Varhaisultra: milloin ja missä?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ohdake
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heii! Aivan ihania uutisia teillä!
BINKY hitsi että jänskättää käykö mulla samoin että siirtyy huhtikuun puolelle, se on kiikunkaakun mun omasta mielestä 🤭

Heii! Aivan ihania uutisia teillä!
BINKY hitsi että jänskättää käykö mulla samoin että siirtyy huhtikuun puolelle, se on kiikunkaakun mun omasta mielestä 🤭
Musta ihan hyvin voi jäädä tänne jos heittää vaan pikkasen noi päivät 😄

.. tai sitten voi seurailla molempia ryhmiä jos sattuu LA tuohon rajalle. Vauvelit harvoin tietysti syntyvät just laskettuna aikana, joten sen varaan ei voi laskea. Ehkä just kivointa tässä ryhmässä on se kun raskaudet etenevät suunnilleen samaa tahtia, vaikka eteenkin näin alussa tuo 4vk mahdollinen erokin laskettujen aikojen välillä tuntuu hurjalta. Miettii et loppukuun odottajat jotka tänne olisivat ehkä tulossa, eivät ole vielä ehkä edes plussanneet, tai ovat vielä niin pökerryksissä plussastaan että eivät ole vielä hoksanneet hakeutua tänne. Ja ensimmäiset ovat ehtineet varhaisultraan jo. Melkoista. :smiling-eyes:

.. tai sitten voi seurailla molempia ryhmiä jos sattuu LA tuohon rajalle. Vauvelit harvoin tietysti syntyvät just laskettuna aikana, joten sen varaan ei voi laskea. Ehkä just kivointa tässä ryhmässä on se kun raskaudet etenevät suunnilleen samaa tahtia, vaikka eteenkin näin alussa tuo 4vk mahdollinen erokin laskettujen aikojen välillä tuntuu hurjalta. Miettii et loppukuun odottajat jotka tänne olisivat ehkä tulossa, eivät ole vielä ehkä edes plussanneet, tai ovat vielä niin pökerryksissä plussastaan että eivät ole vielä hoksanneet hakeutua tänne. Ja ensimmäiset ovat ehtineet varhaisultraan jo. Melkoista. :smiling-eyes:
Samaa mieltä tässä, oon joskus vilkaissut sinne huhtikuisten puolelle niin siellä ollaan jo "pitkällä" - samaistun paremmin näihin teidän juttuihin!

Niinpä! :Smiling Face With Smiling Eyes: itsekin kun olen alusta asti täällä kirjoitellut ja mitä todennäköisemmin kuitenkin syntyy toukokuussa, niin mielummin kirjoittelen tänne, kuin huhtikuisiin. :Grinning Face:

12.9. ohdake / 7+3
12.9. meriitti / 6+4?
12.9. Binky / 7+0
13.9. Koirankarva / 7+0
13.9. Elvikki / 5+2
14.9. mansu / 7+0
14.9. kajo. / 7+0
15.9. Kesäntuulahduksia / 7+2 luultavasti
15.9. Emppis / 7+4
15.9. Susa65 / 6+6
15.9. Pinjada / 6+5 (?)
18.9. Foreverfever / 5+4
19.9. Laurahelenamaria / 7+1 (?
19.9 Elvikki / 6+1
22.9. Sannamanna / 7+0
22.9. Elfrida / 6+5
25.9. Lilies / 7+5
26.9. Jefar / 7+6
29.9. Lano / 7+1
2.10. Nepeta Cataria / 7+4

Ah, tän päivän jännääjät ovat @Koirankarva ja @Elvikki . Onnea matkaan! :smiling-eyes:

Mietin varaisinko uuden ajan ultraan parin viikon päähän kun on 9+ viikot. 🤔

Mietin varaisinko uuden ajan ultraan parin viikon päähän kun on 9+ viikot. 🤔
Jos mulla olis varaa niin ravaisin varmaan viikottain :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:
No ei mut yks tossa ennen ekaa virallista ultraa vois ollakkin ihan hyvä. Mä ehkä meen sit jos ei psyyke kestä sitä yli kuukautta. Jos nyt ei huomenna vielä tuu pahaa tuomiota.

Takaisin