Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voin vaan kuvitella.Vasta 17:30 aika mateleee....
Musta ihan hyvin voi jäädä tänne jos heittää vaan pikkasen noi päivätHeii! Aivan ihania uutisia teillä!
BINKY hitsi että jänskättää käykö mulla samoin että siirtyy huhtikuun puolelle, se on kiikunkaakun mun omasta mielestä
Joo niin minustakin! Mukava, että jäit! Katson sitten itse fiiliksen mukaan!Musta ihan hyvin voi jäädä tänne jos heittää vaan pikkasen noi päivät
Samaa mieltä tässä, oon joskus vilkaissut sinne huhtikuisten puolelle niin siellä ollaan jo "pitkällä" - samaistun paremmin näihin teidän juttuihin!.. tai sitten voi seurailla molempia ryhmiä jos sattuu LA tuohon rajalle. Vauvelit harvoin tietysti syntyvät just laskettuna aikana, joten sen varaan ei voi laskea. Ehkä just kivointa tässä ryhmässä on se kun raskaudet etenevät suunnilleen samaa tahtia, vaikka eteenkin näin alussa tuo 4vk mahdollinen erokin laskettujen aikojen välillä tuntuu hurjalta. Miettii et loppukuun odottajat jotka tänne olisivat ehkä tulossa, eivät ole vielä ehkä edes plussanneet, tai ovat vielä niin pökerryksissä plussastaan että eivät ole vielä hoksanneet hakeutua tänne. Ja ensimmäiset ovat ehtineet varhaisultraan jo. Melkoista.
Niinpä! itsekin kun olen alusta asti täällä kirjoitellut ja mitä todennäköisemmin kuitenkin syntyy toukokuussa, niin mielummin kirjoittelen tänne, kuin huhtikuisiin... tai sitten voi seurailla molempia ryhmiä jos sattuu LA tuohon rajalle. Vauvelit harvoin tietysti syntyvät just laskettuna aikana, joten sen varaan ei voi laskea. Ehkä just kivointa tässä ryhmässä on se kun raskaudet etenevät suunnilleen samaa tahtia, vaikka eteenkin näin alussa tuo 4vk mahdollinen erokin laskettujen aikojen välillä tuntuu hurjalta. Miettii et loppukuun odottajat jotka tänne olisivat ehkä tulossa, eivät ole vielä ehkä edes plussanneet, tai ovat vielä niin pökerryksissä plussastaan että eivät ole vielä hoksanneet hakeutua tänne. Ja ensimmäiset ovat ehtineet varhaisultraan jo. Melkoista.
Jännittää niin perkeleestiAh, tän päivän jännääjät ovat Koirankarva ja Elvikki. Onnea matkaan!
Hyvin se menee!Jännittää niin perkeleesti
Jos mulla olis varaa niin ravaisin varmaan viikottainMietin varaisinko uuden ajan ultraan parin viikon päähän kun on 9+ viikot.