Mimmulainen
Jostain jotain jo tietävä
Kun ootte käyny yksityisellä varhaisultrassa ja viikot heittäisi reilusti, siitä mitä neuvolassa on ilmoitatteko siitä neuvolaan ultran jälkeen? Itella ku on huomenna se varhaisultra ja kierto on ollu epäsäännöllistä niin neuvolassa sanottiin että la voi heittää viikolla suuntaan jos toiseen.
Mua se kyllä ohjeisti menemään niillä viikoilla mitä neuvollassa on.. Enkä maininnut tästä ultrasta mitään.. Kun lähinnä sen takia mennään että varmistetaan siellä elämää olevan..
Mua se kyllä ohjeisti menemään niillä viikoilla mitä neuvollassa on.. Enkä maininnut tästä ultrasta mitään.. Kun lähinnä sen takia mennään että varmistetaan siellä elämää olevan..
