Varhaisultra

Varasin ultran viikolle 7+0. Jonkin verran huolestuttaa, kun testi näytti 2-3 viikkoa, vaikka hedelmöityksestä oli yli 3 viikkoa. Lisäksi kaikki oireet on kadonneet jo kohta 1,5 viikkoa sitten :/
 
Minä myös varasin ultran, viikkoja silloin 6+6. Reilu pari viikkoa saa odotella. Neuvolaankin jo innokkaana soitin ja eka aika ens kuun puolella viikoilla 8+0.

Pippikselle paljon tsemppiä! Viikkonäyttö ei vissiin ole ihan kiveen kirjoitettu, yksilöllistä on miten hcg nousee ja voisin veikata että vaikuttaa tekeekö aamulla vai päivällä testin. Toivottavasti ultrassa näkyy kaikki olevan kunnossa!
 
Varasin neuvolan, se on vasta marraskuussa, mutta varhaisultra sitä ennen.
 
Täällä tuli km, joten hipsin täältä pois :)
Tää on siis viimeinen viesti multa tänne, että älkää ihmetelkö kun en enäään vastaa! Toivottelen teille kaikille tarrasukkia ja vauvaliimaa♡
 
Voi ei Viima :sorry: Iso voimahalaus sinne! Toivotaan, että seuraava on sitten pysyvä plussa!
 
Eikä, pahoittelut Viima! :sad001

Mä nyt varasin ultran noin 1,5vk päähän. Silloin pitäisi olla noin 7+0.
 
Pahoittelut viimalle ja voimia! :Heartred

Huomenna olisi ollut se odotettu varhaisultra (rv 7+1) mutta ei jaksanut minunkaan pikkuinen jäädä kasvamaan. Täällä foorumilla kun näkee muiden km kokemuksia, osalla useitakin takana, niin oon aina ihmetellyt/ihastellut että kuinka reippaasti kaikki kuitenkin jaksaa yrittää ja pysyä positiivisena. Ootte te vahvoja naisia!!! Itse täällä just makaan sohvalla ja mietin että olisiko raskaus jatkunut jos en olisikaan saanut paniikkikohtausta toissapäivänä ym typerää..(minulla on ahdistus/paniikkihäiriö joka on pysynyt jo ennen raskautta todella hyvin aisoissa ja tunsin pitkästä aikaa että elämä kantaa ja aina on toivoa..) Vauva olisi ollut esikoisemme :Heartred
 
Voi iso hali menetyksen kohdanneille :sad001 en sitä itsekkään varmaan kovin reipas olis tilanteessa! Koittakaa jaksaa silti :Heartred

Mä sain neuvolasta ultra ajan 11.11 jolloin rv 9+0, ei se nyt ihan varhaisultra oo mut kuitenkin:wink sit Niskapussi ultra rv 12:)
 
Itselläni oli vuosi sitten kohdunulkoinen raskaus, joka päättyi hätäverillä leikkaukseen ja toisen munanjohtimen poistoon, joten varhaisultra tehdään neuvolassa ilmaiseksi ja tarkistetaan, että vauva kasvaa oikeassa paikassa. Hieman kyllä pelottaa, että mitähän tästä tulee, kun edellinen raskaus meni niin pieleen. Ollaan koko vuosi yritetty uutta raskautta ja nyt vasta nappasi, joten toivotaan kovasti tästä vauvan syntyvän.
 
Pahoittelut, viima ja Anouk! Toivon teille voimia uutta yritystä varten ja uskoa tulevaan. Ja Anouk, mullakin on kokemusta paniikkihäiriöstä. Älä turhaan soimaa itseäsi, et ole mitenkään epäonnistunut. Nyt vain nokka kohti tulevaisuutta luottavaisin mielin. :angel11
 
Kävin eilen varhaisultrassa yksityisellä, viikkoja 7+1. Aiemman kohdunulkoisen raskauden jälkeen jännitti ihan hirveästi, mutta kyllä siellä alkio oli, ihan oikeassa paikassa! Raajojen alut näkyi, ja saatiin jopa kuunnella sykettä, joka oli vahva! Tippahan siinä tuli linssiin, ja oli miehellekin upea kokemus, jotenkin konkretisoi asian. On ultran jälkeen palvonut maatakin mun jalkojen alla. Kyllä tämä mielenrauha oli hintansa väärti!
 
Mantunen, mahtavaa! Onnea teille tosi paljon! Ihanaa kuulla, että kohdunulkoisen jälkeen voi onnistua. Vähän helpottaa tuota minun pelkoa siitä, ettei siellä kohdussa ketään majailisikaan.
 
Ei olla menossa, ei menty viimeksikään. Ei ole mitään erityistä huolta mistään ja kun ei se ole mitään ilmaista lystiä kuitenkaan.. :/
 
Onko täällä ketään Helsinkiläistä, joka olisi saanut varhaisultran kaupungin piikkiin? Tai onko neuvolaa, jossa on ultra?
 
Meillä ensimmäinen ultra olisi vasta parin kk päästä, niin varasin yksityiselle parin viikon päähän, kun mieskään ei ideaa vastustanut. Kun on ensimmäinen raskaus kyseessä, tuntuu, että tarvitsee jotakin konkreettista, että asia muuttuu todelliseksi. Mies oli ihmeissään, että joko parin viikon päästä näkyis sydämen syke, kun oli ajatellut, ettei vielä pitkään aikaan tapahdu mitään.
 
Meilläkin viikon päästä ultra ja odotamme sitä hirveästi! Samoin meillä ensimmäinen raskaus eikä koko hommaa vielä oikein käsitä. Eikä edes oikein uskalla tuulettaakaan kun ei tiedä onko siellä mitään ja oikeassa paikassa. Siksi ihan ehdottomasti halusimme varhaisultraan :)
 
Takaisin
Top