Varhaisultra

Mä olin tänään varhaisultrassa. Viikkoja olis ollut edellisistä menkoista laskettuna 8+3, mutta viikot vähän väheni (niin kuin epäsäännöllisyyden takia osasinkin epäillä). Mittaa oli 8,6 mm eli vastais noin 6+6, mut lääkäri sano että voi olla silti enemmänkin kun tässä vaiheessa ei saa vielä niin tarkkaa ja kun plussasin kuitenkin 3 viikkoa sitten jo (tosin predictor testillä). Oli kuitenkin ihana nähdä että siellä oikeesti oli jotain ja sydän sykki :Heartred viiden viikon päästä sitten np ultraan. :)
 
Mä kuvittelin meneväni 7+5 mutta mutta olo 6+6 kokoinen. Eli kannattaa mennä sen verran myöhään et vaikka viikolla heittäisi näkyisi sydänäänet. Lääkäri kyllä sano et voi olla et oikeesti on 7+5 tai jotain ihan muuta kun ei ne kasva niin tasaisesti oikeesti. Eli mun mielestä aikaisintaan rv 8
 
Viime perjantaina ihanat uutiset, tänään surulliset uutiset. Ihmettä toivomme mutta kivuista päätellen jäämme odottamaan uutta mahdollisuutta. Onnea jatkoon jokaiselle ❤
 
Varmistui ettei pikkuinen enää syki. Ivf hoitojonoon asetumme odottamaan vuoroamme. Vahvaa sydäntä teidän pikkuisillenne ❤
 
Onnea Nanaa_ hyvistä uutisista:Heartred
Musta ois kiva nähdä muidenkin ultrakuvia, tässä itse kun odottelen vielä sinne pääsyä :)
 
... Mutta olis Jannski kiva nähdä se kuva, koska sama paikka ja samat viikot on mulla ens ma! :wink
 
Se kätilö siellä ei kuunnellu sydänääniä kun sanoi että on ristiriitaista tietoa onks se edullista noille vaaveille mut näytti sit sinipuna kaaviona et näkyi se syke ja semmoisena väreilynä se näkyi tuossakin :)
 
Kiitos Jannski kuvista!:Heartred Tyypillähän on ihan kasvonpiirteetkin! en malta odottaa maanantaihin!!
 
Mulla oli tänään neuvolalääkäri joka ultrasi ja sieltä löytyi vauva :Heartred !!!!! viikot pysyi ennallaan 10+6. Koon mukaan ois 11+0. Jee! Oli ihana kun oli jo vauvan näköinen ja kasvotkin erottui... Oon niin onnellinen :) Aika uskomattomalta tuntui. Lääkäri oli myös tosi mukava vanhempi nainen joka heti alkuun kyseli onko mulla kysyttävää ja onko vielä muuta kysyttävää jne... :) Tuli sellainen olo että huomioi mut eikä vaan mee rutiinilla.
 
Takaisin
Top