Varhaisultra: milloin ja missä?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ohdake
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään varasin jo alustavasti ajan varhaisultraan yksityiseen neuvolaan, ku sattui sopivasti löytyyn ilta aika ke 11.10. Silloin ~7+3. Näihin aikoihin vuoti edellinen ulos, joten jännää aikaa..
Täytys tällä viikolla soittaa neuvolaan, ja katsotaan sit että mihin eka käynti sattuu, meillä kun kurkataan ultralla eka käynnillä, joka ajoittuu rv10 aikoihin. Koitan varmaan myös kysellä neuvolasta voisko saada aiemmin aikaa/varhaisultraa, mutta vähän epäilen..

Meillä varhaisultra varattuna 7.10. Otin lauantaille, jotta saa fiilistellä rauhassa ❤️ Silloin pitäisi olla rv 7+5. Menispä aika vaan VÄHÄN nopeemmin eteenpäin kun ei malttaisi odottaa! 😅

Siis tuntuu että tällä hetkellä raskaudessa sietämättömintä on just tämä odottaminen. Aivan kaikkea pitää vaan odottaa ja odottaa vähän lisää. En oo muutenkaan kovin kärsivällinen ihminen vaan silleen että kaikkihetimulle nyt, ja nyt kun ei oikeasti voi mitenkään edes jouduttaa asioita, niin ihan tuskaista. :tears: Vaikka meillä varhaisultra on jo tän viikon perjantaina, mut tuntuu et nää päivät ja tunnit matelee ihan liian hitaasti. :tears:

Raskaus on kohdussa, alkiota ei vielä näkynyt, mutta raskausontelo löytyi jossa ruskuaispussi. Neuvolan mukaan mitat vasta viikkoa 5+ joten näillä mennään. Varailen vielä yksityiselle paremmalla ajalla jonnekkin viikolle 7+ ajan (nyt ovistestien mukaan 5+4).
Mulla oli tasan sama vastaus viime viikolla ku oli 5+2.

Täällä hieman epäselvä tuo kierron pituus/oviksen ajankohta. Ehti tulla vain yhdet menkat pillereiden lopetuksen jälkeen ja ne alkoivat 12.8. Varhaisultrassa sitten varmasti selviää jotain. :)

15.9. Kesäntuulahduksia / 7+2 luultavasti
15.9. Emppis / 7+4
15.9. Susa65 / 6+6
15.9. Pinjada / 6+5 (?)
17.9 Caasa / 6 + 5
18.9. Foreverfever / 5+4
19.9 Elvikki / 6+1 / toinen ultra / neuvolalri
19.9. mansu 7+5
21.9 Elvikki / 6+3 / kolmas ultra
22.9. Sannamanna / 7+1
22.9. Elfrida / 6+5
22.9. Carbonara / 6+5
25.9. Lilies / 7+5
26.9. Jefar / 7+6
29.9. Lano / 7+1
29.9. Milu83 / 7+1
30.9. Pikku Tassu / 6+3?
2.10. Nepeta Cataria / 7+4
5.10 Binky / 10+2 / toinen ultra
5.10. Krideh / 8+0

Löytyi viikkoja vastaava alkio. Tänään menkoista ja ovistestistä 6+1 mut sanoi et voi olla myös 6+3 tai siltä väliltä. Kohtu hyvin pyöristynyt eikä vuotoa gynen välineillä esiintynyt. Ylihuomenna toivon että voisi kuulua kaunis odotuksella sykettä.

Meilläkin oli tänään eka ultra 7+5, siellä näkyi syke ja muutenkin kaikki hyvin🥰 peräpää oli vähän piilossa niin ihan tarkkoja mittoja ei saanut, mutta arvioi vastaavan viikkoja tai max pari päivää vähemmän. Helpottunut fiilis❤️

Mä varasin ajan nyt pe 6.10 varhaisultraan! Viikkoja pitäis olla noin 7 kasassa silloin vähän päälle 😊
Mulla tosiaan vähän epäselvä koska mulla LA kun ei tullut menkkoja ollenkaa pillerien lopetuksen jälkeen, perjantaina hcg oli 233 ja nyt lääkäri oli sanonut neuvolaan ettei mua oteta julkiselle puolelle varhaisultraanet jos vihdoin sais muutaman viikon päästä oikeen lasketun ajan... 😮‍💨 meen torstaina vielä mittauttamaan hcg:n labraan kun lääkäri oli laittanut että halutessaan voi mennä vielä tällä viikolla uusiks ni minäpä meen! Oireita mulla ei oo, paitsi että alavatsaa välillä "viiltää" kun aivastaa tai tekee jotain muuta nopeeta 🤨

22.9. Sannamanna / 7+1
22.9. Elfrida / 6+5
22.9. Carbonara / 6+5
25.9. Lilies / 7+5
26.9. Jefar / 7+6
29.9. Lano / 7+1
29.9. Milu83 / 7+1
29.9. Foreverfever / 7+1 / toinen ultra
30.9. Pikku Tassu / 6+3?
5.10. Krideh / 8+0

Nyt sain yksityiselle varattua toisen ultran rv 7+1

22.9. Sannamanna / 7+1
22.9. Elfrida / 6+5
22.9. Carbonara / 6+5
25.9. Lilies / 7+5
26.9. Jefar / 7+6
29.9. Lano / 7+1
29.9. Milu83 / 7+1
29.9. Foreverfever / 7+1 / toinen ultra
30.9. Pikku Tassu / 6+3?
5.10. Krideh / 8+0
7.10. Juliax / 7+5 / eka ultra

Onneksi tää tän päiväinen ultra on jo 9.30 ettei tarvii koko aamua jännitellä ja odottaa että päivä menis nopeammin.
Tänään siis viikot 6+3 tai 6+5, toivon että syke näkyisi.
Neuvolan pika 5min lääkäri joka ultras pari päivää sitten ei edes yrittänyt alkaa kuunnella eikä varmaa olis kuulunutkaan, hänelle riitti diag. Kohdunsisäinen raskaus🤣

Nyt on ultra käyty. Syke näkyi hyvin.
Olikin pari päivää pienempi kaveri matkassa. Nt ultraa odotellessa. Ehkä saatan muutaman viikon päästä mennä vielä tsekkaukseen tuonne kun on Kaisan ajat 59€ lokakuun loppuun.
View attachment 125967
Ihana kortti! Sinun pitää alkaa keräämään jo pikkuiselle muistolaatikkoa ja tuo kortti sopii sinne täydellisesti! :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

Minä olen kerännyt omilleni jokaiselle pienen muistolaatikon vauva-ajalta. Sieltä löytyy ultrakuvia, neuvolakortti, sairaalan vauvaranneke, sairaalan kortti mihin merkitään syntymäaika, pituus, paino ja apgar-pisteet, tutti... vähän kaikkea sellaista mikä on ollut just sen lapsen vauva-ajassa olennaista. :Two-hearts:

Muokattu viimeksi:
Ihana kortti! Sinun pitää alkaa keräämään jo pikkuiselle muistolaatikkoa ja tuo kortti sopii sinne täydellisesti! :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

Minä olen kerännyt omilleni jokaiselle pienen muistolaatikon vauva-ajalta. Sieltä löytyy ultrakuvia, neuvolakortti, sairaalan vauvaranneke, sairaalan kortti mihin merkitään syntymäaika, pituus, paino ja apgar-pisteet, tutti... vähän kaikkea sellaista mikä on ollut just sen lapsen vauva-ajassa olennaista. :Two-hearts:
Ihana idea. Mulla on esikoisen ajalta kyllä kaikki säilössä. Joku läheisistä piti mua kerran hulluna ku leikkasin lapsen rannekkeen säästöön🤣

Ihana idea. Mulla on esikoisen ajalta kyllä kaikki säilössä. Joku läheisistä piti mua kerran hulluna ku leikkasin lapsen rannekkeen säästöön🤣
No et ole "hulluutesi" kanssa yksin. :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

Takaisin