Vaavin vaatetus

68 saa pikkuhiljaa pakata poies. 74 on aikalailla käytössä (taas toki hyvä muistaa, että suurinosa kirpparilta ostettu, joten varmasti sitä pesukutistumista niissä on tapahtunut). Mun iso poika ♡
 
Neiti on kyllä ihan isäänsä. Ihan hiki hatussa jos kotona on pitkähihainen body päällä näin kesällä. Itse vedän vieläkin neuletta päälle iltaisin kun on vilu ja meinaan koko ajan ylipukea typyäkin samasta syystä. Pitäisi mamman uskoa ettei neidillä ole kylmä, vaikka viileällä lattialla touhuaakin. Kesämekot on nyt kovassa käytössä kun ne on tosi helppo pukea neidin istuessa leikkimässä. En häiritse liikaa tärkeitä leikkejä kun ei tarvitse kiinnittää nappeja ja käännellä ja väännellä.
 
Ostin juuri Anton & Ninan konkurssiloppuunmyynnistä neidille aivan ihanan Ticketin toppahaalarin ovh 119.90 € ja nyt 35,97 €. Kokoa 74cm, mutta oli samaa kokoa kuin Reiman 80cm. Ja nyt neiti hukkuu haalariin, joten toivottavasti on talvella hyvä.
 
Mä en ala veikkaileen neidin kokoa talvella, en voi tietää jatkuuko kasvu vai tuleeko kohta jo stoppia. Nyt käytössä koko 80...
 
Ostin jo kevättalvella alesta Reiman haalarin koossa 80cm. Toivottavasti menisi koko talven. Nyt käytössä 74cm vaatteet ja tytöllä pituutta 71,5 cm.
 
Mäkin aattelin ticketin pukua alesta 80 koossa. Nyt menee 68/74 ja kasvu ollu kokoajan tasasta. Toivoisin et menis koko talven.
 
Meijä on pakko ettiä tekninehaalari jo kun ei pakko määstä maahan mönkimään. Itekki eka mietin mahtusko äp haalari, mutta ei taida neidin matkassa kestää.
 
Me katotaa kans äippähaalarin kanssa. Jos ei funkkaa niin uuden ostoon. Ostin kyl ihan cirafin välikausihaalarin koossa 80alesta hintaan 17.45€.
 
Niin joo ehkä joku välikausihaalarikin olisi hyvä hankkia.... Mutta kenties vasta keväällä. Meidän pikku-ukolle todennäköisesti menee äp haalari vielä pitkään :) jos ois ollu kaukaa viisas niin olisin ostanut välikausihaalarin tyyliin kesällä alennuksista. Sitten kun poju alkaa tosissaan liikkumaan ja rymyämään itse, niin on aika jollekin hyvälle ulkoilupuvulle. Tällä hetkellä ulkoilu tapahtuu rattaiden uumenista, niin ei haittaa vaikka ei oo coretexia ja windproofia jne vaatteet :) teillä muilla ollaan jo niin isokokoisia ja hyviä liikkumaan että ymmärrän ettei äp haalari kenties ole tarkoituksenmukainen.
 
Justiina89 vielä löytyy alennuksella vk haalareita esim reiman ja ticketin omilta verkkosivuilta. :) Mulla on travallerin vk haalari minkä ostin keväälle kun oltii paljo mökillä. Toivon että menis syksynkin kun on aika reilu. Niin ei tarvii ostaa sit ku ens keväälle..

Mites te joilla seisotaan ja kävellään, millaiset syksy ja talvikengät olette aatellu? Ois ollu niin kiva että ois tossuilla voitu mennä syksy. Mutta kun neiti jos pääsee rattaista pois niin pakkohan se on heti ryömiä ja rueta seisomaan. Nii kai se on kengät ostettava :s Lähempänä syksyä parempi tietty ostaa kun jalka kasvaa nii nopeeta.
 
Tuota mietin minäkin, että kengätkö tässä joutuu ostamaan :O. Entäs sitten hanskat? Mistä näin pienille löytää vedenpitäviä rukkasia? Maahanhan se varmasti on päästävä mönkimään, eikä lapasilla silloin oikein pärjää..
 
Reimatecin rukkaset on ollu iha parhaat (kokemuksia siskon poikien kautta) ku siinä on sivussa pitkä vetoketju, niin saa laitettua hyvin peukalonki oikiaan paikkaan. Ja ne on ollu lämpimät talvella. :) että varmaa semmoset ostan jos löytyis vaikka kirpparilta tai jos siskon luota löytyy vielä ne hanskat nii otan itelleni. :) ja onneks siskolla on ne 2 poikaa niin saan sieltä ne pienes jääneet toppahaalarit ja vk haalarit :D kirppikseltähä neki on löytyny iha pätö hintaan, olikoha toppahaalari reiman (no joku öky merkki kuitenki) niin 15e ja iha ku uusia :D
 
Mäki aattelin noita reimatecin rukkasia. Yritän bongata kirppikseltä, mut reimashopin sivuilla oli useissa väreissä että jos ei kirppiksiltä löydy niin sit sieltä. Hinta oli 28 ja jotain. Aika tyyriit mut luuöis menevän koko talven.
 
Kiitos vinkistä, alan siis metsästää sellaisia :). Aika hyvän hintaiset ovat kyllä uutena..
 
Vinkkivitosena jollekkin jos on välikausi vaatetus hakusessa. Mä yritin etsiä kirppareilta ja marketeista haalaria millä ei tartteis maksaa itteensä kipeeksi. No ei löyty. Vilkasun travallen sivuja kun edellinen käytettynä löytynyt vkhaalari oli heidän. No siellähän on sika hyvät alet! 70e haalari 29e, lähti samantien mukaa. Eilen tilasin ja tänään jo tuli, plussana tietty kotimaisuus :)
 
Minä ostin kaverilta Reiman vk haalarin ja kauppakassillisen muita vaatteita, 25 e yhteensä :) kaikki siistejä ja pari ihan käyttämätöntä. Ei tarvitse koko syksynä ostaa uutta kampetta :) talvihaalari vielä uudestaan harkinnassa, kaveri tuumasi että äp haalari ei pidä yhtään vettä! Olin yllättynyt, haalari kuitenkin laadukkaan oloinen. Harmi jos näin meillä varmaan menis muuten koko talven.
 
Joo siis minäkin suosin kyllä käytettynä ostamista kun monet vaatteet jää näin pieniltä vielähyväkuntoiseksi. Nyt ei vaan löytyny, ei nettikirpparilts eikä livekirppareilta. Tai olihan niitä mutta pyydettiin iha hulluja hintoja, halvemmaksi tuli ostaa kokonaan uusi.
Talvihaalari on sit isännän toivomuksesta ihan bränikkä, se ja kengät ei saa olla käytetyt. Noh minä tein työtä toivomuksesta kun kuitenkin muuteen kyllä ostan/päätän mitä neitin kaapiin tulee.
 
Eihän tuolla Travallen sivuilla ollu ku 68 kokosia haalareita... Mä en kyl edelleenkään viitti viel ostaa... Nyt on käytössä 80 vaatteet, en tiedä oisko 86 se koko mikä kantsis ostaa vai onko liian iso. Mitä nyt huut0nettiä kattelin ni tarjontaa näyttäs olevan...
 
Takaisin
Top