Vakuutus!

Pohjolasta haettiin tänään. Toivottavasti päätös tulee nopeasti! Tais olla yksi ainoita, jolla ei ollu sitä 3kk ennen laskettua aikaa ehtona. Mikään ei tädin mukaan ainakaan ollu esteenä kun raskaus on sujunut hyvin
 
Meillä on Pohjolan vakuutus. Ifistä meinasin hakea alunperin, mutta terveyskyselyn kysymysten mukaan mulla ois tullu rasteja liian moneen paikkaan ja oman analyysin mukaan en ois sitä saanut (ab-kuuri alkuraskaudessa, selkään tarvittavat särkylääkkeet ja sairausloma alkuraskaudessa). Pohjolan kysymykset olivat paljon myötämielisimpiä.

Tosin en oo ees kauheesti perehtynyt mitä pitää maksaa omavastuita jos menee yksityiselle. Tietäiskö joku Pohjolan vakuutuksen ottaja asian ulkomuistista?
 
Pohjolassa sen omavastuun voi valita itse ja se on per vuosi. Mulla on 100 e omavastuu eli jos käyn kaksi kertaa yksityisellä ja käynti on satkun laaki saan vasta toisesta korvauksia. Toki molemmista käynneistä kuitit vakuutusyhtiöön.
 
Mä otin vakuutuksen lopulta Pohjolasta, ja vasta kun poika oli jo syntynyt... mä en vaan kertakaikkiaan saanu aikaseks ajoissa. Toisaalta sillä ei kai niin hirveesti ollu väliäkään tuolla.
Mä en hirveesti satsannu mihinkään ylimääräsiin vaan aika perus vakuutuksen otin, hinta jäi johonki 280e paikkeille per vuosi ja tolla 100e omavastuulla.
 
Takaisin
Top