Tänään ultra illalla... Hui, kyllä jännittää! H6+6.
Kävin lomareissulla ultrassa ja silloin näytti pienemmältä,kuin mitä piti olla. Pieni huoli on että onko edennyt siitä? Oireetkin kun on niin vähäiset..
Tuun sitten kertomaan kyllä!
Kävin lomareissulla ultrassa ja silloin näytti pienemmältä,kuin mitä piti olla. Pieni huoli on että onko edennyt siitä? Oireetkin kun on niin vähäiset..
Tuun sitten kertomaan kyllä!

Viikot edelleen vähän pienemmät, nyt 6+0-6+1 kun oviksesta ja menoista pitäisi olla 6+6. Mutta voi helpotus! Purskahdin itkuun, kun näin läpätyksen.


