Varhaisultra

Minun ensi viikon ultra peruttiin ja jouduin ottamaan ajan toiselle lääkärille päivää aiemmin. Vähän harmittaa kun olisin halunnut samalle jolla muutenkin käyn..ei voi mitään. Tosin hypin nyt jo seinille että onko siellä elämää joten 1 päivä vähemmän odotettavaa ei haittaa ja tuskin vaikuttaa siihenkään näkyykö tai onko näkymättä jotain.
 
Tänään varhaisultrassa näkyi yli viikkoa pienempi kaveri, mitä kuukautisten perusteella voi laskea. Hän oli kokoa 5+5, kun ajatuksissa olin jo viikolla 6+6. Sydän ei siis vielä sykkinyt, joten sain uuden ajan kahden viikon päähän. Voi tätä odottamisen tuskaa.
 
Mä kävin tiistaina ihan vaan neuvolassa ultrassa. Ei meillä maksa mitään ja ultrataan aina, kun äidillä on vähänkään olo että ois tarpeen. Viikkoja oli tuolloin 5+5.
 
Yölento ; Onko sun kierto ollut miten kellon tarkka? Jos ovulaatiosi on ollut myöhemmin kuin oletit. Odottelu on inhottavaa tiedän :/ Mutta noilla viikoilla siellä ei välttämättä olisi näkynyt mitään jos on huono kone joten voit olla iloinen että on ainakin oikeassa paikassa. Pidetään peukkuja:happy:
 
Yölento ; Onko sun kierto ollut miten kellon tarkka? Jos ovulaatiosi on ollut myöhemmin kuin oletit. Odottelu on inhottavaa tiedän :/ Mutta noilla viikoilla siellä ei välttämättä olisi näkynyt mitään jos on huono kone joten voit olla iloinen että on ainakin oikeassa paikassa. Pidetään peukkuja:happy:
Ei minulla ole koskaan ollut säännöllistä kiertoa, joten ei tämä yllätys ollut. Esikoisen laskettu aika heitti 24 päivää, kuopuksen vähän vähemmän.
 
Kävin Tampereella yksityisellä varhaisultrassa, viikkoja 5+6, alkion syke juuri ja juuri näkyi. Hinta 157€, mutta mielelläni maksoin sen verran siitä tiedosta, ettei kyseessä ole kohdunulkoinen- tai tuulimunaraskaus ☺ Mitä tahansahan voi edelleen tapahtua, mutta kyllä tuon ultran jälkeen vähän rauhallisempi olo on ollut.
 
Mie kävin Huiskis tällä kertaa yksin, kun toista odotetaan ja jonkun täytyi olla meän tytön kanssa, kun apuja ei ole tässä lähellä, joten mies jäi tytön kans. Esikoisen kohdalla käytiin kaikissa ultrissa yhdessä. Onhan se niin ihmeellistä, että minusta miehenki pitää saada olla niissä mukana :). Onneksi mulla ihana tuttu ultraaja, joka sanoi, että ehdottomasti mies mukaan ensi kerralla mukaan ja ei se tyttökään haittaa, niin varmasti pääsette yhdessä :).
 
Yhdessä mennään. En pystyis yksin. Muistan kuinka jännitin viimekski. Nyt meinasin joutua menee yksin, mutta tyttö onki mummolassa hoidossa sinä päivänä ku ultra on.
 
Itse en ajatellut käydä varhaisultrassa, pidän itseni jännityksessä sinne nt-ultraan asti, kuten tein myös esikoisen kohdalla. Kauheen hitaasti vaan aika menee, toivois jo että pääsis katsomaan pikkuista :Heartred
 
Yksin kävin ultrassa rv 6+6 ja seuraava olis 2.11 rv 9+3 sitten mies varmaan tuleekin jo mukaan
 
Mäkää en oo menossa varhaisultraan.. Pakko kestää 12 viikolle.. ei nyt viitti kauhee isoja summia laittaa ultraa, kun on niin paljon kaikkea muuta maksettavaa ..
 
Tänään varhaisultrassa vahva sydämen syke ja koko vastasi viikkoja 6+4 :love7 itse olin laskeskellut, että olisi 7+0 mutta hyvä näin. Ihan onnesta sekaisin ja ihana helpotus. Mies oli mukana :) Tänään voi sitten kertoa ilouutisen omille vanhemmille :)
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top