VarhaisUltra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Senni_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sanni, mikä sulla on tilanne ultran kans? Varasitko aikaa vai odotteletko np-ultraan?

Ei o löydynnyt :/mies kun ei voi olla pois noina aikoima töistä mitä perhe artest löytyy enkä voi esikoista ota mukaan :/ taidanpa odottaa np ultraan ja sivusilmalla seuraa jos tulis joku peruutus aika ultraan

Itellä on 20.4 ja jännittää hirveesti. Oon silloin viikolla 8 :) kamalasti huolettaa jos jokin onkin pielessä. Ekasta ei osannut oikeen panikoida,tuntuu että nyt panikoi paljon enemmän :/

Siellä se mamin pienen sydänjyskytti ja kaikki näytti olevan mallillaan! ♡ Huh! Kyllä helpottaa omaa oloa, kun näkee, että siellä ollaan ja elellään oikeassa paikassa. :) viikot vastasi just niin kun pitääkin 6+5-6+6 ❤ nyt ajattelin ruveta vähän jo nauttimaankin tästä, 10+ otan kaapista taas koti dopplerini esille ja rupean etsimään sydänääniä :) kuopuksen raskausaikana sain äänet esiin 10+ ja tulikin kuunneltua päivittän <3

Oiii.. Olen niin kateellinen teille jotka käytet varhaisultrassa<3 Ihana kuulla että kaikki olllut hyvin..itse pitää vielä tovi jännäillä:)

Moikka! Tänne kai pikkuhiljaa uskaltaudun kirjoittelemaan, sillä käytiin eilen varhaisultrassa. Siellä näkyi pienenpieni sydän, ja koko vastasi viikkoja, 6 + 3.
Pakko vielä lisätä, että olin aivan paniikissa ennen ultraa ja varma siitä, että raskaus on mennyt kesken, sillä kaikki oireet olivat pari päivää poissa. Oli aivan suunnaton helpotus nähdä pieni sykkivä sydän.

Mulla ois varhaisultra huomenna. Omien laskelmien mukaan 6+5. Tämä kierto oli clomikierto, niin siksi sain neuvolasta ajan jo nyt. Jännittää aivan hirveästi! Pitäisi ehkä keksiä tälle iltaa jotain mielekästä tekemistä, niin ei koko ajan murehtisi jos uutiset onkin ikäviä :nailbiting:

Tsemppiä huomiselle Heksu ja muille myös! Mulla on varhaisultra ens torstaina ja tuntuu että päivät matelee.. Pikku paniikki meinaa vallata kun oireet ei ole häirinnyt, mutta ilmeisesti kuuluu asiaan että oireiden voimakkuus saattaa vaihdella. Pitänee yrittää pitää itseni kiireisenä niin ei ehdi liikoja miettimään.

Mä jouduin käymään lomareissulla ultrassa ulkomailla, kun mun vanha selkävaivat tuli kuvioihin aivastuksesta!!
Vahvat lääkkeet oli mukana ja halusin saada varmuuden raskaudesta tai sit olis lihasrelaksantit otettu käyttöön.
Dr. Hi Dalgo teki ultran, mutta viikkoja oli 5+4. Sykettä ei näkynyt, mutta ruskuaispussi ja jotain alkua. Viikkoja arveli olevan 4+6-5+0.
Ens vkolla sitten kotona alkuraskauden ultraan ja toivon että sydän sykkii..

Kardemumma, selkävaivat on syvältä - kokemusta on!! Toivottavasti kivut hellittää! Tsemppiä ens viikon ultraan!

Soitin tänään yksityiselle ja siirsin varhaisultran aikaa 21.4 -> 2.5. Nyt on menossa rv 6+5 menkoista laskettuna, mutta oviksesta laskettuna 6+0. Plussakierrossa ovis tikutettu ovistestillä koska mulla on tosi epäsäännöllinen kiero ja kivut täsmäs myös ovistestin tulokseen eli mieluummin ajattelen että nyt on menossa 6+0. Eiköhän tässä malta alle kaks viikkoo odotella niin toivon mukaan varmennin ultrassa pieni syke näkyy paremmin rv 8+0 kuin rv. 6+3.

Mulla toi tikutettu ovis ei pitänyt viime tiistain ultran mukaan paikkaansa. Neuvolan tädin sanojen mukaan ovis voi tulla lh-huipusta (plussasta) jopa viikon kuluttua. Mulla siis 4 päivää myöhässä olisi tiistain ultran mukaan.

Tein plussan 9 päivää ovisplussan jälkeen niin en usko että kovin pahasti mun kohdalla heittää siitä. Mutta eihän nuo testit aina 100% varmuutta anna.

Muokattu viimeksi:
Takaisin