Varhaisultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hannanna
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minultakin pahoittelut ja paljon jaksamista teille ketkä saitte huonoja uutisia. :( <3

Mulla ruskea tuhruttelu jatkuu. Välillä limaista ja välillä ei. Soitin neuvolaan. Oli samaa mieltä kuin minä, että voi johtua ultrauksesta kun limakalvoja ärsytettiin. Ja voi olla sitä vanhaa verta. Vielä oon suht luottavainen kun kipuja ei ole ollut. Vaikka pistäähän tämä nyt mietityttämään. Ei auta kun elää päivä ja hetki kerrallaan.. Rv 6+2.

Pahoittelut ja voimia Helmerielviira ja äippä :-(. Mulla pelko samasta kohtalosta to, kun digin viikot ei nouse ja oireita ei juurikaan. To siis uä

Voi ku kurjaa äippä-14 & Helmerielviira :(

Me kanssa tänään käytiin ultrassa, siellä oli pienen pieni ihmisen alku <3 Tässä vaiheessa ei kuulemma voi ihan tarkkaan viikkoja arvioida, meillä kuukautisista laskettuna 7+1 mut koonsa puolesta menossa kai n. 6+5.

Pahoittelut täältäkin ♡

En meinannut uskoa lääkäriä, kun hän tänään onnitteli meitä raskaudesta. Rv 6+5 (noin) menossa, katsotaan tarkentuuko neuvolassa tai seuraavassa ultrassa. Kuukautisista laskettuna siis nyt menossa 7+1.

Pahoittelut ikävistä ultra kuulumisista. :( <3

Ja onnittelut iloisista ultrista. :) <3

Minulla ois viikonpäästä ultra, sitä odotellessa...

Pahoittelut Elmerielviira ja äippä-14 :( Mä jännitän vielä huomiseen. Sen verran inhottavasti kyllä taas vuodan, että ei hyvältä näytä. Huomenna todennäköisesti siis tyhjennysohjeiden kanssa polilta poistun.. Huoh, vähän tyhmältä tuntuu ekassa neuvolassa vain käydä, kun siitä on heti perään tuo kontrolliultra - voisivat olla toisin päin :D

Syvät pahoittelut kaikille ikäviä uutisia saaneille. Sydän tuntuu pakahtuvan puolestanne <3

Pahoittelut surullisista uutisista ❤️

Meillä oli kontrolli ja toinen tyyppi sykkeineen oli hävinnyt jäljettömiin viikossa. Aika ihmeellistä. Yksi pieni siellä nyt näkyi ja viikot ovatkin 8+0. Jatketaan vatsan kasvattelua.

Meillä oli kontrolli ja toinen tyyppi sykkeineen oli hävinnyt jäljettömiin viikossa. Aika ihmeellistä. Yksi pieni siellä nyt näkyi ja viikot ovatkin 8+0. Jatketaan vatsan kasvattelua.
Meillä kontrolli perjantaina, saas nähdä vieläkö täällä on molemmat matkassa mukana.

Meillä kontrolli perjantaina, saas nähdä vieläkö täällä on molemmat matkassa mukana.

Taemppiä Aza! Toivotaan,
että kummallakin kaikki on hyvin.

Nämä kaksi olisivat olleet samassa pussissa, joten olisihan toisen pitänyt näkyä, jos olisi kehittynyt normaalisti. Hullultahan se toki tuntuu, että pieni elämänalku katoaa *puff*-vaan kokonaan pois ja viikko sitten tosiaan näkyi syke. Noh, helpompi näin, yksi kerrallaan ja onnellisia olemme tästä yhdestä pienestäkin, hurjan jännittäväähän olisi ollut saada kaksoset, mutta yksikin pieni elämänalku on jo oma ihmeensä.❤️ Toivotaan, että kaikki menee hyvin loppuun asti!

Voimia kaikille jotka saaneet surullisia uutisia! Ja aplesiinilla oli sekä että, onneksi toinen pysynyt kyydissä!
Mulla on tänään oma varhaisultra ja PELOTTAA.

Takaisin