Valitusketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jaksamisia Lila potilaan kanssa! Meillä likalla viimein tänään kuumeton päivä..kerkeshän se tässä 4 päivä olemaankin jo kuumeessa. Nyt alkaa limakin irtoamaan niin yskiminenkin väheni onneksi.

Meillä oli esikoisella eilen kuumeeton pv kolmen kuume päivän jälkeen. Lääkäri epäili vauvarokkoa ja on tuossa rinnassa muutama pikku näppy et kait se oli sitä! Toivottavasti nuha/kuumeet paranee vielä aatoks!

Voi teidän pieniä. Toivottavasti paranevat aatoksi, niin on sitten kivempi rapistella paketteja ja syödä herkkuja. :rolleyes:

Olisipa ruokatavaroissa pidemmät päiväyksen niin joulunajan ruuat voisi ostaa jo hyvissä ajoin ennen joulua, ihmiset tulevat hulluiksi näin joulun alla!! :eek: Tänään sai tuntea itsensä ihmiskeilaksi kaupan maitohyllyllä kun joku nainen oli ottamassa maitoja, itse olin juuri kumartumassa ja sitten tulee kolmas nainen joka tulee vauhdilla suoraan päin niin, että minä ja se toinen joka oli aikaisemmin paikalla, horjahdamme kauemmas ja tämä päin juossut pokkana sulloo itsensä maitohyllylle ja kerää purkit syliinsä o_O Tämän masussa olevan pienen vuoksi kiukutti tuollainen päin juokseminen, mutta toisaalta ei tiennyt olisiko sittenkin pitänyt nauraa moista touhua :rolleyes:

Kaupan kassalla koitan aina jouduttaa omaa asiointiani niin, että muutkin pääsevät pois kaupasta. Ostan yleensä aina monen päivän ruuat, joten tavaraakin on pakattavana ja aloitan samalla kun kassa vielä laskuttaa tavaroita.. Tänään sitten olikin paikalla varsinainen euroopan omistaja (miespuolinen) ja hän pakkasi omalla puolellaan tavaroita kassiin ja kärryn hän oli lykännyt siihen, mistä minun piti omani pakata.. Monta kertaa lykkäsin kärryjä kauemmas, että mahdun pakkaamaan ja aina ne vain lähentelivät vatsaa ja takamusta.. Sitten viereiselle kassalle tuli toinen herrasmies joka lykkäsi omat kärrynsä ristiin tämän edeltävän kärryjen kanssa ja kun tuli omien ostosteni maksun aika niin olinkin jumissa näiden herrasmiesten kärryjen ja kassahihnojen välissä :grin Sieltä sitten ähisten ja kiukkua puhkuen vatsani kanssa raivasin tietä, joka oli taas ummessa kun koitin päästä jatkamaan pakkaamista :mad: Ja ilokseni huomasin, että vaikka tarkoitus oli ottaa jotain ruokaa koko joulun jälkeiselle viikonlopullekin niin kiukuissani sitten unohdin tietysti sitä sun tätä ja saa huomenna lähteä uudelleen :grin

Täällä tirpanalla yli 40astetta kuumetta eikä laske lääkkeilläkään! Isännällä sattuu oleen itelleen huomenaamuks yksityisellä lekuriaika varattuna, saa neitosen sinne mukaan nii ei tartte lähtee päivystykseen. Anoppi sano että täällä on kuulemma angiinaa liikenteessä, voi kenkku jos siihen ollaan menossa! Sydäntä särkee ton pienen puolesta, eikä auta yhtään kun itellä on niin tukala olo ja supistelee ja ja ja. :(

Ei kuitenkaan influenssaa? Voi pieniä, moni tuntuu olevan just nyt joulun alla kipeänä.

Mä niin samaistun teihin joilla on noi uhmaikäiset. Välillä elämä tuntuu täydeltä helvetiltä. Tänään neiti päätti että ei nuku päiväunia kun mies lähti kauppaan. Itse olin rättiväsynyt. Tunnin maanittelin häntä nukkumaan kaikilla kiristys uhkailu lahjonta -metodeilla mitä keksin. Loppujen lopuksi olin niin rikki että toisen tunnin vain itkin makuuhuoneen lattialla. Muksu välillä silittää että mikä harmittaa ja pussaa ettå tulee parempi mieli, sen jälkeen alkaa lätkiä ja lyödä kun tylsistyy ja kaipaa tekemistä. Huutaa vieressä ettå ei väsytä. Vaihdan vuorotellen pois sohvalle ja sänkyyn. Aivan rikki.
Odotin koko ajan että mies saapuu, mutta olikin käynyt parturissa yms niin meni neljä tuntia matkaan.
Nyt kun likka veti jotkut ilta separit koska puuro lämmitettiin mikrossa eikä hän saanut syödä vettä ja hiutaleita (?!?!?!) niin enää vain nauratti tuo kiukuttelu, koska oli mies tukena ja hoitamassa kuvioo kuntoon.
Kun vaan pääsisikin muutamaksi päiväksi valmiiseen pöytään muiden passattavaksi, mutta minä olen se joka joulun järjestää..

Voi Minlex, niin tutun kuulosta touhua! Tää on välillä kyllä todella uuvuttavaa, varsinkin kun ei itse ole ihan parhaassa vedossa! Voimia jaksamista ja kaikkea sitä lähentelee♥

Muoks. En siis lähentele vaan lähettelen :D

Muokattu viimeksi:
Kiitos! :) kyllä tää tästä. Vaihtelut mielialassa ja väsymyksessä tosiaan kuuluu asiaan.

Mulla eilen 9 ja 7 vuotiaat riiteli ja sitte vielä uhmaikäinen 3 v päätti alkaa kiukutella.. Minä sitten aloin ihan hulluna itkemään :oops: Kaikki lapset lopetti riitelyn ja katsoi ihan ihmeissään että mikä sille äitille nyt tuli :eek: Ihme hormoni juttuja..

Jasmin_e mä oon kanssa pari kertaa pillahtanut itkuun kun meidän tytöt (3- ja 6-vuotta) ovat kitisseet ja riidelleet ja kerran kun niiden huone oli supersotkuinen. Olivat kyllä ihmeissään. Hiljaista tuli ja siistiä. :D

En ees osaa/halua kuvitella miten jaksatte kiukkusten lasten kanssa. Mä menetän hermot jo itseni ja noiden kissojen kanssa. Itken milloin mistäkin.
Ja sit tänään piti viel lukee uutisia, et Joe Cocker on kuollu. Vesiputoukset auki taas. :sad010

Minulla on kanssa tänään jotenkin hankala aamu.. Heräsin viideltä miettimään ties mitä ongelmia ja murheita. Sitten teinimme onnistui myöhästymään koulubussista ja siitäkös sitten alamäki alkoi, Kaikki tuntuu niin hankalalta ja itkettää.. Labrassa kävin otattamassa rh-vasta-aine labroja ja tohelo neuvolantäti ei ollut sitten muistanut laittaa lähetettä koneelle. Siinä sitten soiteltiin toisiin neuvoloihin, että voisiko joku ystävällisesti tehdä lähetteen.
Se sitten lopulta selvisi ja näyte saatiin otettua, Sitten menin kukkakauppaan ja sielläpä ei kelvannutkaan pankkikortti maksuksi.. Ja eikun etsimään automaattia. Kotona sitten olikin jo karmea nälkä ja seuraavan järkytyksen aiheutti eilen ostettu ruisleipä, joka oli järkyttävässä homeessa keskimmäisten viipaleiden välistä. Ja päiväystä jäljellä vaikka kuinka.
Miten tämä elämä voikaan näin vastustaa tänään??!!

Nahka venyy ja venyy! Kamalat raskausarvet tullu. Esikoiselta ei tullu ku pari. Tuntuu, että maha oikeasti repeää eli vihloo todella. Totta se johtuu lapsiveden poikkeavasta runsaudesta ja maha on tosi tosi iso...

Dt harmillista kun toiselta sitten saa arpia kun ensimmäiseltä selvisi ilman! Mä vähän oon miettinyt että mullekin voi käydä sillai että jos tämä menee paljonkin pidemmälle kun esikko niin maha sanoo ripsraps ..:O

Täällä sanoo maha ripsraps joka päivä :( löytyy aina uusia tai huomaa että joku arpi on pidentyny :( En yleensä oo paineita ottanu ulkonäöstä, mutta jos nää tällaseks jää ni ohan ne aika karseita.

Mä olen ihmetellyt kun ei vielä ole uusia tullut. Toki niitä ennestään on jo riittävästi ja silloinkin ne tuli vasta rv 39. Joten kuvailen vielä kun voin :D
Mahakuvaus on varattuna 8.1. Piti olla 13.1. mutta kuvaaja aikaisti että saadaan kuvat otettua! :)
Täällä maha ja selkä huutaa hoosiannaa parin päivän touhuilun jälkeen. Sohva <3

Onneks raskausarvet yleensä haalistuu ajan myötä, harvoin ihan niin räikeiks jää mitä raskausaikana on!

Me käytiin aamulla pikkuneidin kans lekurilla ja peitteethän sielmä oli nielussa! Korvat ja keuhkot onneks puhtaat, ja antibiootti päästiin alottaan samantien. Tyttö ollu edelleen kuumeinen, mutta ei olla tänään mitattu kun selvästi pirteempi ja jaksavaisempi tirpunen on. Itellä kurkku ja korva kipee ja sellanen viluinen olo. Vittu minen kestä.

Joku valitti että tuntuu ku vavin pää olis jalkojen välissä. Mä just kamppailen sen olon kanssa kun musta tuntuu että kylkiluiden väliin ei mahdu enää yhtään enempää. Vauva on siis niin ylhäällä että välillä tuntuu melkein rintalastassa potkut! Tää vaan vahvistaa sitä fiilistä että mun lantio on vaan niin kapee (kuten siis mun äidillä ja mummilla) että vave ei yksinkertasesti mahdu laskeutuun. No toinen päivähän se synnytystapa-arvio on, kunhan siihen asti supistukset pitäis paikat kiinni ja vedet sisällä nii oisin tyytyväinen.

Tää on kyllä ihan kauhee päivä. Vedin just unihousut jalkaan (kello tulee tosiaan kohta neljä) kun en vaan jaksa enää. Mikään asento ei oo hyvä, on niin tukala olo ja hengitys on ihan kevyttä pintähiisausta. Sit vielä toi tyttö! Ääääää!

"Ihana" kuulla, että muillakin on kestämistä välillä esikoisen kanssa. Mä huomaan kans, että vaikka poikaa rakastankin enemmän kuin mitään niin oon just nytkin ikionnellinen kun isi otti pojan mukaan kun käy heittämässä sisarusten lapsien lahjat! Ihana rauhallisuus hetken!! En tiedä vaistoaako poika tän mun maha-ahdistuksen ja et voisin vaan löhötä sohvalla tekemättä mitään kun mulle kiukkuaa ja tunkee kaikkia leluja naamalle, et nyt äiti leikkimään... Samaan aikaan poden huonoa omatuntoa/äitiyttä kun en pysty&jaksa touhuta häntä kanssa niinkuin ennen! Onneks on niin aktiivininen isi!!

Takaisin