VarhaisUltra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Senni_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kun ootte käyny yksityisellä varhaisultrassa ja viikot heittäisi reilusti, siitä mitä neuvolassa on ilmoitatteko siitä neuvolaan ultran jälkeen? Itella ku on huomenna se varhaisultra ja kierto on ollu epäsäännöllistä niin neuvolassa sanottiin että la voi heittää viikolla suuntaan jos toiseen.
Mua se kyllä ohjeisti menemään niillä viikoilla mitä neuvollassa on.. Enkä maininnut tästä ultrasta mitään.. Kun lähinnä sen takia mennään että varmistetaan siellä elämää olevan..

Voihan.. Tänään oli se varhaisultra.. Vastasi viikkoja 6+1, sykettä ei näkynyt :(. Eli oli noin viikon pienempi kuin "pitäisi" olla.. 1,5-2vkon päästä pitäisi mennä kontrolliin lääkärille/gynelle mutta rahatilanne on nyt melkosen heikko niin ei oikein olisi varaa siihen.. Ja nyt sitten pelottaa ja ahdistaa ja stressaa. Vaikka kaikki voi olla hyvin, että se on vain pienempi epäsäännöllisen kierron takia..

Pahoittelut Mimmulainen, että olet joutunut inhottavaan epätietoisuuteen.. Mutta jos siellä lääkärissäkin oltiin sitä mieltä, että kaikki voi olla täysin hyvin, niin pakkohan sen on sitten olla niin <3

Mulla osas ainaki tuolloin tammikuussa suoraan sanoa neuvolatäti ultrasta, et todennäköisesti mennyt kesken 6+1. Ja 4pvää siit uus ultra ja samanlainen oli. Outo, että ei osannut sanoa tarkemmin teille. Eli voiha se todennäköisesti olla, että on vain hedelmöittynyt myöhemmin. :) Puhuiko rajoista mitään ?

Kiitos syksyinen <3
Mulle jäi sellainen olo että mahikset olisi 50/50 molempiin eli siihen et kaikki on hyvin tai sitten siihen että raskaus on keskeytynyt. Mutta yritän ite ajatella positiivisesti vaikka se vaikeeta on.
Nuorimmasta oli kyllä samallalailla että muistaakseni noin viikolla heitti viikot varhaisultrassa.. Joten toivoa kuitenkin on :)
Ja nyt seuraan oireita sitten supertarkkaan, koska pelkään niiden loppuvan :(
Mutta sen kätilön mukaan joka ultras on mahdollista että kierron elä säännöllisyyden takia hedelmöityminen on ollut myöhemmin

Että oliko miten tarkkarajanen se mikä ultrassa näkyi. Se että jos on tarkkarajanen niin merkitsee yleensä parempaa kuin epätarkka sit km. Mulla tammikuussa 6+1 oli "hamuine" ja nyt 5+2 oli tarkkarajainen niin ei kuulemma sen perusteella huolta pitäs olla.

Meillä ens ti uusi ultra, että saadaan viikoista kiinni. Toivottavasti myös silloin olisi viikkojen mukaisesti kaikki ok.

Toivottavasti siellä alkais syke näkyä!

Muokattu viimeksi:
Voi ei :( Ihan kamalaa tommonen epätietoisuus. Siks päätin jättää varhaisultran väliin. En tiiä kestäiskö pää, jos sykettä ei löytyis. Paljon positiivisuutta sulle Mimmulainen :)

No jo on ikävästi kyllä jättänyt sinut epätietoisuuteen! :sad001 Toivottavasti saisitte ultran nopeasti niin ei tarvitsisi pitkään olla epätietoudessa!

No enpä nyt tiedä.. Ei ne puhunut moisista jutuista tuon kuopuksenkaan tapauksessa joka myös vastasi viikkoa pienempää varhaisultrassa.

Kukkis, mä halusin sinne ultraan just varmistaakseni viikot ja varmistaa että siellä on alkio oikeassa paikassa..

Mimmulainen: No eipä siellä sitte varmaa olekaan mitää hätää jos kerran sama juttu kuin esikoisesta?? :) Kerran ei mitään nyt oo ultraajakaa pahemmi pahaenteistä oo sanonut. Ei ne sano jos ei oo aihetta. No worries :)

Mulla on kaikissa raskauksissa heittänyt ainakin viikolla raskauden kesto verrattuna menkkoihin. Just katselin kuopuksen neuvolakorttia, niin vielä rakenneultrassa ensin heitti melkein kaksi viikkoa, sitten piti mennä uudestaan parin viikon päästä, ja lopulta LA siirtyi viikolla.
Nyt tässä raskaudessa kävin ekassa ultrassa 6+5, mutta alkio oli 5+5, syke näkyi. Ultran mukaan olen plussannut rv 3+0/dpo 7, on kuulemma mahdollista.
Seuraavaksi kävin 7+4, alkio oli 6+5 - 7+0.
Neuvolassa eivät meillä siirrä laskettua aikaa ainakaan yksityisen ar-ultran mukaan. Minulla on tänään np-ultra, ja varmaan sitten neuvolassakin "uskovat" ja siirtävät LA.

Eli mimmulainen, toivotaan, että kaikki on hyvin, vaikka tietysti huoli herää :)

Takaisin