Kesäntuulahduksia
Oman äänensä löytänyt
Mulle tuli jo ilmeisesti se oikea ultra-aika tekstiviestillä (viestissä ei lukenut mitään mitä se koskee, tuli vaan aikaMietin varaisinko uuden ajan ultraan parin viikon päähän kun on 9+ viikot.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulle tuli jo ilmeisesti se oikea ultra-aika tekstiviestillä (viestissä ei lukenut mitään mitä se koskee, tuli vaan aikaMietin varaisinko uuden ajan ultraan parin viikon päähän kun on 9+ viikot.![]()
Mä katoin jo, että työvuorojen ja vapaiden aikojen puitteissa pääsisin vasta vkolla 11 seuraavan kerran, että täytyy varmaan koittaa vaihtaa työvuoroa, että pääsis tyyliin sillon viikoilla 9-10 uudestaan.Jos mulla olis varaa niin ravaisin varmaan viikottain
No ei mut yks tossa ennen ekaa virallista ultraa vois ollakkin ihan hyvä. Mä ehkä meen sit jos ei psyyke kestä sitä yli kuukautta. Jos nyt ei huomenna vielä tuu pahaa tuomiota.

No eikö??Mä katoin jo, että työvuorojen ja vapaiden aikojen puitteissa pääsisin vasta vkolla 11 seuraavan kerran, että täytyy varmaan koittaa vaihtaa työvuoroa, että pääsis tyyliin sillon viikoilla 9-10 uudestaan.
@Kesäntuulahduksia En osaa kyllä sanoa tuosta muuta, kuin että omaan korvaan kuulostaa kyllä aika aikaiselta kun nt-ultrakin katotaan yleensä 12-13 viikolla? kai?![]()
![]()
Ootko käynyt jo neuvolassa?Mulle tuli jo ilmeisesti se oikea ultra-aika tekstiviestillä (viestissä ei lukenut mitään mitä se koskee, tuli vaan aika). No se tuli viikolle 11 eli 10+1 eli aikasin minusta, onko teistä?? Mietiskelen sitä, että täytyyköhän käydä sit yksityisellä vielä tarkistamassa viikon 12 loppupuolella tai viikolla 13 miten on hommat siellä massussa..
No sanopa, näin mäkin ymmärsin että ekan neuvolan aikana/ jälkeen katsotaan asia mutta sitten en keskinyt muuta mitä tuo voisi koskea. No se selvinnee!Ootko käynyt jo neuvolassa?
Mulla ainakin viimeksi ekan neuvolan (vai tokan?) jälkeen, oli että pääsi sinne varaamaan sitä aikaa ja tosiaan itse varattiin.
Toki tästä yli 3 v aikaa ja voi olla kuntakohtaista miten ne menee.![]()
Joo ehkä parempi vaan selvittää, niin ei jää mietityttämään!No eikö??
Ehkä mä selvitän mitä tää varaus koskee nyt heti![]()

Selvitin, se liittyikin toiseen asiaan ELI kaikille tiedoksi että ei ultra vaan itsekseen tule tekstarillaJoo ehkä parempi vaan selvittää, niin ei jää mietityttämään!![]()
MAHTAVAA!Kiitos tsempeistä kaikilleUltra oli heti aamusta ja kaikki ok, syke löytyi, viikot piti kuutautisista laskettuna paikkansa eli just ja just on toukokuinen tulossa
Tosin mulla on jo nyt fiilis että pitkäksi menee
Joten jokatapauksessa olisin tänne jäänyt.
Super mahtavaaHyviä uutisia täälläkin
Hän mittasi että ois 7+2 ja ois huhtikuinen mutta ovistestit ja yhdynnät huomioiden ei voi olla
Mutta jokatapauksessa olipa helpottavaa![]()
IhanaaHyviä uutisia täälläkin
Hän mittasi että ois 7+2 ja ois huhtikuinen mutta ovistestit ja yhdynnät huomioiden ei voi olla
Mutta jokatapauksessa olipa helpottavaa![]()