Vaavin vaatetus

Aivan mahtavaa, ostoslistalle menee heti! Ei meinaan auta tahranpoistoaineet mitä oon pyykkiaineen sekaan laittanut.
 
Pitääpä hankkia sitäkin arsenaaliin :D Itse oon heittänyt Vanishiä pesukoneeseen pesujauheen kanssa ja sillä on tuoreet tahrat lähteneet. Esikäsittelemällä lähtenyt vähän vanhemmatkin, mutta tietystä kankaista ei vaan toi porkkana lähde. Sappisaippuaa saa kuulemma suihkepullossakin. Pitääpä lähteä ostoksille.
 
Mietin tänään (jostain kumman syystä!) Että pitäisikö ostaa pojalle jotain windfleece-kamaa. Onko haalari liian hiostava rattaissa kun muutenkin on kevyt lämpöpussi niissä? Onko takki siis parempi? Toisaalta kannan pojua ulkona repussa jonkin verran, joten haalari olisi siinä mielessä ihan kätevä. Ostoslistalla on myös sukkia, bodeja ja yöpukuja kun kaikki ovat kohta käymässä pieneksi! Ja shortseja, kesähattuja yms. Ehkä myös pikkuruiset sandaalit. :rolleyes:
 
Meillä on kans se tilanne ettei tytölle ole kesäksi vielä mitään vaatteita. Onhan tässä aikaa vielä, mutta silti :eek:
 
Mä kävin eilen Jumbon Name It:ssä jossa oli season sale. Mukaan tuli 3 bodya, 2 housut ja 3 sukat. Yleensä ostan kaiken kirppikseltä niin olipa ihanaa shopata ihan uuttakin välillä :D Tosin kieltämättä jäin miettimään mitä kaikkea olisi saanut sillä 45€ kirpparilta, mutta toisaalta musta tuntuu, että vauvan vaatteiden taso kirppiksillä on laskenut tosi huimasti. Harvassa on ne pöydät joista löytää _oikeasti_ hyvä kuntoisia vaatteita.
 
Stork, yleensä mitä isompia ne vaatteet on, sitä huonompi kuntosia. Luonnollisesti puolivuotias kuluttaa niitä hieman eri tavalla kuin 2vko:n ikäinen. Yli 2-vuotiaille on vielä vaikeampi löytää mun mielestä hyväkuntoisia vaatteita, ellei ole juhlavaatteita tai laadukkaita ulkovaatteita. Musta on tullut niin laiska kiertään kirppareita juuri tuon takia kun tuntuu etten ikinä tee mitään hyviä löytöjä :sad001 Ja varmaan ne laadukkaimmat myydään netissä..

Name-it:n verkkokaupassa on muuten basic-bodeja 3kpl hintaan 12,95 :)
 
Totta. Mä en vaan oo ikinä ostanu nettikirppiksiltä tai -kaupoista mitään. En luota niihin ( 28 vuotias fossiili xD )
 
Onhan se kivempi hypistellä ja tarkastaa se tuote omassa rauhssa siellä kirpparilla kuin ostaa sikaa säkissä :)
 
Täällä on kaks todella kivaa lastemvaatekirppistä. Löytyy hyvälaatusta vaatetta niin pienemälle ku isommallekin. Toisessa laatu selkeästi parempaa :) Niistä on aika paljon tullu ostettua, mut oon myös noista facen lastenvaatekirppiksistä ostanu kanssa :) Vielä ei oo sikaasäkissä tullu, täytynee koputtaa puuta :)
 
Mulla on niin hyvä tuuri että kaverilla on n. 4 kk vanhempi poika. Häneltä olen tosi kohtuulliseen hintaan ostanut suurimman osan pojan vaatteista :) hänellä on monenlaisia ja laadukkaitakin vaatteita, saa valita aina parhaat päältä :) uutena ollaan ostettu tähän mennessä haalari, kaksi pipoa, muutamat sukat ja yksi body. :D
 
Meillä on vielä paljon käytettynä saatuja 74-80 kokoisia vaatteita, mutta sitten ei juuri mitään isompaa, eikä niitä oikein tahdo löytyä kun ovat monesti loppuunasti käytettyjä. Onneks siskon kummityttö on 1,5vee joten sieltä oon hyvään hintaan saanut ostettua vaatetta, samoin oma kummityttö on samanikäinen joten sieltäkin jotain saadaan.
 
Mun pitäs rueta ostaa pojalle kesä hattu ja keviä takki kesälle (jos on kylmempi ilma) . Tässä mietinki että pitäsköhä se suosiolla lähtee h&m/seppälää kiertämään. Tulispaha lähettyä välillä kauemmas :P
 
Nyt on melkein kaikki 68 vaatteet jo isketty veks (reilummat viel menee) ja kaappi täynnä uusia vaatteita koossa 74. Neuvola on ens viikolla, sit saadaan tän hetkinen mitta :)
 
Meillä likka neuvolan mittauksissa 67,3cm ja ei kyl juuri mitkään 68:n vaatteet mee enää päälle. Eli 74 käytössä ollu jo jonkin aikaa. 68 housuja voi viel mahtuu.

Se äippäpakkauksen Tutta villapuku on muuten ihan loistava. Se on meillä nyt pelkästään päällä sisävaatteiden lisäks kun neiti nukkuu ulkona vaunuissa.
 
Meillä sama villapuku käytössä! Tosi hyvä ollut näillä keleillä. Täällä käytellään myös 74 kokoa. Kesävaatettakin kävin jo pikkusen osteleen :)
 
Se villapuku on meillä jo ihan nukkainen :D Oon käyttäny vaunuissa ja kantorepussa, jos lapsi on takin alla. Tosin pari kertaa sekin on ollu liikaa ja on puettu vaan joku extrahuppari vaunuihin.
 
Mekin päästiin ihan yhtäkkiä siirtymään 68 kokoon. :) 2,5 cm tullut kuukaudessa pituutta, neuvolatäti sanoi että näyttää niin pitkältä :D mun äiti osti pojalle kesäksi Jesper juniorilta ihanan kirkkaan värisen t-paidan ja leggingsit, siellä oli aivan ihania vaatteita, erityisesti tytöille! Tuli hirvee shoppailukuume ja tyttövauvakuume :D
 
Takaisin
Top