Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hannanna
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voimia kaikille jotka saaneet surullisia uutisia! Ja aplesiinilla oli sekä että, onneksi toinen pysynyt kyydissä!
Mulla on tänään oma varhaisultra ja PELOTTAA.

Tsemppiä!!! Itsekin olin oksentaa ennen sinne menoa kun jännitti niin älyttömästi! Pidetään peukkuja!

Pahoittelut surullisia uutisia kuulleille!

Itse kävin eilen päivystyksessä ja ultrattiin alakautta. Olin jotenkin ihan shokissa enkä tajunnut kysyä oikein mitään mutta lääkäri sanoi että sikiön(vai onko se alkio vielä?) läpättävä liike on sydämen syke? Ei siis kuultu mitään tai kuunneltu edes. Tuli outo olo kun luin teidän muiden varhaisultrista, että olitte kuulleet sydämenlyönnit.o_O Ja rv 8 oli arvio.

no enempi olin kuvitelly viikkoi olevan menkoista. sillä olin huolesta solmussa.

No niin nyt oli se mun jännitetty, odotettu päivä eli ultra. <3
Kohtu oli kasvanut muttei terkkari oikein ollu varma näkeekö jotain, ehkä jotain pientä.
Se oli niinkö pahin painajainen, kun viime raskaus päättyi viime kesäkuussa tuulimunaan rv 10. Eli nyt saa taas elää jännityksessä viikon verran jolloin katsotaan uudelleen. Nyt siis rv 6+.... Pelottaa, jännittää, ahdistaa. Miten onko kaikilla näkynyt jo tuossa vaiheessa?? ja mitä pitäis näkyä?

Miten onko kaikilla näkynyt jo tuossa vaiheessa?? ja mitä pitäis näkyä?

Varmaan vähän sekä että; näkyy ja ei. Viikon päästä varmaankin näkyy jo hyvin.

Mulla näkyi 6+4 viikolla syke, mutta ultraaja sanoi, että antaa ajan vasta 7+ viikolle, jotta syke näkyisi. Tuolloin laskujen mukaan piti olla 7+2 mutta viikot tipahti 6+4... viikko tästä näkyi jo kunnolla, ja raskaus vastasi taas viikkoa 8+0. (Mun laskujen mukaan 8+2) :)

Kohtu oli kasvanut muttei terkkari oikein ollu varma näkeekö jotain, ehkä jotain pientä.
Se oli niinkö pahin painajainen, kun viime raskaus päättyi viime kesäkuussa tuulimunaan rv 10. Eli nyt saa taas elää jännityksessä viikon verran jolloin katsotaan uudelleen. Nyt siis rv 6+.... Pelottaa, jännittää, ahdistaa. Miten onko kaikilla näkynyt jo tuossa vaiheessa?? ja mitä pitäis näkyä?

Mulla näkyi 6+4 viikkoja vastaava alkio ja ruskuaispussi ja syke näkyi ja kuului hyvin.

Ultra takana ja sikiöpussi löytyi kaikuineen oikeasta paikasta, kohtu oli pullistunut yms mutta sykettä ei löytynyt. Luettelin lääkärille ne kaikki testaamiseni (milloin oli negat, haamut jne) niin sanoi että viikon tai parin päästä vois mennä uudestaan. Mies jäi jotenkin tosi hyville mielin vaikka oon siitä tuulimunasta sille puhunut, ja ei antanut varata aikaa vielä ens viikolle ettei tuu uutta pettymystä, varasin sit 2 viikon päähän. Miten hitossa mun psyyke kestää sinne asti..?! Ja eka neuvolakin oli jo varattu 14.11. niin kai se kannattaa nyt sitten siirtää. Tää on ihan kamalaa!

MUOK: Ja menkoista laskettuna tänään siis 6+5 eli joko viikkoja on 1-2 vähemmän, tai sitten on tuulimuna. Sitä vaan ihmettelen kun kp33 sain ekan haamut niin oisko se voinu niin nopeasti näyttää jos ovis ois tosiaan 2 viikkoo myöhässä?! Testi oli kyllä predictor express eli herkkä testi.

Muokattu viimeksi:
Fiona mikä dpo sait predictorilla haamun?
Toivottavasti vain pieni on nuorempi ja näin ollen ei vielä näy syke :)

Mulla ei oo hajuakaan milloin oli ovis. Menkoista laskettuna se olis ollut 29.9. mutta nyt laskeskelin että se on pitänyt olla ihan viimeistään 7.11. koska sain predictorilla haamun 19.11. (kai aikaisintaan dpo10 se voi näkyä?) eli silloin nyt olis jotain 5+4 tai jotain siltä väliltä.

Mulla näkyi 5+6 ruskuaispussi, alkio ja sydämen syke. Mun kaverilla tosiaan joskus 6+ ei näkynyt mitään ja kaksi viikkoa siitä sit näkyi alkio ja syke jne. Älä menetä toivoasi! Ja tsemppiä odotteluun.

Moi!

Missähän olisi edullisin varhaisultra pk-seudulla? Missä ootte itse käyneet? Ajattelin ensi viikoksi varata.. :)

Moi!

Missähän olisi edullisin varhaisultra pk-seudulla? Missä ootte itse käyneet? Ajattelin ensi viikoksi varata.. :)

Kävin (tälläkin kertaa) Helsingissä Femedassa. Hinnat vaihtelee lääkäristä riippuen noin 140-240 €, meillä oli halvemmasta päästä. Halvempiakin paikkoja varmaan löytyy...? Aika huonosti ilmoittelevat hintoja netissä, pitäisi soitella ja kysellä.

Kävin tänään ultrassa vuotojen takia. Kohtu on tyhjä. Eli ilman kipuja sain onneksi olla mutta eihän se paljon tässä tilanteessa helpota. Kaikkea hyvää teille muille odotukseen.

Takaisin