painajainen, kun viime raskaus päättyi viime kesäkuussa tuulimunaan rv 10. Eli nyt saa taas elää jännityksessä viikon verran jolloin katsotaan uudelleen. Nyt siis rv 6+.... Pelottaa, jännittää, ahdistaa. Miten onko kaikilla näkynyt jo tuossa vaiheessa?? ja mitä pitäis näkyä?
Mulla näkyi 5+6 ruskuaispussi, alkio ja sydämen syke. Mun kaverilla tosiaan joskus 6+ ei näkynyt mitään ja kaksi viikkoa siitä sit näkyi alkio ja syke jne. Älä menetä toivoasi! Ja tsemppiä odotteluun.No niin nyt oli se mun jännitetty, odotettu päivä eli ultra.
Kohtu oli kasvanut muttei terkkari oikein ollu varma näkeekö jotain, ehkä jotain pientä.
Se oli niinkö pahin painajainen, kun viime raskaus päättyi viime kesäkuussa tuulimunaan rv 10. Eli nyt saa taas elää jännityksessä viikon verran jolloin katsotaan uudelleen. Nyt siis rv 6+.... Pelottaa, jännittää, ahdistaa. Miten onko kaikilla näkynyt jo tuossa vaiheessa?? ja mitä pitäis näkyä?
Moi!
Missähän olisi edullisin varhaisultra pk-seudulla? Missä ootte itse käyneet? Ajattelin ensi viikoksi varata.. :)
Moi!
Missähän olisi edullisin varhaisultra pk-seudulla? Missä ootte itse käyneet? Ajattelin ensi viikoksi varata.. :)