Varhaisultra

Viiki, se on niiin kiva ku jossain pääsee ja jossain ei :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
MadH, enpäs ajatellutkaan tuota että ne kuljettaa kaikkia tietoja mukana... Vaikka niinhän se menee. Ehkä mulla siis onkin epäsäännölliset kierrot vaan :wink
 
Elya, neukkukorttikin menee synnärillekin mukaan joten se tieto menee myös sinne :wink epäsäännölliset kierrot it is then :wink

Mulle kyllä neukkutäti manas et on kauheen vaikee kattoo laskettua aikaa jos mulla on epäsäännöllinen kierto, enkä mä tajunnu korjata että eipäs oo, kun normi ollu nyt tänä vuonna 27, lääkityksellä vaikka onkin. Silti, oviksen bongasin ja tärppi kävi ja lääkkeellisesti avustettiin joten silti pitäis olla "vähemmän" päiviä kuin menkoista laskien. Kauheen jäpättävään sävyyn vaan se sitä jauho alkuun, et tosi vaikee tommosta laskettua sit määrittää et millä viikolla mä muka oon menossa jne... kunnes sano et menkoista laskien ja mennään sillä kunnes ultra on. Ja ultrassakaan ei pitäis heittää ku kolmella päivällä joten tuskin muuttuu miksikään :D
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Esikoisesta kävin muistaakseni 7-8 viikoilla yksityisellä ja kyllä sen jälkeen sit uskalsi olla varmoin mielen, kun ultraajan mukaan oli vahva sydämen syke ja oltiinki jo vähän pidemmällä ku kierron mukaan ja hyvin kaikki meni, nyt ois tästä 30.6 varhaisultra eli 2 Pitkäääää viikkoa, ääk.
Toivotaan et kaikki taas hyvin, sen näkee sit rauhottuuko mieli. Toivottavasti, tosin oon jo nyt vähän luottavaisemmalla mielellä kun ollaan jo viikko plussan jälkeen selvitty. Onneks oon töissä niin saa muutakin mietittävää sit kun vaan tää masukki.
 
Ihana kuulla Eriika! :Heartbigred Nyt voitkin sitten olla jo rauhallisemmin mielin kun tiedät että kaikki oli hyvin! Nyt muakin on alkanut jännittää huomisaamu! Apua! :)
 
Ihania uutisia Erika! Iski kyllä nyt pientä jännitystä tännekki suuntaan! :) Kunnallisen varhaisultraan aika varattuna 27.6. Vajaa 2 viikkoo pitäis malttaa odotaa.
 
Minä hätähousuna varasin myös yksityiselle ultraan ajan 25.6. Heti sen perään olis sit myös neuvola. Ehkä sit saa mielenrauhan...
 
Täällä on nyt kaksi aikaa ja pitäisi valita kumman otan, joten kertokaa mitä te tekisitte? Molemmat ovat siis yksityiselle varattu! Olen ihan paniikissa ja haluan sinne jo!! Eli siis toinen aika olisi 9.7 ja sen tekisi näis gynekologi ja se maksaisi n.150€, viikkoja sillon olisi 8+3, sitten varasin toisen ajan kun toi oli niin myöhää ja sain ajan 1.7 ja sen tekisi mies, hintaa olisi n. 90€ ja silloin viikkoja olisi 7+3, kumpaan itse menisit ja miksi? :)
 
Nuorineito, mulla on muutamista eri gyneistä kokemuksia ja parhaat ovat olleet miehiä! :) Ovat usein hellempiä kun naiset ja selittävät paremmin. En osaa sanoa miksi, mutta näin on tuntunut olevan.
 
Erika, Ihania uutisia ootte saanu :Heartred toivottavasti itsekki saan parin viikon päästä nähdä pikkusen. :Heartred



Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Eriika, niin ihania uutisia :Heartred

mtä, sulla sit ultra heti päivä mun jälkeen! :) mielenrauhaa odotellessa :)

nuorineito, miehetkin osaa hyvin ja osaa olla helliä, mä valitsin miehen koska oli halvempi. Sain ajan aiemmin kuin kalliimmalle naiselle niin siks sit valitsin tuon :) mulla kans ultran aikaan sit 7+3 :)

masc, kyllä saat :Heartred

mulla ultraan enää pian viikko :) päivän vaihtumiseen pari tuntia, joten viikko siis :D hurjaa!! juhannus menee töissä ja huomenna kutsuu eri paikkakunta, sinne vanhempien luokse sairastamaan :) ei kauaa :Heartred

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Nuorineito mä menisin siihen ekaan :D synnytyksessäkin saattais olla mieskätilö/lääkäri, joten ei sukupuolen takia ainakaan kannata jättää väliin. Mulla oli synnytyksessä mm. Lääkäri mies ja parilla äippäpoli käynnillä myös ekassa raskaudessa. Jotku ollu ihan kivoja jotku ei. Mut ei sillee enää kyllä väliä onko nainen vai mies, kunha asiansa hoitaa, ja siinähän kyllä on naishoitaja aina mukana käsittääkseni :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Terveisiä varhaisultrasta! :) Kaikki kuten pitää, sydän siellä jumputti. :Heartbigred Viikkoja oli ultran mukaan 6+4, eli laskettu aika siirtyy hiukan eteenpäin. :) Ihanaa että kaikki oli kunnossa, nyt uskaltaa hiukan huokaista. Nt-ultrassa laskettua aikaa tarvittaessa tarkennetaan vielä kun silloin saadaan otettua mitat tarkemmin kun viikkoja on enemmän. :)
 
Sain tänään ajan myös ultraan kun erikseen soitin ja kysyin neuvolasta että pääsenkö ennen kun kesälomat alkaa :) Tai että ultrataanko täällä ylipäänsä ennen viikkoja 10-14.

Meillä siis eka neuvola heti juhannuksen jälkeen maanantaina ja ultra torstaina 26.6. Silloin viikkoja kasassa luultavasti 7+4 :Heartred
 
Ihania uutisia. Oon vähän kade, mäki haluun :wink mutta mä odottelen sitä nt-ultraa nyt vaan, kuukauden :D
 
Meillä on huomenna ultra!! Saadaan vihdoin tietää et missä mennään... Jännää, onneksi heti aamusta ni ei tarvi kovin kauaa jännätä :)
 
Takaisin
Top