Valitusketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En muista oliko täällä närästyksestä omaa ketjua mutta valitan nyt tänne. Mä vielä jollekin mainostin että sain respan Omeprazoliin ja sen jälkeen alko jeesiin. No, auttohan se hetken. Sit huomasin popsivani lisäks Renniee melkein samaan tahtiin kun ennenkin, ja nyt ei sekään enää auta. Joka yö joudun nouseen pari kertaa ja turvautuun vanhanaikasesti ruokasoodaan. Aivan äärettömän tärkeeks on tullu iltaisin kattoo sairaan tarkkaan mitä suuhunsa laittaa, ja sit pikkuhiljaa kokeilla lisätä iltapalaan jotain pientä.

Tähän mennessä ehdottomalla kieltolistalla on kypsentämätön porkkana, maitorahka, suklaa, karkki, salmiakki, paprika, ja tietysti kaikki sellanen "oikee ruoka". Siis iltaisin. Nyt syön tytön kans samaan aikaan iltaseiskan jälkeen pienen kulhollisen muromysliä, ja sit illemmalla (kuitenkin vähintään tunti ennen nukkumaanmenoo) paahtoleivän jonka päällä on pelkästään vähän rasvaa ja kasa kurkkua. Jotenkin sitä kaipais vielä jotain muuta (tänäiltana kokeilen laittaa siivun juustoo leivälle) eikä nälkä pysy aamuun asti loitolla. Ehkä kaurapuuro olis kans sellanen mitä vois kokeilla.....

Ja sitten keljuttaa tää flunssa! Ja sit flunssan takia on ruokahaluttomuutta ja yleensä kipeenä sitä haluis syödä jotain pientä silloin ja tällöin mut nyt pitää muistaa toi närästys....

Oikeestaan mua keljuttaa koko tää raskaus!

Ihana yhdistelmä on turkkilainen jogurtti, kaurapuuro ja esim. mansikkahillo. Aivan tajuttoman hyvää ja luulisi olevan suht vatsayst. Mulla helpotti/melkeinpä katosi närästys kun likka laskeutu ja massu tipahti...

Mut niiin muakin keljuttaa nää kaikki muut vaivat ja kivut, oitam vaan et ois valmiit viikot...vois uskaltaa rueta toivomaan/edistämään h-hetkeä :)

Mulla meinas itku tulla taas tänään kun vaunula.fi tilaamani pinnasänky saapui. Aivan sekunda tuote vaikka maksoi 90€. Kolhiintunut ja viallinen jota ei pysty kasaamaan. Odottavat vielä että minä maksan palautuskulut. No laitoin reklaamaatiota menemään katsotaan mitä vastaavat. Mutta ei kai se vaihtokaan samanlaiseen auta mitään. Tuntuu vaan niin surkeelta et miks mulle aina käy näin. Ylimääräistä hommaa tuo palauttelu kun ois niin paljon muutakin hommaa kotona. :'(

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Flunssan valittajat kertokaapas onko teillä ollut ihan hillitön kurkkukipu nyt flunssassa? Kävin jo nieluviljelyssä ku olin ihan varma että mulla on angiina vaan eipäs ollukkaan. Olen jo neljä yötä valvonu ihan hillittömän kurkkukivun vuoksi. Mietin vaan että pitäskö käydä lääkärissä vai kuuluuko tää nyt vaan tähän flunssa hommaan?

Siis mulla ainakin kurkkukipu on se kaikkein pahin oire! Toisiks ärsyttävintä on se kun ei löydä asentoo missä olla: jalkeillaan ei jaksa, joten sitä tulee pyörittyä kyljeltä toiselle, välillä istua röhnöttäen ja välillä vähän aikaa selällään maaten. Ja missään ei oo hyvä. Toki niistämiset ja lämpöilyt ja yskimiset on ikäviä myös.

Ite ensiapuna koko flunssaan käytän sinkkiä, isäntä toi eilen sellaista Finrexinin tapaista mustaviinimarjalta maistuvaa sinkkijuomaa. Kurkulle paras on Bafucin kun se puuduttaa, aina välissä menee Mynthonia. Ihan surutta oon turruttanu kipeetä kurkkua myös reiluilla jätskiannoksilla! =P

Ps. Tää ei nyt sovi valittamiseen, mutta kun isäntä lähti äsken asioiden hoitoon, se totaaliyllätti kun ottikin tytön mukaan ja sanoi vievänsä sen loppupäiväks äidilleen! Mä olin (huonolla menestyksellä) yrittäny henkisesti varautua raskaaseen päivään ite kipeenä ja tytön kans kaksin kotona... ♥

Joo minä oon kans juonu posivil sinkkiä ja oon napsinu bafucinia mutta se ei vaan auta mitään.. Ei edes hetkellisesti. Kaikki konstit oon yrittäny mutta ei edes hetkeksi oo kipu hellittäy.. Tuun kohta hulluksi!

Pharysol auttaa joillekin, muttei kaikille. Itse imeskelin silloin 8 viikkoa sitten Strepsilsejä, en vii sietää Bafucinin aiheuttamaa tunnetta kurkussa (eli sitä puutumista, on jotenkin epämiellyttävä).
Jääpalojen imeskely? Tai aivan päinvastoin, kuuma mustaherukkamehu tai hunajavesi?

Bluemoon, tosi kurjaa! Itse olen katsonut IKEAn malleja. Halvin on ihan rimpula. 100-120€ saa jo ihan kunnon pinniksen, ja jos satsaa 170€, saa sellaisen josta yhden sivun saa pois ja menee pitkään sänkynä. En muista, oliko sen alla vielä laatikko vai ei.

Joo kävin tänään ikeassa ja varmaan sitten sieltä ostan vaikka sitten kalliimman. 120-150€ hintaluokassa ovat jo aika tukevia. :-) Vielä kun saan tuon romun lähetettyy takas. Vastasivat kyllä et lähetyskulut menee matkahuollon piikkiin kun ovat selvästi kolhineet tuotetta mutta mitään kantaa ne ei ottaneet siihen että tuotteessa oli valmistusvikakin mikä esti kasaamisen.

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Nyt tää piruperkeleen flunssa sais loppua! Kurkku on edelleen kipee, sen seuraks on tullu kuivakka yskä joka korventaa valmiiks kipeetä kurkkua ja tuntuu vihlasuina keuhkoputkissa! Hengittäminen on vaikeeta! Ja asentoo ei meinaa löytyä sit millään. Äääää!!!! :(

Kannattaa kyllä olla tarkkana lila-aurora ettei tuu mitään jälkitauteja. Mulla tuli esikoiselta keuhkokuume ja olin sit teho-osastolla viikon henkihieverissä mutta onneksi siitäki selvittiin hyvin. Vähän se kuitenki säikäytti.

Herramunjee, jasmin_e! (Oho, sehän rimmas!) Kauheeta! Just isäntä tänään "virnisti" et se on sit sellanen kiva acutan reissu huomenna. En tosiaan älynny tänään sit yhtään et on perjantai et ois varmaan kannattanu jossain lekurissa käydä... Meillä kun ei oo täällä päin päivystystä viikonloppusin, vaan on lähdettävä Taysin acutaan (80km) missä on varmaan pienet ruuhkat kun nykyäänhän kai kaikki Tampereen lähikuntien ensiavut on viikonloppuisin siellä....... Jospa mä pärjään maanantaihin, silloin on neuvolakin.

Mulla tuli viikon kurkkukivun jälkeen viikon yskä... yskin sitte siinä sivussa molemmilta puolilta kylkilihakset hajalle, edelleen 2vk jälkeen kolottaa kun hengittää. Yskä aiheutti myös ihan älyttömästi harkkasupistuksia mitkä oli vähän pehmittäny paikkoja, eli kannattaa mennä lääkäriin heti kun vaan pääsee

Apua, tätä kuntoa!
Mä ajattelin, että eihän ompeleminen nyt niin rankkaa oo, mut kyl tää on! Ysistä asti touhunnu, tunti sit pidin evästauon, nyt alkaa olee ihan puhki, sydän hakkaa ja hengästyttää (samasta syystä jäin töistä saikulle). Säälittävää! :grin
Eihän tästä tule mitään, jos ei jaksa paria tuntia pidempää askarrella.
Oon yrittäny leikata kankaita istualleni, silittää nyt ei voi ku seisaalteen, mut ompelu hoituu kuitenki perse penkissä. Vai rasittaako toi hurja ajatustyö? :grin Heh.
No, täytyy kai pitää taukoa ja jatkaa sitte. Riittää ainakin loppuvuodeks tekemistä, jos tää näin hitaasti käy. Heh...

Mullakin välillä hetkessä sydän hakkaa ja heikottaa. Varsinkin aamupäivällä, illalla sit jaksaakin jo vähän paremmin. Välillä on niin tuskanen olo kun esikon kanssa on vaan päivä pyöritettävä ja olo on ihan kanttuvei..

Voihan liitoskivut ja kämpän sotku.. taas sais olla siivoomassa.. mistä tota pölyä tulee vaik just 2pvää sit imuroin ! Ja sehän ei mitään herkkua hommaa ole ku neiti on upottanu itsensä syvälle lantioon :D

täälläkin hengästyttää ja uuvuttaa, varsinkin aamupäivisin. Eilen neuvolassa rr 120/90 ja perjantaina kontrolliin, ettei ole alkavaa raskausmyrkytystä. Pissa kumminkin puhdas. Viimeaikoina ollut juuri tuota hengästymistä, nyt tietysti stressiä että johtuuko sekin korkeasta alapaineesta.. Turvotuksia ei ole mutta päänsärkyä silloin tällöin. Toivottavasti kaikki on, hyvä että neuvolassa ollaan tarkkana :)
onko muilla verenpaineet yleensä nousseet loppuraskaudessa?

Takaisin