Olisipa ruokatavaroissa pidemmät päiväyksen niin joulunajan ruuat voisi ostaa jo hyvissä ajoin ennen joulua, ihmiset tulevat hulluiksi näin joulun alla!!

Tänään sai tuntea itsensä ihmiskeilaksi kaupan maitohyllyllä kun joku nainen oli ottamassa maitoja, itse olin juuri kumartumassa ja sitten tulee kolmas nainen joka tulee vauhdilla suoraan päin niin, että minä ja se toinen joka oli aikaisemmin paikalla, horjahdamme kauemmas ja tämä päin juossut pokkana sulloo itsensä maitohyllylle ja kerää purkit syliinsä

Tämän masussa olevan pienen vuoksi kiukutti tuollainen päin juokseminen, mutta toisaalta ei tiennyt olisiko sittenkin pitänyt nauraa moista touhua
Kaupan kassalla koitan aina jouduttaa omaa asiointiani niin, että muutkin pääsevät pois kaupasta. Ostan yleensä aina monen päivän ruuat, joten tavaraakin on pakattavana ja aloitan samalla kun kassa vielä laskuttaa tavaroita.. Tänään sitten olikin paikalla varsinainen euroopan omistaja (miespuolinen) ja hän pakkasi omalla puolellaan tavaroita kassiin ja kärryn hän oli lykännyt siihen, mistä minun piti omani pakata.. Monta kertaa lykkäsin kärryjä kauemmas, että mahdun pakkaamaan ja aina ne vain lähentelivät vatsaa ja takamusta.. Sitten viereiselle kassalle tuli toinen herrasmies joka lykkäsi omat kärrynsä ristiin tämän edeltävän kärryjen kanssa ja kun tuli omien ostosteni maksun aika niin olinkin jumissa näiden herrasmiesten kärryjen ja kassahihnojen välissä

Sieltä sitten ähisten ja kiukkua puhkuen vatsani kanssa raivasin tietä, joka oli taas ummessa kun koitin päästä jatkamaan pakkaamista

Ja ilokseni huomasin, että vaikka tarkoitus oli ottaa jotain ruokaa koko joulun jälkeiselle viikonlopullekin niin kiukuissani sitten unohdin tietysti sitä sun tätä ja saa huomenna lähteä uudelleen