Valitusketju!

Millier, pystyiskö joku isovanhemmista tulemaan vähäksi aikaa vahtimaan lasta?
 
Siis kyllä lapsenvahdin saan jos tarvin. Mutta kun haluaisin päästä kaverien kanssa käymään jossakin, kotoa pois hetkeksi. Mutta kukaan ei pääse mihinkään. Viikonloppuna kyselin kavereita vaikka vaan kahville johonkin. Kukaan ei päässyt, ollaan kipeitä, ei saa lapsenvahtia tai ei oo varaa lähteä mihinkään..
 
Millier tuo tunne on sama täälläkin, oi kiva käydä jossakin kaverin kanssa, vaikka sit vauva mukana, mutta ei kukaan pääse ja ne jotka pääsis asuu himpskatin kaukana! Vapuksi tulee taas veli perheineen, joten eiköhän menoa riitä, varsinkin jos niiden katti on mukana :D
 
Millier aloita joku harrastus? Joku ilmainen, käsityöpaja, sähly, juoksu? Tai panostat ittees uimahallilipun verran viikossa. Mul hajois pää ilman uimahallia ja uimahallin salia. Jos sielt löytys joku vesijuoksukaveri, itse välillä juttelen muiden vesijuoksijoiden kanssa.
 
Tuo on kyllä yksi vaihtoehto. Tosin uimahalliin mua ei uimataidottomana saa :oops: Mutta vaihtoehtoja on varmasti muitakin. Viimeksi marraskuussa oon päässyt kaverin kanssa ulos. Työt alkaa vajaan parin kk:n päästä, silloin pääsee ainakin työkavereita näkemään :rolleyes: Ja kesällä saadaan miehen kanssa viettää yksi viikonloppu kahdestaan ja päästään festareille.. Mutta pieni hengähdystauko tekisi nyt kyllä terää.
 
Voi mikä stressi iski eilen illalla! Yöunet meni. Käytiin tytön kanssa tutustumassa pari viikkoa sitten yhteen hoitopaikkaan, ei siis lyöty vielä mitään lukkoon. No, tarkoitus oli kuitenkin ottaa se paikka. Mutta unohdin koko asian. Kunnes eilen sain kuulla, että kaverin kaveri on menossa ens viikolla tutustumaan samaan paikkaan. Ja siellä ei ole kuin yksi paikka vapaana. Soitan sinne tänään siitä hoitopaikasta, mutta hirveä pelko iski jossei me saadakaan sitä. Mutta toisaalta jos se paikka on edelleen vapaana ja me ollaan siellä jo käyty, niin ei kai niillä oo mitään syytä meiltä sitä kieltää?
 
Pakko purkaa nyt jonnekkin. Mä itken täällä silmäni päästä. Oon ennenkin kertonu täällä miehen asenteesta kissoihin. Kuinka se halus hävittää ne ennen ku tytö syntyy. No kissat ja tyttö on tulleet hyvin toimeen keskenään, siinä ei nyt ole ongelmaa. Mutta miehellä on nyt totaalisesti mennyt hermo kissankarvoihin, revittyihin sohviin, maukumisiin.. Oli tuonut kissaboksin eteiseen ja sano, että ne lähtee :sad001 Lähti tytön kans vanhemmilleen kylään ja mä itken täällä. Miten se voi olla noin ilkeä? Se ei halua kuulla mun selityksiä eikä keskustella koko asiasta.. :sad001
 
:/ Voi ei Millier. Toivottavasti asia ratkeaa jotenkin sovinnollisesti.
 
Nyt kun mulla on ensimmäinen tunnekuohu vähän laantunut niin uskallan tulla kysymään, että kuinka on käynyt tässä kissat vs. mies -asiassa, Millier? Vai onko vielä saatu asiaa päätökseen?
Mä en pystynyt aikasemmin kommentoimaan asiaa kun olisin sanonut tosi pahasti sun miehestä. Olisit ehkä joutunut ottaan puollustus-kannan miestäs kohtaan. Nyt pystyn joten kuten oleen sanomatta mielipidettäni. Ehkä se riittää, että tästä voi rivien välistä aika paljon päätellä :cool:
Mutta siis... kuinka asia etenee?
 
No mies ilmeisesti huomas kuinka raskaasti asian otin kun kotiin tullessaan kysyi, että vieläkö mökötän ja antoi kaks pusua :rolleyes: Eikä ole puhunut kissojen hävittämisestä sen jälkeen.. En tiedä, toivottavasti tajusi kuinka tärkeitä ne mulle oikeesti on..
 
Perse, en sitten saakkaan kotihoidontukea vuosiloman ajalta, tai no saan mutta se vähennetään puolison työttömyyskorvauksesta. Hip hei. Ihmetyttää tämä touhu, silloin kun perhe tarvitsisi rahaa,tukea ei saa, mutta sitten kun ollaan töissä niin silloin yllättäen myönnetään. Eli nyt kun mies menisi töihin, saisin kotihoidon tuen lomani ajalta ja sitä ei tietenkään mieheltä pystyisi vähentämään mistään.

Eikä siinä vielä kaikki. Nyt kun mies oli päivän töissä niin kelassa varmaan tuhraavat monta viikkoa/kuukautta seuraavien rahojen kanssa. Töissä käynti kannattaa aina. Kotihoidon tukea ei saada ja palkka tulee vasta heinäkuussa. No tulee sentäs kesäkuussa edes lapsilisä. Voidaan koko perhe mennä lomailemaan jätskikiskalle, kunhan sieltä ei mitään osteta.

Niin ja vielä se että outo lappu tulee postista. Että minulla on lunastamaton paketti siellä. Soittelen postiin että mikä paketti, niin kertovat että joo tämä on täällä puoli vuotta odottanut noutoa. Selvisi että veljen lapsille lähettämäni paketti ei ole koskaan mennyt perille. Postimaksu oli maksettu ja oikea osoite, ja yhtään paketti-ilmoitusta ei veljeni kotiin ollut mennyt. Minun pitäisi tämä lunastaa 10 eurolla, vaikka postimaksu on perille menosta maksettu. Postille on tullut paketista kuluja! Oli sitten viimeinen paketti sen firman kanssa. Ihmettelinkin miksi veljeni vaimo on ollut hiljaa joulun jälkeen.

Niin ja atopia ja maitoallergia pienellä. Mun äiti valittaa että ei niillä lapsilla ennen mitään allergioita ollut. Syötetään väärää ruokaa ja lääkitään väärin, hoidetaan väärin. Ei tulla hoitamaan kun pyydetään ja sitten ilmestytään ovelle kun sisko on sattunut pyytämään kylään. Ja pitäis sitten ruokkia vielä.

Miestä yritän opettaa siivoamaan kun jäänyt hänen äidillään hommat kesken.

No siinä taisi olla nämä viimeisimmät.
 
Takaisin
Top