Jatkuva väsytys ja jokapäiväinen päänsärky..

Mitään ei tunnu jaksavan ja kotityöt tuntuvat kaatuvan päälle kun aina vain riittää jotain mitä pitää tehdä..
Mitkään housut eivät enää istu päälle, kaikki vaan painaa niin kotihousut kuin paremmatkin.. Äitiyshousuja ei löydy kun kaikki on joko niin kalliita tai sitten niissä on niin kapeat lahkeet, että ärsyttää..

Muutenkin vaikea löytää housuja itselleen kun ei ole ollenkaan tarjolla sen tyylisiä kuin itse haluaisi käyttää ja nyt valikoimat ovat vielä pienemmät
Ja vauvanvaatteet/-tarvikkeet ja mielipiteet oman äidin suunnasta.. Ei haluaisi suuttua moisesta asiasta, mutta en vain jaksa sitä jatkuvaa neuvomista ja mielipiteiden ilmaisua samoista asioista kerta toisensa jälkeen. Kun asiat ovat niinkin pieniä, että hänen mielestään vaikkapa puolipotkuhousuja ei kannata ollenkaan hankkia, eikä mitään vaatteita uutena ja sitä muistetaan mainita joka kerran kun olen hankkimassa uutta vaatetta tai etsin niitä puolipotkareita

' Näillä tämän hetken hermoilla pienet asiat voivat saada valtavat mittasuhteet

Ja sitten se hoitopöytä.. Olen päättänyt ja mies on asian myös hyväksynyt, ettemme pieneen makuuhuoneeseen osta mitään suurta hoitopöytää vaan pinnasängyn päälle tulevan hoitotason, mutta ei.. Sen vain pitäisi olla vanhanaikainen hoitopöytä (jossa ei olisi mitään vikaa jos sille olisi tilaa!). Herrrrrrmo mennee kun joku koko ajan opastamassa ja neuvomassa samoja asioita kerta toisensa jälkeen
Niin ja puolipotkuhousuraivarin jälkeen alettiin vielä udella, että olemmeko miehen kanssa naimisiin menoa suunnitelleet, kun nyt pitäisi mennä kun lapsikin tulossa.. Sitä on jo koitettu tavalla jos toisella aiemminkin suoremmin ja epäsuoremmin, yleensä varsin suorasti, vihjata..